Gebeurt dat weleens dan??quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach ze vliegen ze iig niet in een wolkenkrabber
17K belasting al overgemaakt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Rozevla het volgende:
Super, Oekraïne heeft net z’n f16’s gekregen en heeft er nu al een naar beneden laten tyfen.
Dag geld !!!!
Nee 9/11 was een hoax net als coronaquote:
Beetje water in je handpalm, de lens er in leggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Zit ik te zoeken wat je kunt doen als je lenzenvloeistof bent vergeten. Wat zijn alle tips: neem altijd lenzenvloeistof mee! Ja Henk daar help je de mensuh mee
Nee eind jaar pas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
17K belasting al overgemaakt?
Dat doen alleen jodenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach ze vliegen ze iig niet in een wolkenkrabber
By proxyquote:
Vampierquote:
Erg leukquote:
Vampierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg leuk![]()
Nu ben ik benieuwd om in die top 8 te komen
Zat er zelf al beetje mee te kloten, en Brugge gaat hem niet worden in ieder gevalquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Erg leuk![]()
Nu ben ik benieuwd om in die top 8 te komen
Vampierquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat er zelf al beetje mee te kloten, en Brugge gaat hem niet worden in ieder gevalPSV en Feyenoord hebben wel kans op 20 t/m 24 als het meezit
Nou zeg jezus eens evenquote:
Oei. Ik krijg net op mijn donder over de grote kquote:
🧐quote:
Maar dit is toch geen hogere wiskundequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |