Balactquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal een act
Altijd dat gejank om een paar spel en grammatica fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
Als als ondernemer.
Lekker Nederlands ook.
Beastquote:
Dit was een taalfout.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd dat gejank om een paar spel en grammatica fouten.
Ik mag iedereen. Maar als mensen mij niet mogen, kunnen ze enig tegenwind verwachten.quote:
Gewoon je macht misbruiken als een tapirquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag iedereen. Maar als mensen mij niet mogen, kunnen ze enig tegenwind verwachten.
Wat krijg je daarvoor terug?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
¤12.5 voor een visschotel betaald. Ik was lekker lui en heb dit gekocht. Beetje spijt van want vind die prijzen zwaar overpriced.
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon je macht misbruiken als een tapir
Ik schiet heel die kutschool overhoop door pumped up kicksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.
Dat is toch puur menselijk. Zoals de etter die in klas sneller straf krijgt dan het lief meisje. En ik was vroeger een etter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schiet heel die kutschool overhoop door pumped up kicks
ik zal het bespreken met Kimquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je reageren op mijn voorstel
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ikquote:
Klinkt prima?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ik
en nog andere vis wqaar ik even niet op kan komen
Klinkt toch wel als een redelijke prijs voor de vis die je krijgt. Je kan niet verwachten dat je daar 7 euro voor hoeft af te tikken. Dat betaal je al voor een gemiddelde bak kibbelingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er zat zalm in, garnaaltjes, groentjes enzo. sausje in een zakje. heilbot ook denk ik
en nog andere vis wqaar ik even niet op kan komen
het was heel lekker. Maar ¤12.5..quote:
Minder miepen meer geld verdienen ouwequote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het was heel lekker. Maar ¤12.5..
Misschien moet ik maar niet zo miepen
Broodje zalm 6 euroquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt toch wel als een redelijke prijs voor de vis die je krijgt. Je kan niet verwachten dat je daar 7 euro voor hoeft af te tikken. Dat betaal je al voor een gemiddelde bak kibbeling
Zalm is alleen gebakken lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |