abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 16:20:13 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_216356974
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 15:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maestro is van Mastercard

Maar dat is geen creditcard :P
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed

:P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 16:21:01 #77
284411 crew  heywoodu
pi_216356989
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef wimderon het volgende:

[..]
Die komt toch juist elke twee jaar in het nieuws met meldt zich elke twee jaar aan voor een interview, omdat hij wat onderdelen bezocht heeft, waardoor je de sport veel minder goed kunt volgen.
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist įlles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles) :D

Maar inderdaad, dan is het jammer voor Humphrey!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 16:21:55 #78
284411 crew  heywoodu
pi_216357005
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:17 schreef franklop het volgende:

[..]
Effectief is dat wel waar.

Vooral dat je andere sporten minder goed kan volgen :+
Ook een beetje waarom ik het echt alleen bij langlaufen ga houden, denk ik (heel misschien proberen voor de biatlonsprint bij de vrouwen om te JUICHEN voor Baiba Bendika, Darcie Morton en Anika Kozica *O* ).
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 januari 2025 @ 16:22:18 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216357013
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Visa and Mastercard debit and credit cards are the only payment methods allowed

:P
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2025 @ 16:30:44 #80
284411 crew  heywoodu
pi_216357141
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat staat ook op mijn betaalpas, maar mooi niet dat ik daarmee kan betalen. Misschien heb jij het type dat er wel weer mee werkt, maar ik snap er niets van.
Hmm, eens vragen wat voor credit card m'n vriendin heeft. Eventueel zou mijn vader me ook nog wel kunnen helpen, uiteraard ook ingeschreven en die heeft sowieso een Visakaart. Binnen onze kring hebben volgens mij een stuk of 6 mensen zich ingeschreven, allemaal hopend op het langlaufen, zal vast wel iemand Visa hebben nog :T
  zondag 19 januari 2025 @ 16:50:45 #81
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_216357346
quote:
8s.gif Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja verdorie, dit is Maestro.

[ afbeelding ]

Edit: zo eens kijken wat er op de pas van Rabobank staat
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_216357379
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat hij die ene was die juist įlles op TV keek (waar AD ook een stuk over had, en die bleek gewoon alleen de finales te kijken van alles) :D

Maar inderdaad, dan is het jammer voor Humphrey!
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiėntie zijn geweest bij een balende Humphry?
pi_216357626
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:

[..]
Was dat niet tijdens de coronaspelen? Waar toen uiteraard ook allerlei media weer op audiėntie zijn geweest bij een balende Humphry?
Volgens mij keek hij juist altijd alles thuis en was Parijs uitzondering erop

O nee toch niet;

Hij is hoogstwaarschijnlijk met afstand de fanatiekste Olympische Spelen-fan uit Midden-Nederland. Maarssenaar Humphry van Asdonck (38) was er bij in Londen en Rio. Zal er ijs en weder dienende bij zijn in Parijs (2024), Los Angeles (2028) en Brisbane (2032), maar kijkt Tokio 2021 noodgedwongen thuis op de bank. ,,Balen. Maar ik kan nu wél mijn huis verbouwen en heb mijn studielening afbetaald.’’
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_216357929
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.

quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 16:50 schreef Starflyer het volgende:

[..]
De nieuwe ING kaarten hebben V-Pay, wat de Visa debitcard is.
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).

en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en Maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wienerschnitzels op 19-01-2025 18:18:05 ]
  zondag 19 januari 2025 @ 18:06:05 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_216358066
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voor zover ik weet kon je voor Parijs gewoon met een Mastercard betalen, lijkt me sterk dat ze nu enkel VISA zouden toestaan voor de verkoop.
[..]
Dat klopt niet, V-pay = maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).

en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Dan ben ik verkeerd voorgelicht :@
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_216362574
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat klopt niet, V-pay = Maestro tegenhanger, visa debit en debit mastercard kaarten worden (nog steeds niet) uitgegeven door de Nederlandse banken (op Rabo na), ergens dit jaar zou dat moeten gaan beginnen (maar vorig jaar zeiden ze ergens in 2024).

en voor de mensen die denken wat is visa debit en debit mastercard, dat zijn de opvolgers van V-pay en Maestro en hebben als voordeel dat er een 16-cijferig kaartnummer en CVC op staat die je online kan gaan gebruiken op dezelfde manier als een creditcard.
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven. De huidige kaarten blijven gewoon werken tot hun houdbaarheidsdatum. De reden dat Maestro en V-Pay verdwijnen is dat ze voornamelijk alleen in Europa en Zuid-Amerika worden gebruikt en dat je er niet online mee kan betalen (behalve in de VK). Men heeft ervoor gekozen deze merken te vervangen zo hoef je maar één naam te voeren. Voor de winkeliers is het wat minder, want in Nederland zijn er genoeg waar je alleen met debit kaarten kan betalen, maar omdat deze nu dezelfde naam voeren kan dat weleens voor verwarring zorgen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_216363381
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2025 06:58 schreef hole1988 het volgende:
Maestro en V-PAY kaarten mogen per 1 juli 2023 niet meer worden uitgegeven.
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).
pi_216371831
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 09:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niet meer worden gemaakt, Wel nog steeds wel uitgegeven door een ABN en ING omdat ze de voorraad aan het opmaken zijn (en achter de schermen schijnt het nog niet zo heel vlot te lopen met de overgang naar het nieuwe systeem bij de wat kleinere bedrijven waardoor er gerekt wordt).
Hoe groot is hun voorraad dan wel niet. Oktober 2021 is al bekend gemaakt dat het stopt https://www.mastercard.co(...)ring-after-30-years/. Die hebben dan op het laatst heel veel kaarten ingekocht.

En debit Mastercard werkt voorlopig ook op het maestro netwerk dus waarom die winkeliers daardoor problemen ondervinden is ook wel apart en ook niet handig.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_216372512
Mail binnen. Je krijgt ook echt pas 24u van tevoren te horen dat je aan de beurt bent. Had gehoopt het ruimer van tevoren wel ongeveer te weten
pi_216373326
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 21:12 schreef franklop het volgende:
Mail binnen. Je krijgt ook echt pas 24u van tevoren te horen dat je aan de beurt bent. Had gehoopt het ruimer van tevoren wel ongeveer te weten
In mijn mail staat dat je tussen 5 en 20 feb hoort wanneer je timeslot is, én 24u tevoren een mail met details.
Maar sales starten wel 6 feb zie ik, dus benieuwd hoe ze dat doen. Of je dan 25u tevoren het hoort en dan 24u tevoren reminder :D
pi_216557154
De eerste van onze groep is vanaf morgen gelijk aan de beurt *O*

Nu hopen dat hij ook tijd heeft
pi_216557265
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2025 10:54 schreef franklop het volgende:
De eerste van onze groep is vanaf morgen gelijk aan de beurt *O*

Nu hopen dat hij ook tijd heeft
Wat een geluk! Succes met het kopen van de kaarten. Waar zetten jullie op in?

Ik heb helaas geen mail ontvangen. Zal wel 20 februari worden ofzo, als er alleen nog kaarten zijn voor het mixed curling.
pi_216557324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:03 schreef Riofan83 het volgende:

[..]
Wat een geluk! Succes met het kopen van de kaarten. Waar zetten jullie op in?

Ik heb helaas geen mail ontvangen. Zal wel 20 februari worden ofzo, als er alleen nog kaarten zijn voor het mixed curling.
Denk dat ze sowieso wel kaarten per keer wat opsplitsen, dat er op de 20e ook nog kaarten zijn voor populaire evenementen

Maar na uitvoerig overleg besloten om ons op 1 locatie te richten en dat is Milaan geworden. Dus ijshockey, schaatsen en shorttrack hopelijk.
pi_216557458
Nog 1 van de groep die kan bestellen morgen :o
pi_216558166
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 11:09 schreef franklop het volgende:

[..]
Denk dat ze sowieso wel kaarten per keer wat opsplitsen, dat er op de 20e ook nog kaarten zijn voor populaire evenementen

Maar na uitvoerig overleg besloten om ons op 1 locatie te richten en dat is Milaan geworden. Dus ijshockey, schaatsen en shorttrack hopelijk.
Dat hoop ik ook ja.

Wij hebben ook gekozen voor de locatie Milaan (en om precies te zijn de eerste week, hoewel de meeste medaillekansen voor Team NL op de schaatsbaan vermoedelijk in de tweede week liggen --> TP, MS, 500 vr, 1500 vr).
pi_216559403
Ik ben ook ingeloot voor morgen!
Moet ik nu ineens gaan beslissen of ik echt wil gaan :o :+
Zal ook afhangen van ticket prijzen die nog beschikbaar zijn, en even naar het programma kijken. Als ja, ligt mijn voorkeur bij 500m en 1000m langebaanschaatsen bij de mannen. En qua sport ook langebaanschaatsen, misschien ook nog dames 500, 1000m of ploegenachtervolging. Maar dat ligt dus ook beetje aan programma. En prijzen :+

[ Bericht 42% gewijzigd door vlindertje89 op 05-02-2025 14:36:46 ]
pi_216559859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 12:46 schreef Riofan83 het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook ja.

Wij hebben ook gekozen voor de locatie Milaan (en om precies te zijn de eerste week, hoewel de meeste medaillekansen voor Team NL op de schaatsbaan vermoedelijk in de tweede week liggen --> TP, MS, 500 vr, 1500 vr).
We zitten 'vast' aan 11-15 feb, waar we op woensdag de 11e laat aankomen en zondag de 15e weer vroeg terug gaan. Dus mikken op evenementen op 12,13,14 wat dan shorttrack is (o.a. 500m vrouwen geloof ik) en 5.000m vrouwen schaatsen en 500 meter vrouwen schaatsen
pi_216559971
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Zal ook afhangen van ticket prijzen die nog beschikbaar zijn, en even naar het programma kijken. Als ja, ligt mijn voorkeur bij 500m en 1000m langebaanschaatsen bij de mannen. En qua sport ook langebaanschaatsen, misschien ook nog dames 500, 1000m of ploegenachtervolging. Maar dat ligt dus ook beetje aan programma. En prijzen :+
Prijzen staan hier
https://milanocortina2026(...)SLnKWQaNuSfmhp6_vUrk

¤180-¤280 voor het langebaanschaatsen per sessie.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 februari 2025 @ 15:27:06 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216560132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 15:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Prijzen staan hier
https://milanocortina2026(...)SLnKWQaNuSfmhp6_vUrk

¤180-¤280 voor het langebaanschaatsen per sessie.
Tering
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 februari 2025 @ 15:30:38 #100
284411 crew  heywoodu
pi_216560189
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2025 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Langlaufen, de sprint en 10km vrouwen, aanraders!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')