Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar jaar geleden ook nog op huurbasis voor Feyenoord gespeeld zie ik. Hoe was dat? Kan me daar echt niets meer van herinneren eigenlijk.
Dat dacht ik al. Het verbaast me nog wel dat hij zoveel wedstrijden heeft gespeeld voor Roma uiteindelijk en hoelang hij daar is geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongelofelijk matig, bij Roma als hij speelde ook altijd veruit de zwakste schakel.
Dus nee, voor jullie hoop ik dat dit hem niet wordt. Kun je echt niet mee aankomen in de CL.
Gaan toch 8 ploegen direct door? Nr. 9 t/m 24 tussenronde.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:06 schreef AmenhotepIV het volgende:
Geen tussenronde nodig, directe plaatsing laatste 16.
Dit, ik zie het echt niet zo positief in.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:59 schreef tja77 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig maar met de huidige defensie slik je in die 8 potjes 25+ tegentreffers.
Wij hebben geen tussenronde nodig, directe plaatsing laatste 16 (omdat we bij de eerste 8 eindigen).quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaan toch 8 ploegen direct door? Nr. 9 t/m 24 tussenronde.
Tussenronde moet lukken en dan een beetje geluk hebben met de tegenstander.
Het is makkelijker kwalificeren voor de knockout rondes in dit nieuwe systeem. In plaats van de ontsnappingsroute naar Europa League heb 2 wedstrijden meer om punten te pakken (8 ipv 6) en met een plek tussen 9 en 24 speel je een tussenronde, dan zit je al 10 wedstrijden.quote:
Ach het is weer wat nieuws en de laatste speelronde gaat wel lachen worden qua tussenstanden en wie/wel niet doorgaat etc. Na jaren dat CL weinig meer aan was is dit wel geinig nieuw concept en vooral leuk dat je tegen meer tegenstanders speelt en niet tegen paar saaie als je het net niet treft. Wel leuk probeersel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is makkelijker kwalificeren voor de knockout rondes in dit nieuwe systeem. In plaats van de ontsnappingsroute naar Europa League heb 2 wedstrijden meer om punten te pakken (8 ipv 6) en met een plek tussen 9 en 24 speel je een tussenronde, dan zit je al 10 wedstrijden.
Top 8 en de tussenronde overslaan lijkt me onmogelijk voor Nederlandse clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |