dat moet haast wel iddquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:59 schreef manny het volgende:
Ik vermoed dat dit betekent dat men verder is dan wij wellicht denken in gesprekken over verkoop Akpom of Brobbey. Kan me niet voorstellen dat je met 3 spitsen, en Rijkhof als talent er nog achter, aan seizoen gaat beginnen.
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja op een Sancho of Bellingham die naar de Duitsers gingen. Dat waren enorme talenten. Bij City lachen ze zich nog steeds dood over wat ze Ajax hebben aangedaan met Forbben.
En Akpom loopt in zijn carrière 1 op 4.![]()
Dat is die wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoelde Rijkhoff ja, maar neem toch aan dat hij niet terug is gehaald om eerst lange tijd in Jong Ajax te spelen?
Je snapt eigenlijk niet waarom zo'n Akpom niet allang is weggekocht door de top.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.
Komt dit weer van kale en kokkie?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:19 schreef Simmertje het volgende:
Bergwijn vandaag of morgen naar Leicester als ik de geruchten mag geloven.
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt dit weer van kale en kokkie?
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.
Wel 3 goals tegen het GROTE Bialystok.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt eigenlijk niet waarom zo'n Akpom niet allang is weggekocht door de top.
Goeie vergelijking. Pepi heeft 1 goal per 40 minuten. Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om Akpom te verdedigen, maar begin niet over statistieken. Akpom loop tot nu toe 1 doelpunt per 102 minuten. Dat is meer dan wonderspits Gimenez vorig jaar of in elk van zijn seizoenen in de eredivisie.
Kijken wie gelijk krijgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
Akpom vandaag of morgen naar Nottingham Forest als ik de geruchten mag geloven.
YES PLEASEquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:29 schreef Tjacka het volgende:
Ze hebben er vertrouwen in.quote:I'd sooner us have the bottle to wait it out than consider anyone like Akpom.
We don't need a striker to stay up, we need one to move us to the next level of the Prem, i.e. mid-table. It would be ideal, but not essential.
It's pointless us pushing on to that level if it isn't done right and for the long term, which I don't think a player like Akpom would be.
I think we're far better off going for an 18-24 year old who just needs to mature, and giving them a year under Wood + Awoniyi, for a reasonable price, than going for someone like Akpom.
'Gehoord bij de snackbar op de hoek'quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Taylor naar Real ga mijn bronnen niet prijs geven
Welnee, alles is kut en Kroes is net Mislintatquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:59 schreef manny het volgende:
Ik vermoed dat dit betekent dat men verder is dan wij wellicht denken in gesprekken over verkoop Akpom of Brobbey. Kan me niet voorstellen dat je met 3 spitsen, en Rijkhof als talent er nog achter, aan seizoen gaat beginnen.
Miljoenen voor een speler die in deze selectie geen plek op het middenveld kan veroverenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:47 schreef Black-Death het volgende:
Wappie Weghorst is voor de Eredivisie natuurlijk een prima spits. Ben wel benieuwd of ie als eerste spits is gehaald. Akpom of Brobbey moet nu wel vertrekken, anders heb je echt teveel spitsen.
En haal Eriksen.
Vos weg voor 3 mio is ook weinig zeg pff
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Miljoenen voor een speler die in deze selectie geen plek op het middenveld kan veroveren
Slechte deal inderdaad
Kunnen allemaal nog amper rennenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik teken wel voor een middenveld henderson, eriksen en berghuis.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee, ik hang eerst de zogenaamde insider uit, maar zeg daarna precies niks.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ga hier niet de zogenaamde insider uithangen. Dus ik wacht het rustig af.
Stukje bejaardensoos. Het Nederlandse Galatasaray.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |