SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh in dat geval moet je niet gaan kijken wat een bobbitt worm is
Ja, nee heel fijn dat je het amusant vond.quote:
quote:
quote:
gelukkig dat scheelt mij weer.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
SEX / Klaarkomen op vreemde plekken
Ok
Wat heb ik nou weer gelezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:18 schreef DikkeDavey het volgende:
[..]
Op vakantie. Iedereen in mijn omgeving weet dat ik graag de plantjes bij mensen watergeef.
Wat als dikkedavey je vader blijkt te zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.
Ik wou het net aanbiedenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke mijn plantjes gaan niet meer bewatert worden door mensen buiten mijn familie.
je mag het hier komen doen maar dan doe ik wel de deur naar de slaapkamer op slotquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou het net aanbieden
hahahaha nehquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als dikkedavey je vader blijkt te zijn?
Heb je daar geen planten dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag het hier komen doen maar dan doe ik wel de deur naar de slaapkamer op slot
nopequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je daar geen planten dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Ok
jij blij dat je die brownie al had gepakt voor je dat andere topic opendequote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht net, ik moet eigenlijk nog wat fruit eten.
Maar ik bedacht me dat ik vanmiddag al een halve watermiloen naar binnen heb gewerkt.
Dus nu heb ik maar een brownie gepakt
Ik hem zelfs al opquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat je die brownie al had gepakt voor je dat andere topic opende
nu met extra witte sausquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hem zelfs al op
Gelukkig heb ik die zelf gebakken en zat er geen "glazuur" bij
extra romigquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ik heb al een tijd twee babyfoons.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen een cameradeurbel. Dus ik kan zien of er vreemde mannen binnenkomen huehueom ongure dingen te doen
Oldskool gay?quote:
geen idee, dat moet je @4EverBlackEyed vragenquote:
Als je jezelf quote dan heb je vast veel vertrouwen in jezelf en dan ben je vast ook wel happyquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee, dat moet je @:4everblackeyed vragen
Dan is het nog altijd de vraag wat ze eenmaal binnen doen..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb sinds vanmorgen een cameradeurbel. Dus ik kan zien of er vreemde mannen binnenkomen huehueom ongure dingen te doen
happy als een kookaburraquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je jezelf quote dan heb je vast veel vertrouwen in jezelf en dan ben je vast ook wel happy
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd de vraag wat ze eenmaal binnen doen..
Waarom sta ik in je kladblokje?quote:
Komt er dan zo'n rode bokshandschoen uit de deur ?quote:
nope dit was mycroftquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom sta ik in je kladblokje?
Waarom wil je dat weten?quote:
Huuuuuuuuuuquote:
ja joh je zou bijna denken dat al je grappen terug te vinden zijnquote:
Goed idee welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt er dan zo'n rode bokshandschoen uit de deur ?
heb net de afwasmachine aan gezet dus zo goor ben ik heus nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, waarom is iedereen hier zo goor?
Dit ben ik niet van jullie gewend.
Altijdquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als ze een kwakje achterlaten, of altijd?
Ik ben heul niet goorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe het tussen eten maken door, dus ben maar half goorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
sorry ik kwam binnen vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sorry ik kwam binnen vallen
Maak ik ooit grappen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh je zou bijna denken dat al je grappen terug te vinden zijn
Ja, door mij nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee wel
Is dat al gepatenteerd?
die twee zijn terug te vinden in het grote archiefquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak ik ooit grappen dan?
Degenen die zeggen dat ze niet goor en onschuldig zijn, zijn het ergste !quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul niet goor
Ik was onschuldig een brownie aan het eten
Semi goorlelliequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het tussen eten maken door, dus ben maar half goor
Deed het zeer?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
sorry ik kwam binnen vallen
Heul niet, ik spreek immer en alleen de waarheid!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Degenen die zeggen dat ze niet goor en onschuldig zijn, zijn het ergste !
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
Pedro Pedro Pedro [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet, ik spreek immer en alleen de waarheid!
Zegquote:
Zeg.quote:
Ja oke thanksquote:
Graag gedaanquote:
*danst verderquote:
Ik deed ook gewoon goor vanaf de bank, zegt niks essiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:14 schreef essnhills het volgende:
Bewijs: ik heb het grootste deel van de dag liggend op de bank doorgebracht.
Ik had heul geen energie om goor te zijn
*Gooit bewijsstuk wegquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed ook gewoon goor vanaf de bank, zegt niks essie
Het is hier binnen ook goed te doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:22 schreef Xilia het volgende:
Pffff Boodschappen gedaan, ons huisje is heerlijk koel [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed ook gewoon goor vanaf de bank, zegt niks essie
Ohquote:
Hier ook een comfortabele 22,2 binnenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:22 schreef Xilia het volgende:
Pffff Boodschappen gedaan, ons huisje is heerlijk koel [ afbeelding ]
23 hier. Doe ik het ook voorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook een comfortabele 22,2 binnen
en dan morgen een dag vastenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Van Garmin mag ik schranzen vandaag
Dat worden heel wat stapjes dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, ik ga niet meer naar buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klaar met werken voor vandaag.
Net de was binnen gehaald, die was intussen wel droog.
In de zon, vind ik het vies warm.
Grieks natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een gezonde lekkere zomerse Italiaanse salade maken of klef kwebs Grieks gaan eten?
grieksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:45 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een gezonde lekkere zomerse Italiaanse salade maken of klef kwebs Grieks gaan eten?
Huts.quote:
goed zoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben er wel klaar mee, kan niet meer normaal nadenken.
*gooit laptop uit het raam
* Dweiltquote:
Ga je reverse sear doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:51 schreef Karzai het volgende:
ik heb een mooie entrecote gekocht, dat wordt smullen straks
geen idee wat dat isquote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je reverse sear doen?
Mijn weegschaal gilt ‘blijf uit die koelkast’quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Voorraadkast mag wel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn weegschaal gilt ‘blijf uit die koelkast’
Oh toch wel? Wat fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja danku kreeg het geld terug van de vakantie
had ik niet verwacht, maja ik had het ook bezopen en in een opwelling geboekt. zou er nog wel eens graag naartoe willen maar niet in deze psychische staatquote:
Nou toch fijn dat het goed is gekomen en in de toekomst ga je vast nog wel een keertje heen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
had ik niet verwacht, maja ik had het ook bezopen en in een opwelling geboekt. zou er nog wel eens graag naartoe willen maar niet in deze psychische staat
394.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ga niet meer naar buiten
3.722 stapjes en ik vrees dat er niet heel veel gaan bijkomen vandaag
das wel leukquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
ja tis wel fuckedup, kan geen leuke dingen meer doen zonder compleet gek te worden
mja doe mijn best, het zit in mijn hoofd en is moeilijk om eruit te krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]balen
Is dit iets waarmee je moet leren omgaan of kan het weg/over gaan of whatever?(weet de juiste benaming niet)
Stoppen met drinken in ieder geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja doe mijn best, het zit in mijn hoofd en is moeilijk om eruit te krijgen
Stomquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja doe mijn best, het zit in mijn hoofd en is moeilijk om eruit te krijgen
*gaapquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoppen met drinken in ieder geval.
Gelijk mee beginnen danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
ja ik moet ook stoppen met drinken dan ben ik veel vrolijker en kan dan de wereld beter aan
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
ja ik moet ook stoppen met drinken dan ben ik veel vrolijker en kan dan de wereld beter aan
Natuurlijk, drank zorgt voor enorme angststoornissen, zeker na een drugsverleden, en dan ook stoppen met roken, ben je fitter en vitaler en kun je daar ook trots op zijn en kracht uit putten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
hoop dat het mee zal vallen, ik ben nog aan het bijkomen van een blauwe plek van vorige weekquote:
nog even een uurtje factuurtje erachteraan sturenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
O ja had mailtje gehad: "ik weet dat je er niet bent deze week maar kun je hier toch even naar kijken?"
Ik, debieltje, kijk er toch even naar. Stuur het terug met feedback.
Geen reactie of bedankje, niks.
Oké dan.
Of zwemmen in buitenwaterquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
je kunt ook stoppen met ademen, val je meteen af ook
nope.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, mijn spotify logt mij tegenwoordig regelmatig zomaar uit. Meer mensen toevallig last van?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope.
maar denk dat t ligt aan dat ik geen spotify heb
wijze woorden het is zoquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk, drank zorgt voor enorme angststoornissen, zeker na een drugsverleden, en dan ook stoppen met roken, ben je fitter en vitaler en kun je daar ook trots op zijn en kracht uit putten.
Zo ingewikkeld is het rijke goede leven eigenlijk niet.
itchiquote:
Kibbensoepquote:
Jij wilde kip. Dus iets met kip.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r wat gaan we eten?
ja van dat gerecht heb je onthouden dat het iets met kip is?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r wat gaan we eten?
quote:
Helder of romige?quote:
wat voor troepjes?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Broodje avocado en nog wat troepjes
Gewoon zo'n broodsalade of iets fancy?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Bruine bolletjes met kipsalalalalade
Jawel
Lekkaaaah, ga ik denk ik ook etenquote:
Helderequote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helder of romige?
[..]
wat voor troepjes?troepjes en dingetjes zijn meestal lekker
Gewoon Johma 2 varianten. Ik weet niet in welke van die 2 categorieën die bij jou vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon zo'n broodsalade of iets fancy?
nog meer mental image overloadquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:56 schreef Modus het volgende:
[..]
En de stappenteller nog wat langer om de pols![]()
![]()
Johma's zijn broodsaladesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon Johma 2 varianten. Ik weet niet in welke van die 2 categorieën die bij jou vallen
Ijs ? Het wordt 28 graden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen waarschijnlijk ijsafspraak met begeleidster (die dus weggaat)![]()
Die moet ik ook eens aanschaffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:56 schreef Modus het volgende:
[..]
En de stappenteller nog wat langer om de pols![]()
![]()
Ik niet. ik zie er zelf naakt niet uit. Kan nooit minder erg zijn dan Flesquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
Wel aardig dat iedereen fles zn naaktheid gaat afkraken
waarom zou je er naakt mooi uit moeten zien danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. ik zie er zelf naakt niet uit. Kan nooit minder erg zijn dan Fles
Heel goed. Even lekker ontspannen nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben gedoucht, afgekoeld en toonbaar
maar je bent er zo goed in, dat mooi zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Mooi zijn is niet de primaire functie van mijn lichaam, misschien bij jullie anders
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar je bent er zo goed in, dat mooi zijn
mijn bureau kwam met een snoep bakje, dus hier is chocoladequote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja
zou hier nog chocolade zijn? *zoekt
voortplanting dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Mooi zijn is niet de primaire functie van mijn lichaam, misschien bij jullie anders
Zij wel ja, maar daar ging het nou niet overquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar je bent er zo goed in, dat mooi zijn
Tomaat, rucola, gerookte kip en truffelmayo.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helder of romige?
[..]
wat voor troepjes?troepjes en dingetjes zijn meestal lekker
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:03 schreef Crack_ het volgende:
Wel aardig dat iedereen fles zn naaktheid gaat afkraken
nou ja, dat heb je dan al gehaald, dus dan kan je aandacht besteden aan de secundaire functiesquote:
ze had een hangmat nodig er na.... dus dat klinkt niet positiefquote:
ik welquote:
deze logica slaat nergens op, het is sporten, dat hoor je te voelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had een hangmat nodig er na.... dus dat klinkt niet positief
overload overloadedquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
als het iedereens beeld verbetert, zodra dud0r thuis is, is hij ook naakt
Ja en?quote:
18 graden is ook nog prima ijs weerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en?
Als ik een ijsje wil eten met mijn woonbegeleidster ga ik een ijsje eten. Wat de temperatuur ook is en 28 graden is gewoon prima weer voor een ijsje..
Goed.quote:
Hnnnggggquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
als het iedereens beeld verbetert, zodra dud0r thuis is, is hij ook naakt
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed.Weer omhoog met de gewichten
Welk spel?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde gewoon een spelletje spelen
maar ik moest het met steam nog downloaden
maar de wifi in de computerkamer is nog niet gemaakt zoals ik m wil dus het is nog kut
dus ik sta nu naast de router
maar het is nog steeds kut
een mahjong spel met kawaii poppetjesquote:
een snoepbakje?! wat is dat, klinkt gevaarlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn bureau kwam met een snoep bakje, dus hier is chocolade
Dan zou mn lichaam mislukt zijn dus beter nietquote:
Geloof je maar het is wel wat je zegtquote:
Ik wou het mijne niet eens direct sporten noemen, maar met deze temperaturen >15k stapjes, ik voel hem ook. Gelukkig morgen vrijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
deze logica slaat nergens op, het is sporten, dat hoor je te voelen
eigenlijk is het voor een stekkerdoos, maar degene die erin hoort is op het moment niet op voorraad bij de ikeaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een snoepbakje?! wat is dat, klinkt gevaarlijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb vandaag gesport en ik heb niemand willen doodslaan omdat ze in de weg liepen dus ik zeg dat het een grote overwinning was
Lekkeeeeeeerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed.Weer omhoog met de gewichten
lekker fris erbijquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom vind ik de augurk en uitjes erbij iets typische amsterdams?
hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
eigenlijk is het voor een stekkerdoos, maar degene die erin hoort is op het moment niet op voorraad bij de ikea
dat is echt lekker, iets vet met iets frisquote:
Je zou dan niet de enige zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou mn lichaam mislukt zijn dus beter niet
die waren goed verstopt dan als je ze nu pas vindquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef Crack_ het volgende:
Daarover gesproken, ik heb paaseitjes gevonden![]()
met een beetje fris want bij sommige zit wat framboos doorheen
Hahaha jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die waren goed verstopt dan als je ze nu pas vind
zal jou trouwens eens toevoegen aan mijn paasei lijst voor volgend jaar
Ging het goed? Was het lekker? Heb je er van genoten? Wat voor cijfer zou je het geven?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens het is pepernoten tijd
vorige maand nog pepernoten aan @:fogel en @:stokpater gevoerd
ik heb een paasei lijst, heb een vakantie in italie geboekt voor aprilquote:
was pornstarmartini van van delft, was goeiequote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ging het goed? Was het lekker? Heb je er van genoten? Wat voor cijfer zou je het geven?
Heb je ze failliet gegeten?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:29 schreef bitterbal het volgende:
Dinner Train failliet verklaard, klanten wachtten wekenlang op hun geld
https://nos.nl/artikel/25(...)ekenlang-op-hun-geld
heb ik toch nog geluk gehad met mijn etentje
Kan ik ook 10 keer op deze lijst gezet worden?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een paasei lijst, heb een vakantie in italie geboekt voor april
als ik terugkom neem ik een stuk of 25 van hun eieren mee
die zijn 'iets' groter dan bij ons
hmm, smaakte het ook naar pornstar martini?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was pornstarmartini van van delft, was goeie
stokpater had liever stroopwafels
Het is wel heel 'toevallig' inderdaadquote:
stel je voor dat mensen werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:39 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het hier rustig. Ligt iedereen op het strand ofzo?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel heel 'toevallig' inderdaad
Die waren goed te etenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens het is pepernoten tijd
vorige maand nog pepernoten aan @:fogel en @:stokpater gevoerd
yeet eieren naar hemquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, paasei lijst geupdate
zusje der ex stond er nog op dus yeeeeeeeet die mothafucka
doet t nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:18 schreef bitterbal het volgende:
even een reminder @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
Ja ik ben een boomer ja. Kom haten.quote:
O je bent serieus.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben een boomer ja. Kom haten.
Heb je ook een antwoord op de vraag?
https://googlethatforyou.com?q=yeetquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben een boomer ja. Kom haten.
Heb je ook een antwoord op de vraag?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke raar
[ afbeelding ]
Und jetzt?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
kommen die Kamelen mit die grosse Füssen
vooral bij @Ama en @datismijnmeningquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
een echte serpent vergeet dat niet
ben nu een heel olifantei aan het wegslobberen hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
een echte serpent vergeet dat niet
uhm denk dat je je vergist. die leggen geen eigerenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben nu een heel olifantei aan het wegslobberen hoor.
nijlpaard danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm denk dat je je vergist. die leggen geen eigeren
Is het nu meteen koud?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje achter de boom: Ik kan naar buiten
was het maar zo'n feestquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gelijk 30 graden eraf.
lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wordt morgen ook echt 10 graden koeler
zijn dit extra verkoelende sokken? gemaakt van ijs?quote:
Nee, wil juist warme voetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn dit extra verkoelende sokken? gemaakt van ijs?
Hmm, kan me ergens voorstellen dat wat voor jou aangenaam is bij mij wat eerder richting koud zou gaan. En ik zit bij de kustquote:
Hmm dat is wel een interessant idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zoiets lelijks gekochtmaar het is heerlijk
![]()
[ afbeelding ]
Een kamerfonteinstaat in mn slaapkamer, dat geluid van kabbelend water
Het is hier normaal gezien altijd wat koeler, maar mijn voeten zijn altijd koudquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het daar niet meer warm?Of jouw voeten specifiek niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral bij @:Ama en @:datismijnmening
Nou ja 29 graden en vol in de brandende zon is me wat teveel van het goede. 29 graden zonder brandende zon is best wel prima. Okee 27 nu dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, kan me ergens voorstellen dat wat voor jou aangenaam is bij mij wat eerder richting koud zou gaan. En ik zit bij de kust
ik vind thee vaak waterigquote:
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef Crack_ het volgende:
https://hitthecity-festival.nl/
Ga je nou dit festival in je eigen stad missen @:citizen.erased
Welke smaak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |