SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ohboyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben me toen met spoed op een zondagmiddag geopereerd, en volgens mij tijdens de operatie een aantal keer moeten reanimeren. Toen ik na 2 maanden naar huis mocht kwam de chirurg die toen die operatie had gedaan nog even langs bij mij omdat die niet kon geloven dat ik nog leefde
Mkay, dus je wil graag filmen waar je bezoek bij jou komt fappen. Duidelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet janken dat je dit niet wilde lezen
jezus man, timing hoor onzinnozi ;')quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
sjow dan.... moest je eerst nog even poepen ofzo?
En dan heb je onder narcose gemerkt dat je in principe dood was?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben me toen met spoed op een zondagmiddag geopereerd, en volgens mij tijdens de operatie een aantal keer moeten reanimeren. Toen ik na 2 maanden naar huis mocht kwam de chirurg die toen die operatie had gedaan nog even langs bij mij omdat die niet kon geloven dat ik nog leefde
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet janken dat je dit niet wilde lezen
Naar Parijs gaan is wel echt mijn beste actie ooit geweest, gelijk iets wat echt niet zomaar meer had gekund. Zeker qua leeftijd was dit wel het moment.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nu de dingen nog doen, voordat het niet meer kan
Je hebt ergens gewoon een engeltje op je schouder gehad. Bizar man.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezus man, timing hoor onzinnozi ;')
nee ik wil graag alles wassen en schoonmaken voor ik het gebruik in geval er zo'n idioot isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mkay, dus je wil graag filmen waar je bezoek bij jou komt fappen. Duidelijk
klik dan nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nizno !!
Ik wil dat topic vergeten
Dat was het hele issue toen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
sjow dan.... moest je eerst nog even poepen ofzo?
Waarom zou je dat nemenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shit.. nog die uitvaartverzekering even regelen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Pedro Pedro Pedro [ afbeelding ]
Dit is echt een waanzinnig kut lied.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
Pedro Pedro Pedro [ afbeelding ]
Hij heeft ook wel een beetje een engeltjes-uiterlijk. Oke dit komt voornamelijk omdat ie blond isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt ergens gewoon een engeltje op je schouder gehad. Bizar man.
Ja.quote:
LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verderquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
oh the fuck, jij hebt echt zoiets meegemaakt
Uh, dat het dan maar geregeld is ?quote:
Gozer jij bent eind 20 tochquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar Parijs gaan is wel echt mijn beste actie ooit geweest, gelijk iets wat echt niet zomaar meer had gekund. Zeker qua leeftijd was dit wel het moment.
Heb hem nooit ontmoet dus geen idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een beetje een engeltjes-uiterlijk. Oke dit komt voornamelijk omdat ie blond is
Gooi je de livestream op FOK!?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik wil graag alles wassen en schoonmaken voor ik het gebruik in geval er zo'n idioot is
denk t wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was het hele issue toen toch?
Echt een leeg omhulselquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Wat ik zo apart vind, is dat als iemand overlijdt en laatste adem uiblaast, er daarna ook echt een disconnect tussen lichaam en geest lijkt plaats te vinden. Dan is het lichaam niks meer dan dat, het is niet meer die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |