Uniekquote:
Bedoel ik.quote:
Ik dacht eerst dat het om 20:00 uur was.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:25 schreef Simmertje het volgende:
Waarom kan trouwens niet gewoon elke wedstrijd om 20:00 uur zijn. Ideale tijd voor een Europese avond.
ANTI 21:00 UUR.
Het is om 20:00 uur vanavond. Ik lig pas om half 1 in mijn nest met die klote 21:00 uur potjes en dan woon ik nog in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het om 20:00 uur was.Af en toe red ik niet door gezondheid. Buiten dat is 20:00 uur idd een veel mooiere tijd.
Een van de meest vermoeiende takes is dat. ‘Maar hij legt er 20 in’quote:
Weghorst staat, als we journalisten mogen geloven, bovenaan de FYSIEKE LIJSTJES, scoort makkelijk, helpt een team heus beter voetballen in de Eredivisie en is een natte droom qua slotoffensief.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Een van de meest vermoeiende takes is dat. ‘Maar hij legt er 20 in’
Als spits bij een team dat dwingend voetbal nastreeft moet je tegenwoordig gewoon een stuk meer kunnen. In dat licht is Weghorst natuurlijk gewoon een upgrade ten opzichte van Akpom. Ook geen geweldige voetballer, maar Akpom kan écht helemaal niks verder
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weghorst staat, als we journalisten mogen geloven, bovenaan de FYSIEKE LIJSTJES, scoort makkelijk, helpt een team heus beter voetballen in de Eredivisie en is een natte droom qua slotoffensief.
En het enige waarom Akpom momenteel speelt, is omdat hij ademt en zijn tactische taak uitvoert.
Wij danken pastor Michel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God in de Insta-bio van Weghorst. @:kingroland
Geroodpildquote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
God in de Insta-bio van Weghorst. @:kingroland
Brubbey gaat gewoon weg lijkt me.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Brubbey gaat gewoon weg lijkt me.
Brobbey gaat op het bankie denkt, en dan in de winterstop pleite. Akpom hopelijk nog voor de transferdeadline.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel credits zou ik hem ook weer niet willen geven. Al zie ik verder ook niet echt in hoe wappie Wout of Brubby een reserverol gaat accepteren.
Omdat hij zelf ook duidelijk maakt weg te willen (naar de juiste club).quote:
Dat lijkt mij ook wel het meest voor de hand liggende scenarioquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey gaat op het bankie denkt, en dan in de winterstop pleite. Akpom hopelijk nog voor de transferdeadline.
Ik verwacht deze dagen niet zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat hij zelf ook duidelijk maakt weg te willen (naar de juiste club).
Weghorst gaat alles spelen, Brubbie en Ekpon op de bankquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wie de ontevreden spits gaat zijn ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |