Aangezien grote vriend John al een tijdje weg is, natuurlijk een grap. Maar ik zie het zo weer gebeuren.quote:
Hoe hadden ze dat willen doen? Jaarsalaris van >10 miljoen en hij heeft 25 miljoen gekost. Net 6 maanden in het beloofde land.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Wat een drama. Ik vrees met grote vrezen. Nog altijd 3 basisspelers nodig achterin. 1 zal nu toch wel Van Aanholt worden.
Dit ja. Lekker op dit soort onhaalbare kaarten en op Van den Berg gokken. Dadelijk lekker met de C-keus van Everton aan komen zetten of veel te veel voor een speler van FC Augsburg betalen omdat iedereen en zijn moeder weet dat wij verdedigers nodig hebben + niemand wil zo kort voor het sluiten van de markt nog van hun beste spelers af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat willen doen? Jaarsalaris van >10 miljoen en hij heeft 25 miljoen gekost. Net 6 maanden in het beloofde land.
Ik heb de Saudi niet hoog zitten maar ik kan me niet voorstellen dat ze 90% van zijn salaris blijven betalen en dat ze nagenoeg geen huurfee willen hebben.
Kleine clubquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:10 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een troep idd, een mega doek met een ajacied en feyenooder midden in het centrum, wie verzint zoiets?
mooi dat iemand de feyenoorder/ajax en az logos heeft bedekt met graffiti![]()
[ x ]
ook geen feyenoord logo
Speelde een sterke pot tegen Salzburg. En vorig seizoen 1 van de sterkhouders van Twente..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Rik noemt nu Mees Hilgers van Twente als Itakura niet lukt. Man man man.
Hahahaha hardop gelachen hier, schei uit zeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Speelde een sterke pot tegen Salzburg. En vorig seizoen 1 van de sterkhouders van Twente..
Zou geen verkeerde optie zijn (verdedigend beter dan boscagli)
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahaha hardop gelachen hier, schei uit zeg.
PSV wil 1 centrale verdediger halen en 2 backs (links en rechts), dus ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt. Na Hilgers komt er dan geen andere centrale verdediger meer, of Boscagli moet nog vertrekken maar ze nemen de telefoon niet meer op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..
Zou hem sowieso binnenhalen als concurrent voor Flamingo. Worden ze beide beter van.
Daarnaast moet er natuurlijk nog een ervaren verdediger bij. Higler moet niet de ´grote´ naam worden voor achterin nee.
Hij was wel toplevel tegen PSV vorig seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
23 jaar, 2 seizoen toplevel bij Twente. Ik heb express op hem gelet tegen Salzburg omdat ik wist dat PSV bij hem zou uitkomen. Was de beste man aan de kant van Twente..
Zou hem sowieso binnenhalen als concurrent voor Flamingo. Worden ze beide beter van.
Daarnaast moet er natuurlijk nog een ervaren verdediger bij. Higler moet niet de ´grote´ naam worden voor achterin nee.
Alleen PSV was toplevel vorig seizoen. Dat is geen graadmeter voor de rest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij was wel toplevel tegen PSV vorig seizoen.
Boscagli blijft (hopelijk) niet. Dat worden dus 2 nieuwe cv,s let maar op.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV wil 1 centrale verdediger halen en 2 backs (links en rechts), dus ik heb geen idee waar je het allemaal over hebt. Na Hilgers komt er dan geen andere centrale verdediger meer, of Boscagli moet nog vertrekken maar ze nemen de telefoon niet meer op.
Maar Hilgers was ook 2 seizoenen toplevel!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen PSV was toplevel vorig seizoen. Dat is geen graadmeter voor de rest.
Jij spoort niet. Veruit onze belangrijkste man achterin.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boscagli blijft (hopelijk) niet. Dat worden dus 2 nieuwe cv,s let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |