Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zeker. Dat moet toch wel echt akpom zijn lijkt me gezien brobbey qua club een hogere eis heeft (geen nottingham forest bijvoorbeeld).
dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.
Weghorst zichzelf ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey overschat zichzelf ook schromelijk.
Wie slaan dat af? Denk dat geen één Eredivisie spits basis zal staan bij een PL club.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat die gasten spelen in de Premier League voor vijf miljoen euro per jaar af slaan.
Las op Twitter dat volgens zijn zaakwaarnemer Brobbey niet wil vandaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wie slaan dat af? Denk dat geen één Eredivisie spits basis zal staan bij een PL club.
Misschien bij Ipswich of Southampton.
Want alles gaat om geld?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Snap sowieso niet dat die gasten spelen in de Premier League voor vijf miljoen euro per jaar af slaan.
Gohquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:27 schreef Scorpie het volgende:
Liever Akpom weg dan Brobbey overigens.
Dat betwijfel ik is veel beter geschikt voor het pressen dan Brobbey. Zal gewoon vaak in de basis staan en zijn goals makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.
Je speelt daar in een vreemdelingenlegioen bij een degradatiekandidaat, en de kans dat je op de bank komt, eventueel na een trainerswissel, is groot. Dan kun je beter voor wat minder bij Ajax blijven in deze fase van je carrièrequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:13 schreef Wotte het volgende:
Iemand die af en toe wel scoort maar totaal niet kan voetballen zit toch al op de bank?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Tja je kunt van alles van Weghorst vinden, maar je wordt er als team niet slechter van en hij voegt met zijn inzet, kopkracht en neusje voor de goal wel wat toe wat er nu aan de selectie ontbreekt
Weghorst is wel echt een veel betere afmaker dan Akpomquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die af en toe wel scoort maar totaal niet kan voetballen zit toch al op de bank?
Je kan ook afdalen naar de Championship en geen aanbieding krijgen waar de club akkoord mee gaat, dat is een moeras dus voor je het week speel je jaren op het 2e niveau.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je speelt daar in een vreemdelingenlegioen bij een degradatiekandidaat, en de kans dat je op de bank komt, eventueel na een trainerswissel, is groot. Dan kun je beter voor wat minder bij Ajax blijven in deze fase van je carrière
Dat heeft ‘ie dan de laatste 5 jaar behoorlijk weten te verbergen. Hij zal er in de eredivisie alsnog wel genoeg maken hoor. Maar hij of Akpom. Zou het buiten de waanzinnige act die je erbij krijgt echt wat uitmaken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weghorst is wel echt een veel betere afmaker dan Akpom
Ik denk van wel, ik vind Akpom echt een paar tandjes minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft ‘ie dan de laatste 5 jaar behoorlijk weten te verbergen. Hij zal er in de eredivisie alsnog wel genoeg maken hoor. Maar hij of Akpom. Zou het buiten de waanzinnige act die je erbij krijgt echt wat uitmaken?
Deels, het is sportief ook gewoon een goede stap om te maken vanuit de Eredivisie. Die paar potjes op hoge intensiteit per jaar hier tegenover de Premier League is onvergelijkbaarquote:
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @GGMM beamenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed wat hadden we anders verwacht dan de usual suspects die het weer niks vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |