Beetje een Gala 0.5. Gala komt nog met een Icardi aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.
@:PowerLoungen
De rest van de eredivisie ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.
Noano7k bij PSV en Woutje Wappie bij Ajax. Na jarenlang voor alles te zijn uitgemaakt. Wat een tijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe snel Bergwijn en Brubby gaan botsen met Wout. Kan me voorstellen dat je dat op een toernooi een paar weekjes wel aankijkt, maar als je het hele seizoen met holistische Wout en zijn oorbellen moet optrekken wordt dat wel aardig vermoeiond.
Ach in dit topic redden we ons ook met debieltjes zoals jij dus denk dat het goed komtquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd hoe snel Bergwijn en Brubby gaan botsen met Wout. Kan me voorstellen dat je dat op een toernooi een paar weekjes wel aankijkt, maar als je het hele seizoen met holistische Wout en zijn oorbellen moet optrekken wordt dat wel aardig vermoeiond.
Is dan ook een prima spitsjequote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Goeie vergelijking. Pepi heeft 1 goal per 40 minuten. Hoe zou dat nou komen?
Misschien moet men hier gaan IMAGINEREN dat ik er niet meer ben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach in dit topic redden we ons ook met debieltjes zoals jij dus denk dat het goed komt
He waarom zie ik een leeg veld!?!?!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet men hier gaan IMAGINEREN dat ik er niet meer ben.
Nee Tahirovic, Mannsverk en Taylor was een genot vorig jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.
@:PowerLoungen
Eriksen en Berghuis is wel een beetje te denk ik, misschien met een sloper erachter en dat is Henderson niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Caland het volgende:
Dat bedoel ik inderdaad, helemaal als dat dan gebezigd wordt door de Twentse Arie Boomsma kan dat nog wel eens een (holistisch) kloofje opleveren.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ik
Dat wordt lachen als Brubbie weer op zijn crocs komt aansloffen en Bergwijn weer eens onderuitgezakt op de bank zit te gapen 🥱quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral confronterend vinden als iemand zich 100% inzet en hun aanspreekt op hun slappe gedrag denk ik
Ik schat Wout in als borderline racist.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Wout en Steven Berghuis goede vrienden worden?
Dat denk ik dan weer wel, bipolairen vinden elkaar doorgaans wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Zouden Wout en Steven Berghuis goede vrienden worden?
Beetje overdreven inderdaad. Straks staat hij ook zo theatraal voor het uitvak te juichen na een overwinning op PEC. Dat zou pas gênant zijn wellicht een kleine piemel.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:34 schreef Buitendam het volgende:
Nou, ga ik al bijzonder goed op Wout z’n overacting in Oranje, maar bij een niet-lopend Ajax gaat dat natuurlijk helemaal over de top camerabewust worden. Dat wordt genieten.
Denk dat Brobbey en Weghorst gezamenlijk een bovengemiddelde penis hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje overdreven inderdaad. Straks staat hij ook zo theatraal voor het uitvak te juichen na een overwinning op PEC. Dat zou pas gênant zijn wellicht een kleine piemel.
Op basis van wat kom je tot deze conclusie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat Brobbey en Weghorst gezamenlijk een bovengemiddelde penis hebben
(niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen)
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer wel, bipolairen vinden elkaar doorgaans wel.
Laten we het maar over voetbal gaan hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op basis van wat kom je tot deze conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |