quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.
Dus nee, voor jullie hoop ik dat dit hem niet wordt. Kun je echt niet mee aankomen in de CL.
Je zal ook zien dat er veel meer wedstrijden zijn op speeldag 8 die ergens om gaan. Ploegen uit pot 1 die moeten/willen winnen om bij de 1e 8 te eindigen. Ploegen op plek 9-12 die nog bij de beste 8 willen eindigen en vanaf plek 20 teams die de tussenronde willen halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach het is weer wat nieuws en de laatste speelronde gaat wel lachen worden qua tussenstanden en wie/wel niet doorgaat etc. Na jaren dat CL weinig meer aan was is dit wel geinig nieuw concept en vooral leuk dat je tegen meer tegenstanders speelt en niet tegen paar saaie als je het net niet treft. Wel leuk probeersel.
Ze hadden uitgerekend dat je ongeveer 9 punten nodig hebt om door te gaan naar de tussenronde. Best mogelijk dus idd.
[ x ]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.
Dus nee, voor jullie hoop ik dat dit hem niet wordt. Kun je echt niet mee aankomen in de CL.
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?
Dat doe je bij Feyenoord wel vaker.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat doe je bij Feyenoord wel vaker.
AS Roma is dan ook van een hoger niveau dan PSV en Feyenoord. Dat zal jij moeten weten. Zelfs onder Slotgod konden jullie er niet van winnen. Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.![]()
Maar goed, met Karsdorp kom je in de Eredivisie natuurlijk wel altijd weg. (mits hij niet weer stuk gaat)
Maar dat beweer ik dan ook nergens.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
AS Roma is dan ook van een hoger niveau dan PSV en Feyenoord. Dat zal jij moeten weten. Zelfs onder Slotgod konden jullie er niet van winnen. Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.
Dat verwachten @onlogisch en ik ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ernstig verwend de laatste 3 seizoenen. Feit is wel dat AS Roma niet zomaar zijn contract verscheurd.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwachten @:onlogisch en ik ook niet.
Dat kan, maar welke potjes (meervoud?) heb je dan gezien waarin hij de minste van de 11 was? Geen aanval ofzo, ik ben serieus benieuwdquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde potjes gezien.
Dat is wel een dingetje, zoveel verdedigers heeft PSV niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..] Fit is die man voor de Eredivisie een topspeler.
Met name rond de wedstrijdjes van Feyenoord (en tegen natuurlijk, was hij de laatste pot ook gods gruwelijk slecht en de enige reden dat we iets van een kans maakte op een resultaat)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan, maar welke potjes (meervoud?) heb je dan gezien waarin hij de minste van de 11 was? Geen aanval ofzo, ik ben serieus benieuwdIk kan er zo 4 opnoemen bij Roma die namelijk wekelijks minder presteren dan Rick Karsdorp..
Wil je graag geloven. Maar hij is echt matig de laatste jaren. Werd hij zelfs niet nog niet zo lang geleden zelfs door zijn eigen trainer op tv te pakken gezet?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heb je hier ook enig onderbouwing voor behalve je onderbuikgevoel? Ik heb familie in Italie (net buiten Rome) en ik pak geregeld een potje mee, zowel in het stadion als op TV. Mijn lezing van Karsdorp staat echt letterlijk haaks op die van jou.. sure, het is niet de vedette van het elftal. Maar structureel de zwakste schakel? Serieus?
Hoe vaak heb je hem zien spelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wil je graag geloven. Maar hij is echt matig de laatste jaren.
Stel jij je zelf eens deze vraag voordat je elke speler die in verband wordt gebracht met PSV opeens toplevel noemt.quote:
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idiootquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwachten @:onlogisch en ik ook niet.
Waarom denk je dat ik je mention, ongelooflijk dom varken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idioot![]()
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel degelijk maar je mist hier zijn taalfout, stomme idioot![]()
![]()
![]()
Verscheurd![]()
Man man man
Misschien een 7de bod uitbrengen op Itakura, dan happen ze vast toe. Geen idee wat die Earnie allemaal aan het doen is, maar dit kun je niet serieus meer nemen. 2de CV waar ze wanhopig aan vast blijven klampen, schakel door man, hoe kan er in godsnaam geen lijst met andere namen zijn als dit al 100 jaar je minste positie is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Itakura lijkt dus ook niet door te gaan. Doekhi, Hilgers of ergens een huurspeler van een grote club dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |