Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschilquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over het mafkees wel eens, maar hij gaat ze wel maken in de eredivisie.
• Marco van Bastenquote:
Ik had Eriksen wel willen zien ja, of iets dat er op lijkt, of een creatieve 6, maar die zijn helemaal dun bezaaid en zeker als het geen geld mag kosten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil
En dan ook nog blij zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst
misschien dat het er dan wel uit zou komen. Maar zie dat niet gebeuren bij ac milan om eerlijk te zijn. En 0 kansen gepakt afgelopen 1.5 jaar. Tja...quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat we hem gaan missen maar zo'n speler zou ik nou juist wel verhuren, dat schijntje is hij volgend jaar ook nog wel waard.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Marco van Basten
• Zlatan Ibrahmimovic
• Patrick Kluivert
• Dennis Bergkamp
• Jari Litmanen
• Luis Suárez
• Wim Kieft
• Wout Weghorst
Bedoelde Rijkhoff ja, maar neem toch aan dat hij niet terug is gehaald om eerst lange tijd in Jong Ajax te spelen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Rijkhoff moet je echt niet meetellen. Die zit er nu echt voor jong ajax. Of bedoel je bertje?
jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wie gaat er nou dan weg? Akpom of Brobbey?
drin is drinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Een technische voetballer graag
![]()
![]()
Verander de clubnaam in Roda JC
Dat stelt me gerust.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.
En dat voor maar 2 miljoen per jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:57 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een onrust voor een bankspeler. Jullie begrijpen toch wel dat hij niet voor de basis is gehaald. Hij zal een extra wapen zijn voor de laatste 30 minuten.
Met Weghorst kan je wel lekker opportunistisch balletjes in de zestien pompen tegen kansloze Eredivisie-ploegen, niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk meer dat je iemand nodig hebt die erachter voor wat creativiteit kan zorgen, of je daar nou Brubby of Wegaids neerzet maakt toch geen verschil
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
drin is drin
jool is jool
ejaal wie ze vool
zeker. Dat moet toch wel echt akpom zijn lijkt me gezien brobbey qua club een hogere eis heeft (geen nottingham forest bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, er moet dan wel echt een spits weg. Anders is dit enorme geldverspilling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |