Als je laptop al vertraagt door tikkende secondes dan is er iets mis met je laptop hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nederlands antwoord (enigsinds) kunnen vinden:
https://www.schoonepc.nl/(...)20wat%20tragere%20pc.
[..]
Het is heerlijk nu buitenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef dud0r het volgende:
Het is nu best wel prima weer. Even lekker wandelen
Leuk hoor, lekker genieten samen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:39 schreef Karzai het volgende:
ben er ook klaar voor, geloof dat mijn zus ook mee gaat, gezellig
Ingewikkeld concept misschien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zie 'm nu pas![]()
Het zijn slaapsokken @:lospedrosa, geen wintersokken
Nicequote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
het volledige bedrag vergoed gekregen van mijn annulerings verzekering![]()
Dat is wel heel erg fijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
omdat als ik nu zou omvallen alles naar mijn moeder gaat, en zij zit in een inrichting dus gaat alles naar de staatquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:52 schreef Karzai het volgende:
goede reden welquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat als ik nu zou omvallen alles naar mijn moeder gaat, en zij zit in een inrichting dus gaat alles naar de staat
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 06:24 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Warmste dag van de week
28 augustus 2024, 06:02
Vandaag wordt de warmste dag van de week met 25 tot lokaal 30 graden. Daarbij is het volop zomers met veelal strakblauwe luchten. Vanaf morgen levert de temperatuur iets in, maar het blijft vaak droog met flink wat ruimte voor de zon.
Vandaag: lokaal tropisch warm
Woensdag wordt het de warmste dag van de week. De wind waait wederom uit het zuidoosten (2-3 Bft) en hiermee wordt nog wat warmere lucht richting ons land aangevoerd. De temperatuur stijgt uiteindelijk naar 27 of 28 graden in Rotterdam, Amsterdam en Groningen. De hoogste temperaturen worden in het oosten en zuidoosten verwacht. Hier kan het lokaal tropisch warm worden met ruim 30 graden. Ook op de stranden is het, door een aflandige wind, zomers warm met 25 tot 27 graden. Daarbij is het wederom zonovergoten en dus heerlijk weer om jouw dag te spenderen op het strand of bij een meertje bij jou in de buurt als je nog vakantie hebt.
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefjequote:
Ik heb ook nog een halfoom in Duitslandquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefje
bedenk mij nu dat ik nog een neef in duitsland heb maar goed eigenlijk ook geen contact mee
je bent gewoon niet slim genoeg om het te snappenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om de bizarre woordenbrei die ik niet wil begrijpen
Postcode 4045?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halfoom in Duitsland
@:haags
Neef Currywurst.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en ik gun het haar ook niet . Nu gaat het naar nichtjes en neefje
bedenk mij nu dat ik nog een neef in duitsland heb maar goed eigenlijk ook geen contact mee
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk ze noemt me lang! @:4EverBlackEyed
Nee, ik beweeg vandaag zo weinig mogelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef dud0r het volgende:
Het is nu best wel prima weer. Even lekker wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |