SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dan zoek jij iemand die moordtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buitenzetten? Dan lopen ze doodleuk weer terug naar binnen. Nee, dat waardeer ik niet
@Nattekatquote:
lekker bij de spinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht meer aan buitenzitten nu het wat afkoelt
Jij slaat ze plat en roept dan tegen Gergi dat ie weer mag ademhalen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buitenzetten? Dan lopen ze doodleuk weer terug naar binnen. Nee, dat waardeer ik niet
Nee ik pak de kruimeldief. En als ze te groot zijn pakt hij een glas om ze te vangen en zet ze buiten (tot mijn ongenoegen).quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij slaat ze plat en roept dan tegen Gergi dat ie weer mag ademhalen?
Tejo is geen man, Tejo weet het verschil niet tussen een snoek en een karperquote:
Mijn spinnenvrindjes die alle steekjeukmuggen opvretenquote:
Hele nacht naar de wcquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zoiets lelijks gekochtmaar het is heerlijk
![]()
[ afbeelding ]
Een kamerfonteinstaat in mn slaapkamer, dat geluid van kabbelend water
Dat doe ik ook altijd. Ook met bromvliegen en zo. Beestjes zijn gewoon verdwaald en willen weer naar buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
pakt hij een glas om ze te vangen en zet ze buiten
dat moet ik zonder ookquote:
Openingsceremoniequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
D´r is geen kloot op tv vanaaf.
Einde bericht.
Hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
Einde bericht.
Echt hequote:
Deze is korter en niet op het water.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dankje. Duurde vorige keer ook eindeloos lang.
Oh dan heft het elkaar wellicht ooquote:
neequote:
Ahhhh, wat jammer. Paar namen verbazen mij ook best wel, misschien ga ik even langs. Als ik zin hebquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Waren wel een paar namen die ik graag had gezien.
Brrrquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier normaal gezien altijd wat koeler, maar mijn voeten zijn altijd koud
ik kon altijd heel goed zonder. zelfs dat wanneer ik eigenlijk al moest ik kon gaan slapen en pas als ik 10min wakker was ofzo hoefde te bedenken... ow ja plassequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dat weer afgeleerd
lekker op tijd naar bed. Zoek zelf maar uit hoe vroeg die kutzon van je ondergaatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
Einde bericht.
Denk dat ik lekker ga puzzelen in bedje. Lekker man. Theetje erbij,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is korter en niet op het water.
20.35quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker op tijd naar bed. Zoek zelf maar uit hoe vroeg die kutzon van je ondergaat
Nou ja meer omdat dat de enige tijd is dat ik in mijn slaapkamer benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja of je doet zo'n fontein uit want waarom zou je dat uberhaupt aan willen hebben als je slaapt? Mis de logica even
Ik merk dat het bij mij ook wel een psychologisch ding is geworden, grotendeels. Het naar de wc gaan en moetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kon altijd heel goed zonder. zelfs dat wanneer ik eigenlijk al moest ik kon gaan slapen en pas als ik 10min wakker was ofzo hoefde te bedenken... ow ja plasse
of je laat hem lekker aan voor de greynoisequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja of je doet zo'n fontein uit want waarom zou je dat uberhaupt aan willen hebben als je slaapt? Mis de logica even
Waarom stoppen vrouwen niet gewoon minimaal de helft van de moeite in profielen die mannen erin moeten steken?quote:
dus dan doet iedereen dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja meer omdat dat de enige tijd is dat ik in mijn slaapkamer ben
Dat doet je aanwezigheid ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Een fontein in je slaapkamer lijkt me een matig plan, trekt lekker muggen aan dat water
als ik aan het begin van de straat loop en denk... hmm straks als ik thuis ben plassen. dan moet ik meteen nadat de voordeur dicht is en kan ik amper op tijd op de plee komen. zelfs als ik een half uurtje er voor nog heen ben geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik merk dat het bij mij ook wel een psychologisch ding is geworden, grotendeels. Het naar de wc gaan en moeten
Heb ik hier geloof ik ook nog wel staan, die is vrij zoet toch?quote:
ik denk dat wanneer je hiervan 's nachts steeds zou moeten plassen je geen 'lekkere grey noise' hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je laat hem lekker aan voor de greynoise
doe niet zo raarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom stoppen vrouwen niet gewoon minimaal de helft van de moeite in profielen die mannen erin moeten steken?
a maar dat zijn zeikertsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer je hiervan 's nachts steeds zou moeten plassen je geen 'lekkere grey noise' hebt
De kans is groter dat ze in lauw water eitjes gaan leggen dan op mijquote:
Oh, nou. Okee. No further questions.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dus dan doet iedereen dat?Again, ik mis logica
Dan deze in de stekkerdoos ernaastquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Een fontein in je slaapkamer lijkt me een matig plan, trekt lekker muggen aan dat water
ja een beetjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik hier geloof ik ook nog wel staan, die is vrij zoet toch?
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik aan het begin van de straat loop en denk... hmm straks als ik thuis ben plassen. dan moet ik meteen nadat de voordeur dicht is en kan ik amper op tijd op de plee komen. zelfs als ik een half uurtje er voor nog heen ben geweest
Ik vind die grey noise in een vliegtuig altijd fijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Grey noise vind ik wel heerlijk trouwens, die doe ik ook vaak aan met een slaaptimer
hehehehe, passendquote:
ik ga voor de miniatuur-klamboequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan deze in de stekkerdoos ernaast![]()
[ afbeelding ]
ow nee heb het met veel meer momenten... en wat ik zeg... eerder kon ik met aandrang gaan slapen en niets aan de hand...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
maar niet alleen bij thuiskomst
Fontein is bewegend water, dat gebruiken ze in Disney Florida op grote schaal met groot succes tegen muggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kans is groter dat ze in lauw water eitjes gaan leggen dan op mij
Tot de grey noise stopt en de huisvrouwtjes beginnen te gillen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die grey noise in een vliegtuig altijd fijn
nergens anders idd... alleen in Disney Florida... en dat weet meneer Kat want hij is in de U S of A geweestquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fontein is bewegend water, dat gebruiken ze in Disney Florida op grote schaal met groot succes tegen muggen.
Maar dan moet je hem dus permanent aan hebben staanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fontein is bewegend water, dat gebruiken ze in Disney Florida op grote schaal met groot succes tegen muggen.
Is dit een poging tot humor?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nergens anders idd... alleen in Disney Florida... en dat weet meneer Kat want hij is in de U S of A geweest
denk je dat iedereen dat wel weet dat jij in de U S of A bent geweest?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nergens anders idd... alleen in Disney Florida... en dat weet meneer Kat want hij is in de U S of A geweest
denk je dat iedereen dat wel weet dat jij in de U S of A bent geweest?
Daar zijn fonteintjes toch voorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem dus permanent aan hebben staan
bedoel je het geluid als je in een vliegtuig zit of grey noise aanzetten in een vliegtuig?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind die grey noise in een vliegtuig altijd fijn
Samequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee heb het met veel meer momenten... en wat ik zeg... eerder kon ik met aandrang gaan slapen en niets aan de hand...
of gewoon smorgens naar toilet... naar werk enzo... ruim 10u van huis en dan na het eten thuis denken... ow ja misschien moet ik eens naar de wc gaan want half 7 vanmorgen was de laatste keer
ja want kort en pittig helpt nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem dus permanent aan hebben staan
Lekker naar Merolquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
[..]
Ahhhh, wat jammer. Paar namen verbazen mij ook best wel, misschien ga ik even langs. Als ik zin hebSampaaaaaaaaaa
[..]
Brrr
Nee dat geluid in het vliegtuig zelf, dat is ook een grey noisequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
bedoel je het geluid als je in een vliegtuig zit of grey noise aanzetten in een vliegtuig?![]()
Heb ik vorige week gezien en vond het niet heel boeiendquote:
ik snap idd ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
Heb het niet perse met slapen maar gewoon heeeel random 'ik moet nu plassen anders plas ik in mn broek, dit is geen grap'.
En vooral shit dat je weet dat het je hoofd is en niet je lichaam(dat is ook je hoofd, JA WEET IK, maar je snapt me
)
wat is het verschil tussen grey en white noise?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat geluid in het vliegtuig zelf, dat is ook een grey noise
Dacht al dat je zoiets bedoelde maar ik ken dit geluid niet zo goed, denk ik? Kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat geluid in het vliegtuig zelf, dat is ook een grey noise
volumequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen grey en white noise?
Ohnee daarvoor ben ik echt nog te jong. Ik plas wel in mn broek, of op straat, of iets. En soms word ik boos op mensen want 'hahahhaha'quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap idd ja.
heb gewoon mn ondergoed er nu op aangepast
Toch geen aanhanger dus dan kunnen dit soort onflateuse slips prima
quote:
quote:
Die grijze is hetzelfde als wit maar dan met wat zwart toegevoegdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ow nee ik vertik het elke keer t gevoel te hebben om te moeten douchen...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee daarvoor ben ik echt nog te jong. Ik plas wel in mn broek, of op straat, of iets. En soms word ik boos op mensen want 'hahahhaha'![]()
Durf ik je niet te zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan SPRINTS wel serieus aanraden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gezien en vond het niet heel boeiend![]()
ben gaan zitten
Het is ook gewoon monotoon geluid, al hoor je dan af en toe nog een minimale variatie door verschil in luchtdruk of atmosfeerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dacht al dat je zoiets bedoelde maar ik ken dit geluid niet zo goed, denk ik? Kan me er wel iets bij voorstellen
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die grijze is hetzelfde als wit maar dan met wat zwart toegevoegd
is het niet gewoon white noise?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik je niet te zeggen eigenlijk
Je draagt nu pampers?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap idd ja.
heb gewoon mn ondergoed er nu op aangepast
Toch geen aanhanger dus dan kunnen dit soort onflateuse slips prima
Nee het is omdat reclame verboden is begreep ik, en ook de olympische ringen vallen in die categorie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
wacht ff.... de spelers mogen geen ringen op hun lijf hebben want de paralympics zijn geen olympics...
maar ze hebben wel dezelfde mascotte?
bijnaquote:
dan zijn die mascottes ook reclamequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het is omdat reclame verboden is begreep ik, en ook de olympische ringen vallen in die categorie.
Reclame op het lichaam of kleding van de atletenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zijn die mascottes ook reclame
Ja ergens snap ik dit verschil wel, maar zou het niet in woorden kunnen uitleggenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Vertaald uit het Engels-Grijze ruis is willekeurige ruis waarvan het frequentiespectrum een gelijke luidheidscontour volgt. Het resultaat is dat grijze ruis alle frequenties met dezelfde luidheid bevat, in tegenstelling tot witte ruis, die alle frequenties met dezelfde energie bevat. Wikipedia (Engels)
blijft stomquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reclame op het lichaam of kleding van de atleten
Dus op een auto mag?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Reclame op het lichaam of kleding van de atleten
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.facebook.com/JeBentEenEchteEindhovenaarAls
en dan even kijken naar dat bericht van die drakenluchtballon. '
Ik heb hem net gespot
de meeste sporters zullen niet hun sport vanuit een auto kunnen doenquote:
Nee ik dacht, ik vraag het even, want ik zag net een auto vol met mascotteknuffels.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
de meeste sporters zullen niet hun sport vanuit een auto kunnen doen
Geen idee, stond niet in het artikel dat ik gelezen heb. Maar over het algemeen zijn ze tijdens een wedstrijd niet in hun auto in beeld.quote:
Paralympics F1.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
de meeste sporters zullen niet hun sport vanuit een auto kunnen doen
Ach, da's FOK! soms ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf niet naar de paralympische spelen te kijken. Fantastisch wat die mensen allemaal kunnen hoor, maar ik vind het gewoon een cringy freak show
Ik kijk ook niet. Niet omdat ik niet durf maar omdat ik het niet interessant vind. Net als vrouwenvoetbalquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf niet naar de paralympische spelen te kijken. Fantastisch wat die mensen allemaal kunnen hoor, maar ik vind het gewoon een cringy freak show
kanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar daar ben je zelf ook onderdeel van het geheel en niet slechts een toeschouwerquote:
Maar wat voor ondergoed draag je dan? Want als je plast dan houdt alleen een luier-achtig iets dat tegen tochquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee ik vertik het elke keer t gevoel te hebben om te moeten douchen...
zelfs al ben ik nog maar 21
Wajoowquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
394.
Maar mijn telefoon is ook vaak niet met mij meegeweest.
https://www.libresse.nl/o(...)nstruatie-ondergoed/quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat voor ondergoed draag je dan? Want als je plast dan houdt alleen een luier-achtig iets dat tegen toch
Volgens mijn informatie was je 22 toen je voor het eerst op dit forum kwam.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee ik vertik het elke keer t gevoel te hebben om te moeten douchen...
zelfs al ben ik nog maar 21
en je sokken staan in de oven ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net de grond geraspte kaas gevoerd en het voor elkaar gekregen om ongekookte pasta in de wasmachine te gooien
Hoe gaat jullie avond ?
foutquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie was je 22 toen je voor het eerst op dit forum kwam.
Dat nietquote:
En hoe werken deze voor menstruatie? En zijn ze comfortabel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.libresse.nl/o(...)nstruatie-ondergoed/
oke je kan het niet volledig laten lopen... maar voor de eerste druppen werkt het
whoep whoep.... geld wordt in het water opgelostquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat niet
MAAR
Ik heb nu wel mijn tweede literfles Waterdrop
Awww.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net de grond geraspte kaas gevoerd en het voor elkaar gekregen om ongekookte pasta in de wasmachine te gooien
Hoe gaat jullie avond ?
Maar echtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
whoep whoep.... geld wordt in het water opgelost
*zet opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan SPRINTS wel serieus aanraden.
gaat ie meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond helpt ook goed mee met inpakken
Klinkt wel fijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook gewoon monotoon geluid, al hoor je dan af en toe nog een minimale variatie door verschil in luchtdruk of atmosfeer
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Ben intens moe na 3 dagen werk. Lig alleen maar moe te zijn.
Dit kende ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke je kan het niet volledig laten lopen... maar voor de eerste druppen werkt het
Mijn telefoonhoesje en screenprotector hebben zichzelf al terug verdiend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe gaat jullie avond ?
voor menstruatie durf ik ze niet als enige te gebruiken. dat zou alleen op de laatste twee dagen kunnen denk ik.. de eerste twee dan helpt zelfs een nachtverbandje amper... dus ik denk een dun broekje al helemaal niet. dus nee gebruik gewoon normaal maandverband.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoe werken deze voor menstruatie? En zijn ze comfortabel?
Correctquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar ben je zelf ook onderdeel van het geheel en niet slechts een toeschouwer
willen vangen maar zo slecht kunnen vangen dat je hem keihard weg tennist dusquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoonhoesje en screenprotector hebben zichzelf al terug verdiend.
Telefoon glipte uit mijn handen en toen sloeg ik hem per ongeluk verder en harder weg en stuiterde hij op de tegels.
Buiten
Siliconenhoesje ving het meeste op en daar zie ik niets aan gelukkig
Ahjaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor menstruatie durf ik ze niet als enige te gebruiken. dat zou alleen op de laatste twee dagen kunnen denk ik.. de eerste twee dan helpt zelfs een nachtverbandje amper... dus ik denk een dun broekje al helemaal niet. dus nee gebruik gewoon normaal maandverband.
en ja ze zijn prima te dragen... eerste keren is het even wennen dat het stugger is... net of je dus de hele tijd een maandverbandje in hebt maar dan dunner en flexibeler
Je telefoon wilde ontsnappen enz?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn telefoonhoesje en screenprotector hebben zichzelf al terug verdiend.
Telefoon glipte uit mijn handen en toen sloeg ik hem per ongeluk verder en harder weg en stuiterde hij op de tegels.
Buiten
Siliconenhoesje ving het meeste op en daar zie ik niets aan gelukkig
in de wasmachinequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook weer pasta voor een heel weeshuis (of 1x een 4E) gekookt
Ooooh, die ken ik wel. Dat is best okequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het etenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ok, het gaat over doorlekken en menstruatie
Oh ja, die lust ook wel watquote:
Ja ik ben altijd al zo superhandig hiermeequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
willen vangen maar zo slecht kunnen vangen dat je hem keihard weg tennist dus
Dit verschilt volgens mij zo onwijs tussen vrouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Hangt er ook vanaf hoe zwaar je menstruatie is natuurlijk
nee joh... dat kan tegen de tijd dat ik 95 ben welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, die ken ik wel. Dat is best okeIk dacht even zo'n ding die je al kan zien zitten van buitenaf zeg maar.
ja die vind ik dus irritant.... op 1 of andere manier bleven die nooit zo goed plakken enzo behalve aan mn benen en andere delen met huidquote:Zoiets hoeft hier niet. Draag wel al jaren standaard inlegkruisjes want dat vind ik hygienischer dan zonder![]()
ik denk dat ik alvast X in huis haal... tegen de tijd dat ik mezelf te oud vindt dan neem ik het inquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet of ik 95 zou willen worden
Of bij 1 vrouw. Dat heeft nogal gevarieerd door de jaren heen bij mijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit verschilt volgens mij zo onwijs tussen vrouwen
Zelfbeschikking ftwquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik alvast X in huis haal... tegen de tijd dat ik mezelf te oud vindt dan neem ik het in
Mijn oma komt al aardig in die buurt. Die wordt in oktober 91quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangt er van af hoe vooral. Eenzaam en met allemaal gebreken is eh, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij 95 dacht ik trouwens eerst dat het over benzine gingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oma komt al aardig in die buurt. Die wordt in oktober 91
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh... dat kan tegen de tijd dat ik 95 ben wel
[..]
ja die vind ik dus irritant.... op 1 of andere manier bleven die nooit zo goed plakken enzo behalve aan mn benen en andere delen met huid
het staat mij tegen dat je daarvan blauw wordtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik alvast X in huis haal... tegen de tijd dat ik mezelf te oud vindt dan neem ik het in
True, bij mij ook wel maar dan waren er aanwijsbare redenenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of bij 1 vrouw. Dat heeft nogal gevarieerd door de jaren heen bij mij
Ja datquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe vooral. Eenzaam en met allemaal gebreken is eh, maar dat hoeft natuurlijk niet.
85 is de absolute grens, mits je heel gezond en netjes hebt geleefd,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
inb4 mensen die vinden dat je niet dood mag gaan want.. ja.. geen ideequote:
Oke Mengelequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
85 is de absolute grens, mits je heel gezond en netjes hebt geleefd,
Wel zo netjes en sociaal jegens de belastingbetaler en de maatschappij ook.
Mijn oma is 93, en ondanks dat ze nog redelijk gezond is hoeft het voor haar niet meer, want ze ziet al haar vrienden en familie van dezelfde generatie sterven. Snap ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oma komt al aardig in die buurt. Die wordt in oktober 91
Vooral vanwege religiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 mensen die vinden dat je niet dood mag gaan want.. ja.. geen idee
Fuck off. Niemand kiest ervoor om te leven, laat mensen er dan op zn minst voor kiezen om humaan te sterven als ze dat willen
ow joh... geen idee... ik zit maar wat te raaskallen, zou A niet weten hoe ik er aan moet komen en B te bang om het in huis te krijgen. C te bang om het dan in huis ergens op te bergen... stel je krijgt een ander ongeluk ofzo en je nabestaanden vinden dat...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]gelukkig genoeg andere opties dan
[..]
het staat mij tegen dat je daarvan blauw wordt![]()
Oke Democruitstraling66quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn oma ook, daarvan zag je ook dat het van haar niet meer hoefde toen opa was overledenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma is 93, en ondanks dat ze nog redelijk gezond is hoeft het voor haar niet meer, want ze ziet al haar vrienden en familie van dezelfde generatie sterven. Snap ik dan ook wel weer.
Want?quote:
Het is veel erger dan dit, iedereen die je goed kent en waarvan je gehouden hebt is al lang dood, je bent doof en blind, je stinkt naar urine, poep en oude-mensen-schimmel en je bent afhankelijk van ene Aisha om je hangkont af te vegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat
Als je op 95 jarige leeftijd nog een beetje kan rondscharrelen is dat ok
Maar als je alleen maar op bed ligt met je gedachten ergens op Jupiter, dan niet
Doe je nooit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow joh... geen idee... ik zit maar wat te raaskallen
Oh, merk het net zo goed bij mensen zonder religie. Zelfde als dat sommige mensen vinden dat je niet over de dood praat 'want is niet leuk' en 'doe je toch niet'. Ja eh, hoort toch echt bij het levenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral vanwege religie
Jouw religie is niet mijn religie, dus pleur op idd
Ja mijn oma heeft dat ook wel een beetjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma is 93, en ondanks dat ze nog redelijk gezond is hoeft het voor haar niet meer, want ze ziet al haar vrienden en familie van dezelfde generatie sterven. Snap ik dan ook wel weer.
Oh ik dacht de maximum leeftijd wordt bepaald a.d.h.v. het geld dat je gedurende je leven aan de overheid afgedragen hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ohquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow joh... geen idee... ik zit maar wat te raaskallen, zou A niet weten hoe ik er aan moet komen en B te bang om het in huis te krijgen. C te bang om het dan in huis ergens op te bergen... stel je krijgt een ander ongeluk ofzo en je nabestaanden vinden dat...
en D waarschijnlijk tegen die tijd veel te scheiterig om het te nemen
en toch zijn er dan nog mensen die er serieus op in gaan als ik zeg dat ik ergens een fiets voor zet ofzoquote:
US met z'n Panzerkampfwagen viii Mausquote:
eigenlijk vooral die Cquote:
Kunnen er al wel een paar een spuitje krijgen hier dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht de maximum leeftijd wordt bepaald a.d.h.v. het geld dat je gedurende je leven aan de overheid afgedragen hebt.
Oke, goed verhaal.quote:
Het leven is nu al een marteling en een grote lijdenswegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, alles boven die leeftijd is marteling.
Lol, dat is een paar dagen geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch zijn er dan nog mensen die er serieus op in gaan als ik zeg dat ik ergens een fiets voor zet ofzo
Wat dan? Dat je nabestaanden het zouden vinden? En dan?quote:
Wel zo'n spuitje zoals bij de dierenarts dan he.. eerst een slaapspuitje en daarna het echte spuitjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen er al wel een paar een spuitje krijgen hier dan.
Ja iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, merk het net zo goed bij mensen zonder religie. Zelfde als dat sommige mensen vinden dat je niet over de dood praat 'want is niet leuk' en 'doe je toch niet'. Ja eh, hoort toch echt bij het levenen als jij dat niet wil bij jezelf, prima, maar bepaal dat niet voor een ander
Justin Timberlake heeft daar een keer een goede film mee gemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht de maximum leeftijd wordt bepaald a.d.h.v. het geld dat je gedurende je leven aan de overheid afgedragen hebt.
Hoe denk je dat dat voor je nabestaanden is?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan? Dat je nabestaanden het zouden vinden? En dan?Of wat is de angst daarachter of wat gebeurd er dan of ja?
@dud0r heeft hem voor die tijd eens van een duin geduwd met fatale afloop.quote:
dat ze denken dat ik al een doodswens had en dat er dan onderzoek wordt gedaan of het ongeluk wel echt en ongeluk is voor de verzekering mn uitvaart wil dokken ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan? Dat je nabestaanden het zouden vinden? En dan?Of wat is de angst daarachter of wat gebeurd er dan of ja?
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, merk het net zo goed bij mensen zonder religie. Zelfde als dat sommige mensen vinden dat je niet over de dood praat 'want is niet leuk' en 'doe je toch niet'. Ja eh, hoort toch echt bij het levenen als jij dat niet wil bij jezelf, prima, maar bepaal dat niet voor een ander
Dat jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd
Als je iets niet wil dan doe je het toch lekker niet.
Bepaal dat even niet voor iemand anders. En dat geldt voor wel meer dingen.
Leven en laten leven.
Of in dit geval. Leven en waardig laten sterven
Zodra ze je sappige steak in een blender gooien voor je gaat de lol wel een beetje van de leven af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, goed verhaal.
[..]
Het leven is nu al een marteling en een grote lijdensweg
Je wil zeggen dat het nog erger kan ?
[..]
Lol, dat is een paar dagen geleden
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hem voor die tijd eens van een duin geduwd met fatale afloop.
Moet wel een heel bijzonder einde zijn. Denk niet dat er iemand is die zo aan zijn eind is gekomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:dud0r heeft hem voor die tijd eens van een duin geduwd met fatale afloop.
Wel minimaal 500 gram?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zodra ze je sappige steak in een blender gooien voor je gaat de lol wel een beetje van de leven af.
Heb je nog vrije dagen ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Moet maar vrij vragen.
Oh ja, 32 x was hetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat wordt het als wij hem weer gaan duwen.
met witlof ham en kaas en meteen het dessert er ook bij doorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel minimaal 500 gram?
En dan maar de champignon of peperroomsaus maar even meeblenderen dan
Echt he.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ja![]()
![]()
So simple, yet so fucking difficult WANT HET LUKT MEN NIET
Dat was hem niet hoor, ik denk dat ie er op lake @Haagsquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Justin Timberlake heeft daar een keer een goede film mee gemaakt
Was de juiste spelling niet "whieeeeeeeplof?"quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
met witlof ham en kaas en meteen het dessert er ook bij door
Ja kut, maar hoop dat nabestaanden die van je houden je ook het beste gunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat voor je nabestaanden is?
Uh, normaal denk ik daar niet zo over na, maar misschien valt het wel meequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
Ik vind de manier van doodgaan nogal beangstigend. Kan ik helemaal para van worden hé.
het idee dat ze zich dan afvragen of ik een doodswens al zou hebben ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kut, maar hoop dat nabestaanden die van je houden je ook het beste gunnen
Als je dood gaat, gaat het lichtje gewoon uit samen met al je gevoelens, gedachten en herinneringen. Boeie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
Ik vind de manier van doodgaan nogal beangstigend. Kan ik helemaal para van worden hé.
Ja dit, op een waardige manier.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel helemaal voor mensen zelf laten kiezen wanneer ze uit het leven stappen, zonder al teveel papierwerk.
nou zeg, je doet nu net alsof ik niets anders kan dan online trollen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo reageert Haags ineens zo serieus?
Dat ben ik helemaal niet gewend
Ok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dood gaat, gaat het lichtje gewoon uit samen met al je gevoelens, gedachten en herinneringen. Boeie.
Misschienquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
nou zeg, je doet nu net alsof ik niets anders kan dan online trollen.
tiswelzoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
nou zeg, je doet nu net alsof ik niets anders kan dan online trollen.
Betaald een verzekering je uitvaart niet als je zelf uit het leven stapt? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze denken dat ik al een doodswens had en dat er dan onderzoek wordt gedaan of het ongeluk wel echt en ongeluk is voor de verzekering mn uitvaart wil dokken ofzo
Eens maar dat is in veel gevallen heel lastigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:32 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel helemaal voor mensen zelf laten kiezen wanneer ze uit het leven stappen, zonder al teveel papierwerk.
Ik ga graag in vrede. of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dood gaat, gaat het lichtje gewoon uit samen met al je gevoelens, gedachten en herinneringen. Boeie.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat was hem niet hoor, ik denk dat ie er op lake @:haags
er zijn er bij die idd niet uitkeren. iets met kleine lettertjesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Betaald een verzekering je uitvaart niet als je zelf uit het leven stapt? Dat wist ik niet
[..]
Eens maar dat is in veel gevallen heel lastig
Het ideaalste zou zijn als je in je slaap zou gaanquote:
Ik snap het ergens wel want zo werkt onze psychologie en is bescherming van en blablabla. Maar vind het wel bijzonder dat we als mens zo slim zijn maar dit schijnbaar niet kunnen/willen(?) lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he.
Bemoei je met je eigen zaken. Scheelt een hoop gedoe en energie ook.
Snap niet dat dat nou zó moeilijk is voor veel mensen
Dat is ook wel naarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
4EverBlackNogevenregelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shit.. nog die uitvaartverzekering even regelen
voordeel. doe hebben mn ouders al geregeld toen ik net geboren was.... dus betaal amper iets. alleen een klein beetje om de inflatie te dekkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, shit.. nog die uitvaartverzekering even regelen
quote:
Ik heb geen beste naam op FOK! I knowquote:
Briefje erbij met uitleg. Desnoods vastleggen bij de notarisquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
het idee dat ze zich dan afvragen of ik een doodswens al zou hebben ofzo
en dus afvragen of het wel echt een ongeluk was
Ze mogen mij ook gewoon ergens in de grond stoppen, ook goed.quote:
notaris meteen schuldig want illegaal om die X te hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Briefje erbij met uitleg. Desnoods vastleggen bij de notaris
Ahhhquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
het idee dat ze zich dan afvragen of ik een doodswens al zou hebben ofzo
en dus afvragen of het wel echt een ongeluk was
nouja zo'n ding is sowieso wel goed om grondig door te lezenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn er bij die idd niet uitkeren. iets met kleine lettertjes
Ja, dat is handigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel. doe hebben mn ouders al geregeld toen ik net geboren was.... dus betaal amper iets. alleen een klein beetje om de inflatie te dekken
Gelukkig ben je er nog wel af en toequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen beste naam op FOK! I know
Maar ik reageer wel vaker serieus hier in deze SC. Ook al ben ik er niet meer zo vaak.
Viel mij reuze mee, peulenschilletje.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, al een keertje geprobeerd en dat was het niet, hoeft van mij niet nog een keertje
Ja dat hoor ik wel vaker. Maar de mensen die dat naar horen zeggen doen zijn er niet meer om dat even te bevestigen..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ideaalste zou zijn als je in je slaap zou gaan
die keer dat je het probeerde was toch misluktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, al een keertje geprobeerd en dat was het niet, hoeft van mij niet nog een keertje
jij mag eeuwig leven... 500 jaar zonder vrienden familie kennissen meer over zuigend aan een rietje zittend in je luierquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
Het is geen wedstrijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viel mij reuze mee, peulenschilletje.
Ik zeg al mijn hele leven tegen mensen die vragen wat ik later wil worden "met rust gelaten".quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he.
Bemoei je met je eigen zaken. Scheelt een hoop gedoe en energie ook.
Snap niet dat dat nou zó moeilijk is voor veel mensen
Ik denk wel dat het gaat hoe @Nattekat het omschrijftquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik wel vaker. Maar de mensen die dat naar horen zeggen doen zijn er niet meer om dat even te bevestigen..
Nou ja ervaringen verschillen en die zijn vrij zeldzaam en onnodige bangmakerij is nergens voor nodig.quote:
Mijn gedachten omtrent dit onderwerp zou mening persoon zwaar depressief van wordenquote:
Ook dat moet je regelen. Anders laten ze je gewoon liggen right then and there.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze mogen mij ook gewoon ergens in de grond stoppen, ook goed.
Hoop het ook niet voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk soms ook dat ik dramatisch dood zal gaan maarja, weet ik veelhoop het niet en denk voornamelijk 'ik zie het wel want als het wel zo is doe je er niet heel veel aan'
Dan liever op de manier van de enige positieve Black Mirror aflevering waarbij je bewustzijn kan worden gedigitaliseerdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij mag eeuwig leven... 500 jaar zonder vrienden familie kennissen meer over zuigend aan een rietje zittend in je luier
Gelukkigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop het ook niet voor je
Nouja vanuit mezelf geredeneerd vind ik het totaal niet moeilijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel want zo werkt onze psychologie en is bescherming van en blablabla. Maar vind het wel bijzonder dat we als mens zo slim zijn maar dit schijnbaar niet kunnen/willen(?) leren
[..]
Dat is ook wel naar
Het zou raar zijn als alle ervaringen hetzelfde zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ervaringen verschillen en die zijn vrij zeldzaam en onnodige bangmakerij is nergens voor nodig.
Ik roep straks hey google doe het licht uit. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het gaat hoe @:Nattekat het omschrijft
Mag ookquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat moet je regelen. Anders laten ze je gewoon liggen right then and there.
Moet google wel het juiste licht uitdoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik roep straks hey google doe het licht uit. Het komt nu wel erg dichtbij.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet google wel het juiste licht uitdoen.
Altijd al een pluk de dag persoon geweest?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn gedachten omtrent dit onderwerp zou mening persoon zwaar depressief van worden
Ik ben ook heel erg een pluk de dag persoon, vult elkaar mooi aan.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
notaris meteen schuldig want illegaal om die X te hebben
Ik vond het vooral saai, kon niet meer eten en zulksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ervaringen verschillen en die zijn vrij zeldzaam en onnodige bangmakerij is nergens voor nodig.
Is ook wat je hoort van mensen die even dood zijn geweest maar toch weer aan de praat zijn gekregen. Een heel absurd idee eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het gaat hoe @:Nattekat het omschrijft
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja vanuit mezelf geredeneerd vind ik het totaal niet moeilijk
Denk ik wel eens iets negatiefs over iemand als die iets doet wat totaal geen impact heeft op mij? Ja tuurlijk. Maar ik heb mezelf tig jaar terug al aangeleerd dat ik daarna meteen kan denken "maar heeft geen impact op mij en anderen. Dus lekker boeiend."
En ik weet dat het mens eigen is, maar zo'n gedachtengang is zo makkelijk aan te leren.. dus kan er niet helemaal bij dat anderen dat niet doen
Zhe horreurquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het vooral saai, kon niet meer eten en zulks
Oh ja die bijna dood ervaringen enzo. Licht aan het eind van de tunnel en shit.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook wat je hoort van mensen die even dood zijn geweest maar toch weer aan de praat zijn gekregen. Een heel absurd idee eigenlijk.
een kat speelt eerst nog gezellig met zn prooi... kijken hoe elke keer weer er een poging wordt gedaan weg te komen en dan weer een mep...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger werden mensen vaak opgegeten door leeuwen, nijlpaarden, krokodillen en beren, dat lijkt me dan wel een vrij nare dood, vooral door een beer want die maakt je niet eerst dood maar begint gewoon aan je te eten.
Timothy Treadwellquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger werden mensen vaak opgegeten door leeuwen, nijlpaarden, krokodillen en beren, dat lijkt me dan wel een vrij nare dood, vooral door een beer want die maakt je niet eerst dood maar begint gewoon aan je te eten.
Goed observatievermogenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog steeds best warm buiten
Moeder natuur heeft de oven alvast voorverwarmd, gezien het zeer gezellige onderwerp vanavond in de KSC.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nog steeds best warm buiten
Morgen 3 graden koelerquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eensen ik praat/denk ook wel eens negatief over een ander maar dat zegt echt níks over die ander en heel veel over mij. En dan probeer ik daarover na te denken, waarom doe ik dat? Waarom triggered het mij blabla. Want ik het vind het oprecht lelijk gedrag
en nog meer negativiteit en ik wil liefde
![]()
*mensen die anderen pijn en kwaad willen doen zijn hiervan uitgezonderd, daar kots ik op
Yesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen 3 graden koeler
Joe- pie.
Ja, maar er gingen boze tongen dat het geluidsfragment nooit is vrijgegevenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gekrijs van enorme pijn en geroep om zijn moeder.
Ik heb mijn oven vandaag niet aangehadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeder natuur heeft de oven alvast voorverwarmd, gezien het zeer gezellige onderwerp vanavond in de KSC.
Is gewoon hetzelfde als wakker worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh ja die bijna dood ervaringen enzo. Licht aan het eind van de tunnel en shit.
Alvast oefenen voor de hel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Moeder natuur heeft de oven alvast voorverwarmd, gezien het zeer gezellige onderwerp vanavond in de KSC.
Vond juist het gebrek aan licht in die tunnel het vervelendste, normaal heb ik altijd een rijke fantasie en beeldend vermogen, maar toen alleen maar zwarte leegtequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh ja die bijna dood ervaringen enzo. Licht aan het eind van de tunnel en shit.
Stop. De. Persen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn oven vandaag niet aangehad
Zou zomaar kunnen wel hoor maar vond het echt naar om te horen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er gingen boze tongen dat het geluidsfragment nooit is vrijgegevenen dat een of andere zieke geest dat gewoon een soort van heeft nagespeeld
Ja, het was echt een heel naar fragmentquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen wel hoor maar vond het echt naar om te horen.
Als God mijn pohi op FOK! erop naslaat dan gaat ik meteen naar beneden ja. Branden voor eeuwig.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alvast oefenen voor de hel.
oh the fuck, jij hebt echt zoiets meegemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond juist het gebrek aan licht in die tunnel het vervelendste, normaal heb ik altijd een rijke fantasie en beeldend vermogen, maar toen alleen maar zwarte leegte
Dat zou best wel ziek zijn jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er gingen boze tongen dat het geluidsfragment nooit is vrijgegevenen dat een of andere zieke geest dat gewoon een soort van heeft nagespeeld
Sowiesootjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Als God mijn pohi op FOK! erop naslaat dan gaat ik meteen naar beneden ja. Branden voor eeuwig.
Ik moet nu aan Koen denken en dat hij voordat ie doodgaat geen zwarte tunnel in gaat maar een regenboog tunnel en dat ie dan helemaal frusti zou zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond juist het gebrek aan licht in die tunnel het vervelendste, normaal heb ik altijd een rijke fantasie en beeldend vermogen, maar toen alleen maar zwarte leegte
is een hele topic reeks vanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
oh the fuck, jij hebt echt zoiets meegemaakt
Najah.. er zijn gewoon best wel veel zieke mensen op de wereld helaasquote:
Als ik terug kijk op vroegah zie ik het eigenlijk altijd wel terug bij mezelf. Het knopje is alleen pas vorig jaar echt omgegaan. M'n reis naar Californië (poging tot humor in 3..2..1..) was de eerste grote actie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd al een pluk de dag persoon geweest?
Wacht, wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
ja dus.... ik heb in de tussentijd maar even mn babyfoons zo neergezet dat als 1 van die klussers volgende week of de week er op vieze dingen doet in huis het op beeld staat.... met dank aan dat topic van vanmiddag
Hebben ze je gereanimeerd? Dacht dat je altijd nog wel in leven was maar buiten westen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
dit mag nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Nizno het volgende:
ja dus.... ik heb in de tussentijd maar even mn babyfoons zo neergezet dat als 1 van die klussers volgende week of de week er op vieze dingen doet in huis het op beeld staat.... met dank aan dat topic van vanmiddag
ja regenbogen zijn idd zwaar frustrerendquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nu aan Koen denken en dat hij voordat ie doodgaat geen zwarte tunnel in gaat maar een regenboog tunnel en dat ie dan helemaal frusti zou zijn
Ik weet niet waar dit vandaan komt![]()
Ik was altijd wel het tegenovergestelde, maar goed.. dat is ook wat minder nuquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik terug kijk op vroegah zie ik het eigenlijk altijd wel terug bij mezelf. Het knopje is alleen pas vorig jaar echt omgegaan. M'n reis naar Californië (poging tot humor in 3..2..1..) was de eerste grote actie.
Blijkbaar vermijd ik die bewust.. Wil ver van dat soort dingen af blijven staan.quote:
jij was er niet zeker?quote:
Nou ja ik heb natuurlijk niet voor niets zo lang in het ziekenhuis gelegenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:47 schreef Haags het volgende:
[..]
oh the fuck, jij hebt echt zoiets meegemaakt
ik ook, wist het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
oh wacht, is ltdkv nu serieus?sorry, dat miste ik even
Nope.quote:
Yolo leef beste leef.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was altijd wel het tegenovergestelde, maar goed.. dat is ook wat minder nu
Yoloooo
kan me de gaten die niet dicht wilden groeien nog goed voor de geest halenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb natuurlijk niet voor niets zo lang in het ziekenhuis gelegen
Ik vond dat juist extreem rustgevend.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In feite zijn wij toch ook niets meer dan elektrische signaaltjes enz ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
The end-of-life electrical surge, dat vind ik altijd wel een bijzondere, alsof de hersenen van de stervende een laatste groet aan het leven brengt.
quote:
Nee das ook weer zoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wist ik uiteraard wel maar niet dat je zo'n oprechte bijna-dood-ervaring had meegemaaktquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem er dan ook maar een reep chocolade bijquote:
Okequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem er dan ook maar een reep chocolade bij
Ze hebben me toen met spoed op een zondagmiddag geopereerd, en volgens mij tijdens de operatie een aantal keer moeten reanimeren. Toen ik na 2 maanden naar huis mocht kwam de chirurg die toen die operatie had gedaan nog even langs bij mij omdat die niet kon geloven dat ik nog leefdequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze je gereanimeerd? Dacht dat je altijd nog wel in leven was maar buiten westen.
duurt langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |