Maar wel met 2 gezonde klotenquote:
Dat valt ook wel mee heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel met 2 gezonde kloten
Dan is het helaas een verloren zaakquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee heb ik me laten vertellen
Altijd even voelen bij het douchen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar wel met 2 gezonde kloten
Geloof me als ik een heel de dag in de koude heb rond gelopen kan een warme kop koffie/soep/chocolademelk heel veel deugd doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:50 schreef Fok-it het volgende:
Warm eten is gewoon superieur aan koud eten simpel.
Net als dat koude drank superieur is aan warme drank
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:53 schreef Abid-Meher het volgende:
@:capuchon_jongen sterkte man, ik lees het net van je ontsteking. Hopelijk voel je je nu weer beter.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]onsteking
Had laatst een paar mierenbeten die nu netjes genezen zijn.
Foto zag er niet echt plezant uit, maar blij dat nu weer alles goed is. Beestquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op mijn rechtervoet heb ik kleine rode plekjes opgemerkt. In dezelfde buurt had ik eerder een grote insectenbeet, die ik heb opengekrabd. De beet raakte ontstoken, dus ben ik naar de huisarts geweest, waar ik een zalf op basis van cortison (ik geloof dat het zo geschreven wordt) kreeg voorgeschreven.
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoekquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch logisch om wat strenger te zijn op mensen die je niet mogen dan op mensen die je leuk vind.
Dat is toch puur menselijk. Zoals de etter die in klas sneller straf krijgt dan het lief meisje. En ik was vroeger een etter.
Ach dit ja. Maar dat is al genezen. Dus geen zorgenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
[..]
Foto zag er niet echt plezant uit, maar blij dat nu weer alles goed is. Beest
Dat is minder, zorg dat je genoeg drinkt. Uitdrogen is niet fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
En heb ook de diarree
Maar dit is ook al beetje beter
Pannenkoeken zijn wel erg lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoek
Gelukkigquote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach dit ja. Maar dat is al genezen. Dus geen zorgen
Laat Capu met rust, jij deed het slechter dan capu toen je blauw was. Daarom hebben ze je weer zwart gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alsof jij enige vorm van macht hebt, pannenkoek
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn wel erg lekker
Pannenkoek shoarmaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Hebben ze in Belgie ook die kneuterige pannenkoekenhuizen @:Capuchon_jongen?
Kaasspekgodenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hou alleen van pannenkoek met spek
Ziet er niet white pilled uit dus neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |