quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.
Zullen we in de KLB SC onderhoudende discussies voeren?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit topic heeft momenteel een lager niveau dan Ajax.
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n broertje schijnt beter te zijn, al moeten we dat uiteraard ook afwachten.
Wesley Sneijder is dan ook voor zijn 60ste dood.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...
Jij doet in het algemeen erg vervelend jegens mij dus jij staat sowieso niet hoog op mijn lijst.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zullen we in de KLB SC onderhoudende discussies voeren?
In die topic worden de echte vragen gesteld over piemels en vaccinaties.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 17:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit topic heeft momenteel een lager niveau dan Ajax.
Ik neem daar ook niets van terug. Dan houden we deze afstand tot elkaarquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij doet in het algemeen erg vervelend jegens mij dus jij staat sowieso niet hoog op mijn lijst.
Ik volg het jeugdvoetbal nooit zo, ken wel iemand die dat wel doet en die oudste was eigenlijk nooit zo goed maar werd wat gehypet mede door het wegvallen van Nouri.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wesley Sneijder heeft ons ook ooit wijsgemaakt dat zijn broertje beter was dan hij...
Rodney wordt niks meer, zit beetje wiet te roken geloof ik meer nietquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het jeugdvoetbal nooit zo, ken wel iemand die dat wel doet en die oudste was eigenlijk nooit zo goed maar werd wat gehypet mede door het wegvallen van Nouri.
Of het met z'n broertje wel wat wordt, weten we over een jaar of 3.
@DonRaja en ik houden van al die gerechtenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef Sebbeszweet het volgende:
Nasi, bami, mihoen etc. onderhoudend hoor.
Lyon kon Mikautadze al niet betalen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.lequipe.fr/Fo(...)carlos-forbs/1504019
Volgens L'Equipe heeft Lyon een bod uitgebracht op Forbs.
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lyon kon Mikautadze al niet betalen toch?
Dit kan ik nog niet gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.
Graag hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Franse media zou er zo'n 18,5 miljoen euro, exclusief bonussen, gemoeid zijn met de transfer van de aanvaller.
En dat konden ze dus niet betalen of hadden ze hadden een termijn te laat betaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VERWARRING
Ik had het over Mikautadze en dat bedrag @:marcb1974
Ah, scherp makker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat konden ze dus niet betalen of hadden ze hadden een termijn te laat betaald.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ajax-flop-mikautadze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |