Een Brobbey in deze vorm is in no-time #2. Die man is alleen geschikt voor profvoetbal als hij echt helemaal topfit is, en ik denk niet dat hij de motivatie heeft dat altijd te zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:46 schreef Drxx het volgende:
Ik vraag me af hoe 'gezellig' Weghorst nog is als hij tweede viool moet spelen? (Ervan uitgaande dat Brobbey #1 blijft.)
Brobbey wel, Berghuis niet. Dat zijn al twee mutaties. En Forbs zal toch niet spelen zeker, als Lyon echt concreet is?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:35 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd naar de opstelling zo. Elke keer weer kermis
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
Pasveer
Rensch sutalo baas hato
Henderson fitzjim taylor
Bergwijn brobbey traore
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bergwijn en Traore op de andere flanken gok ik?
T was een gokje van mijn kant hoor, bij Farioli had het ook prima zo kunnen staanquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
bergwijn links en traore rechts idd, sorry had ze ff moeten omdraaien.
waar zijn de mariniers als je ze nodig hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Hebben ze wat stuc gemaakt?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:54 schreef Bofjijff het volgende:
Polen hebben zich weer van hun slechte kant laten zien op de dam
Zitten nog mama’s kip te herkauwenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik durf met best wel wat zekerheid te zeggen dat Brobbey en Bergwijn geen indruk gaan maken
Dat was meer in de context van: De andere competities die nog niet dichtgaan na morgen zijn niet de competities die veel geld hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:44 schreef Black-Death het volgende:
Als ik Kroes zo hoor bij Ziggo gaat er vanavond en/of morgen nog wel wat gebeuren qua transfers.
“Het grote geld zal morgen binnen moeten komen”.
De beste keuze denk ik, berghuis had ook nog gekund alleen die is er nu nietquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Veredelde waterdrager. De Engelse Wout Bramaquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Henderson dus wel definitief captain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |