Denk dat het probleem niet zo zeer bij PSV ligt en de tijd die ze hebben daar maar eerder bij de ploegen waar ze willen gaan shoppen. Daar dringt de tijd NOG meer waardoor de kans groter wordt op afdankertjes omdat de clubs geen tijd meer hebben voor vervangers te regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou er vandaag iemand komen? We hebben nog alle tijd natuurlijk.
Dat klopt. Dan moet je dus de portemonnee trekken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat het probleem niet zo zeer bij PSV ligt en de tijd die ze hebben daar maar eerder bij de ploegen waar ze willen gaan shoppen. Daar dringt de tijd NOG meer waardoor de kans groter wordt op afdankertjes omdat de clubs geen tijd meer hebben voor vervangers te regelen.
Als ze willen komen. Laat dat nu net een probleem zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
In het weekend kun je spelers (bankzitters) in het buitenland bijna gratis ophalen.
Dan blijven ze lekker op de bank zitten, en kopen we de ED leeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als ze willen komen. Laat dat nu net een probleem zijn.
Welke ED verdedigers zie je als versterking dan? Ik alleen Geertruida en Hancko die beide volstrekt onhaalbaar zijn voor PSV.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:27 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Dan blijven ze lekker op de bank zitten, en kopen we de ED leeg.
Ik denk dan meer aan consolidatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Welke ED verdedigers zie je als versterking dan? Ik alleen Geertruida en Hancko die beide volstrekt onhaalbaar zijn voor PSV.
Bij Heerenveen? En bij Utrecht kom je uit bij 4giver en de van der Hoorns van deze wereld. Eagles vind ik ook allemaal modale eredivisie schepels.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:42 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan consolidatie.
Met jongens als Hilgers/Goes/Bacuna/Nieuwkoop od moet het ook lukken in de ED.
En de CL gaan we echt niet winnen.
Dest (Mauro) - Boscagli - Flamingo - ?
Bij Utrecht/Eagles/Heerenveen zitten ook nog wat redelijke verdedigers.
Sandler is een uitstekende backup maar die ligt vaker in de lappenmand dan Brubby.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Heerenveen? En bij Utrecht kom je uit bij 4giver en de van der Hoorns van deze wereld. Eagles vind ik ook allemaal modale eredivisie schepels.
Zit er niet gewoon een wok in dat stadion.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:11 schreef Zorro het volgende:
Itakura gespot in PSV stadion volgens PSV inside
Als je het stadion aan je linkerhand hebt, doorfietsen tot bijna aan het verkeerslicht. Aan de rechterzijde spot je de Japanner.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:16 schreef PSVCL het volgende:
Effe langs het stadion fietsen. Kijken of ik die Japanner kan spotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |