Hij kan verder nergens heen want in geen ander land lurk je lekkerder aan de sociale zekerheidsslang dan in Nederlandquote:
Helaas heb ik een te goede studie om in de sociale zekerheid terecht te komen. Nu even werkeloos weer, maar nieuwe sollicitaties zijn pending. Zelfs met 24 uurtjes werken zit ik ruim boven het minimumloon, waar een ander 40 uur voor moet zwoegen. Ik kan niet klagen, ik heb een goed vooruitzicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan verder nergens heen want in geen ander land lurk je lekkerder aan de sociale zekerheidsslang dan in Nederland
Maar wel weer lekker edgy natuurlijk. Zelf is hij natuurlijk geen 'hollander'
Klopt, als ik fulltime werk heb ik 4k bruto. Dus ik ben echt niet afhankelijk van de sociale zekerheid of lullige kutbaantjes.quote:
Hij kan toch gewoon naar Mongoliëquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij kan verder nergens heen want in geen ander land lurk je lekkerder aan de sociale zekerheidsslang dan in Nederland
Maar wel weer lekker edgy natuurlijk. Zelf is hij natuurlijk geen 'hollander'
Kijk deze boy cashen danquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Klopt, als ik fulltime werk heb ik 4k bruto. Dus ik ben echt niet afhankelijk van de sociale zekerheid of lullige kutbaantjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dan mogen we hem gewoon gerechtvaardigd een mongool noemen. Ik zeg doenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon naar Mongolië
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk deze boy cashen dan![]()
Dat zeg ik nergens Hans. Maar dat is geen loon, waarbij je nog gebruik kan maken van sociale vangnetten. En daar ging het in deze context om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je gewoon zeggen vuile tyfusmongool als die niet doucht en ziek raaktquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan mogen we hem gewoon gerechtvaardigd een mongool noemen. Ik zeg doen
Oke klinkt alsof je heel trots bent op jezelfquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:26 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens Hans. Maar dat is geen loon, waarbij je nog gebruik kan maken van sociale vangnetten. En daar ging het in deze context om.
Ik ben trots op jouquote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke klinkt alsof je heel trots bent op jezelf
Dat is je eigen stem die aan het lezen is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oke klinkt alsof je heel trots bent op jezelf
Hoe scheld jij?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat hebben Nederlanders eigenlijk met het schelden van ziektes. Als Belg begrijp ik dat niet.
Het ergste is dat de Belgische jeugd dit gewoon overneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |