Niks mis met een woest bossie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ze zo ook over andere vormen van begroeiing denkt zou het een mooie boel worden
smeerlap!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ze zo ook over andere vormen van begroeiing denkt zou het een mooie boel worden
Zeg nooit nooit!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien heb je een nieuwe soort ontdekt
Er staan allemaal struiken en bomen tussen, zeurquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smeerlap!
Maar in de tuin moet je gras gewoon laten groeien, wat wilde bloemen erdoor. Goed voor de bijtjes en vlinders. Maar mevrouw Kullie haat de natuur
lijkt me zalig tuintjequote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Er staan allemaal struiken en bomen tussen, zeur
Likt gewoon lekkerder als er flink wat bos omheen zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks mis met een woest bossie.
Ik ben de matrix uit!quote:
Zeker handig, wel uitkijken dat je niet te veel erop zet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:22 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb nu ook revolut
Handig handig
Vampierquote:
Ja dat zegt echt precies niks met die nieuwe opzet. Had Real wel leuker gevonden, maar ja Real en City is wel beetje teveel vernedering van het goedequote:
PSV weer kloppie krijgen van Slotquote:
Psg is niksquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV weer kloppie krijgen van Slot
Nou ja PSV heeft dit keer geen recht op Calimero'en dus iemand moet het doenquote:
Volgens mij verder een prima loting. Zitten zo veel goede clubs in, kun je niet ontlopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV weer kloppie krijgen van Slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |