SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dan zoek jij iemand die moordtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buitenzetten? Dan lopen ze doodleuk weer terug naar binnen. Nee, dat waardeer ik niet
@Nattekatquote:
lekker bij de spinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:52 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht meer aan buitenzitten nu het wat afkoelt
Jij slaat ze plat en roept dan tegen Gergi dat ie weer mag ademhalen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Buitenzetten? Dan lopen ze doodleuk weer terug naar binnen. Nee, dat waardeer ik niet
Nee ik pak de kruimeldief. En als ze te groot zijn pakt hij een glas om ze te vangen en zet ze buiten (tot mijn ongenoegen).quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij slaat ze plat en roept dan tegen Gergi dat ie weer mag ademhalen?
Tejo is geen man, Tejo weet het verschil niet tussen een snoek en een karperquote:
Mijn spinnenvrindjes die alle steekjeukmuggen opvretenquote:
Hele nacht naar de wcquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zoiets lelijks gekochtmaar het is heerlijk
![]()
[ afbeelding ]
Een kamerfonteinstaat in mn slaapkamer, dat geluid van kabbelend water
Dat doe ik ook altijd. Ook met bromvliegen en zo. Beestjes zijn gewoon verdwaald en willen weer naar buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
pakt hij een glas om ze te vangen en zet ze buiten
dat moet ik zonder ookquote:
Openingsceremoniequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
D´r is geen kloot op tv vanaaf.
Einde bericht.
Hequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
Einde bericht.
Echt hequote:
Deze is korter en niet op het water.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dankje. Duurde vorige keer ook eindeloos lang.
Oh dan heft het elkaar wellicht ooquote:
neequote:
Ahhhh, wat jammer. Paar namen verbazen mij ook best wel, misschien ga ik even langs. Als ik zin hebquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja![]()
Waren wel een paar namen die ik graag had gezien.
Brrrquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is hier normaal gezien altijd wat koeler, maar mijn voeten zijn altijd koud
ik kon altijd heel goed zonder. zelfs dat wanneer ik eigenlijk al moest ik kon gaan slapen en pas als ik 10min wakker was ofzo hoefde te bedenken... ow ja plassequote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf dat weer afgeleerd
lekker op tijd naar bed. Zoek zelf maar uit hoe vroeg die kutzon van je ondergaatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:55 schreef Haags het volgende:
Einde bericht.
Denk dat ik lekker ga puzzelen in bedje. Lekker man. Theetje erbij,quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is korter en niet op het water.
20.35quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekker op tijd naar bed. Zoek zelf maar uit hoe vroeg die kutzon van je ondergaat
Nou ja meer omdat dat de enige tijd is dat ik in mijn slaapkamer benquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja of je doet zo'n fontein uit want waarom zou je dat uberhaupt aan willen hebben als je slaapt? Mis de logica even
Ik merk dat het bij mij ook wel een psychologisch ding is geworden, grotendeels. Het naar de wc gaan en moetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kon altijd heel goed zonder. zelfs dat wanneer ik eigenlijk al moest ik kon gaan slapen en pas als ik 10min wakker was ofzo hoefde te bedenken... ow ja plasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |