We gaan beginnen. Het beste voetbalprogramma van Nederland.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:18 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart heeft ruzie met van Hanegem. Vanmiddag even kijken. Gaat het wel goed met 'm ? Hij is de laatste tijd "lekker" bezig.
Ik startte eraan gisteren maar vond het bij voorbaat al een rare tafel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:59 schreef tong80 het volgende:
De vreemdste Rondo die ik gezien heb. Willem wordt oud. Hij is nu nog minder te volgen dan eerst. Het is een tweede Boskamp. Bij elke andere mening of opmerkingen verontwaardigd of "boos." Incluis nekklemmen. Wietze liet alles begaan en er vielen continue pijnlijke stiltes. Ooijer en Boularouz vulden de gaten niet op. Zaten er alleen maar te giechelen. Cringe heet dat geloof ik.
Komt als het goed is vanavond op YouTube, zal ook weer kijken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:32 schreef tong80 het volgende:
FF melden dat van Basten een gruwelijke vent is. Ik heb niks met gezelligheid (eventueel met bitterballen) maar hij gaat door de ondergrens van chagrijn. En de "gespeelde" onverschilligheid is ook vreselijk. Ga er dan niet zitten.
Gelukkig zaten Theo Janssen en Jan Mulder er ook.
Ha ha, geweldig. Er zit vaak een knipoog achter, dat maakt het nog leuker. En hij is een romanticus.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:59 schreef Bargehassus het volgende:
Jan Mulder: "Kerstfeest in het gesticht."
En zijn uitdrukking bij het bierviltjeskeren. Heerlijk.
Het is een oude mopperkont maar ik hou van die man.
Ben in de bio van Suarez bezig. Die had ook al problemen met van Basten, Dus net zoals van Bommel, van Nistelrooij, Seedorf en Davids. Precies assertieve persoonlijkheden. Geen toeval lijkt me. Dat kostte hen interlands en Nederland eventuele prijzen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 13:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Komt als het goed is vanavond op YouTube, zal ook weer kijken.
En verder heeft Van Basten volgens mij serieus een of andere vorm van autisme.
Ik zit nu te kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 07:59 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending. Helaas een weg zap moment met de gruwelijke Sam van Rooijen.
Maar de inteelt kent geen grenzen. De dochter van Linda op haar 21ste en deze zoon van Heleen van Rooijen is niet veel ouder. Gaat nergens over. De houding van die knul is stuitend.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:16 schreef Bargehassus het volgende:
Sam, tja. Ik vind dit soort interviewtjes met een reporter ter plekke sowieso overbodig. Met Noa Vahle overigens ook, maar die is als persoon dan nog wel weer leuk.
Ken je Bouazouan tegen Kokmeier nog ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken.
Die overtreding van Mbappé. De tandjes.Dat had heel fout kunnen aflopen. Hopelijk wordt dat geen "habit".
En nu verder kijken.
Brecht Roodenburg. Marcel Peeper (Gorlukowitz) kostte het zijn carričre. Lienen......quote:Op woensdag 16 april 2025 10:58 schreef Bargehassus het volgende:
Even opgezocht. Ja, dat weet ik nog. Dat zijn van die dingen die je niet hoeft te zien. Net als die beenbreuk van die volleyballer jaren geleden.
Maar goed, deze trap had net zo af kunnen lopen.
Hij wordt een paar keer herhaald morgen. Ik kijk meestal later.quote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef chufi het volgende:
Denk ga eens kijken ... stellen ze de uitzending uit tot na de bekerfinale op ESPN ...
Ja ik weet het.. Ziggo is goed in herhalenquote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wordt een paar keer herhaald morgen. Ik kijk meestal later.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |