SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Om er olifantenlingerie van te makenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:18 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi snapt het
net zoals dat ik ook 2 theedoeken van ikea meeneem
*leegt winkelmandjequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Day is alleen leuk als je een grote piemel hebt.
quote:
Ik zie weinig olifantenknieënquote:
Nou en, ik heb geen zin om vervelend te zijn tegen Gerriequote:
Alles vol?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had iets eerder moeten zijn om een paar tours in Oxford te boeken
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie weinig olifantenknieën
Oke, bedankt weer voor je bijdrage Modiequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:41 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
\o/quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt weer voor je bijdrage Modie
Wordt erg gewaardeerd.
-_-quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, bedankt weer voor je bijdrage Modie
Wordt erg gewaardeerd.
Licht verontrustend wel.quote:
😩quote:
Mja, natuurlijke selectie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dit ook
NWS / Vrouw klimt over hek on Tijger te aaien.
![]()
Komt vast goedquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje puzzelen en creatief zijn
Zijn er hier ook wel een aantal personen die dat zouden doen, ik ga geen namen noemenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is dit ook
NWS / Vrouw klimt over hek on Tijger te aaien.
![]()
je denkt aan mij hequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er hier ook wel een aantal personen die dat zouden doen, ik ga geen namen noemen
Ligt een beetje aan het spoor waar je aankomt en weer vanaf moet vertrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
5 minuten overstaptijd op Utrecht CS
Ga ik dat halen?
Spoor 14 naar spoor 20quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het spoor waar je aankomt en weer vanaf moet vertrekken.
Heb nog beelden van ballie bij een bizonquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er hier ook wel een aantal personen die dat zouden doen, ik ga geen namen noemen
Ik noem geen namenquote:
Dat zijn dan wel bizondere beeldenquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog beelden van ballie bij een bizon
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog beelden van ballie bij een bizon
Hadden gisteren een lamsbout van 2 kilo op de BBQquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stieks![]()
Minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.
@:Uitstraling
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden gisteren een lamsbout van 2 kilo op de BBQ
Helemaal zelf opgegeten zeker, biggetje van me.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden gisteren een lamsbout van 2 kilo op de BBQ
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal zelf opgegeten zeker, biggetje van me.
jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent meer dit
[ afbeelding ]
Had daarvoor al wat teveel gegeten, dus het is beschaafd gebleven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal zelf opgegeten zeker, biggetje van me.
quote:
Nou succes.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo een wetenschappelijk experiment doen: is kwark dat een dag buiten de koelkast is geweest slecht voor je?
Het is nog op tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging op tijd naar bed vandaag.
*kijkt op klok.
Tis nog vroegquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ging op tijd naar bed vandaag.
*kijkt op klok.
Ok. Top.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankje. Mijn hypothese is dat we nog gewoon kunnen radicaliseren.
Maar jij werd pas om 15 uur wakker....quote:
Ik vind zijn videos sowieso grappig.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan video's van Rijk Hoffman over First Dates.
Hey Amaquote:
O lekker, ik moest het met 3 uurtjes doen vannachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
5 uur en 34 minuten geslapen
Let's gooooo
Ik heb 1 minuut langer geslapen dan jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
5 uur en 34 minuten geslapen
Let's gooooo
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik moest het met 3 uurtjes doen vannacht
Dat is ook niet veel. Ik heb het geluk dat als ik moe ben overdag kan gaan liggen. Maar als je moet werken is het wel een drama zo weinig slaapquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |