Weghorst en Rosarioquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Wijndal en Vos exit, dan zie ik naast Weghorst een Rosario ook nog wel komen
Ik geloof je maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @:ggmm beamen
Als man van de statistieken in de dit jaar heb jij het hier 49 keer de naam Weghorst genoemd tegenover 52 keer die van Gimenez.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartgrondige hekel aangaande de voetballer en vooral de mens Weghorst nooit onder stoelen of banken geschoven makker, dit kan zelfs @:ggmm beamen
Scheelt toch weer een half jaar Ruganiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:55 schreef over_hedge het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)iljoen-euro-besparen
Ajax betaald niet zijn hele salarisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een half jaar Rugani
zo staan er wel meer op voor dat bedrag. En dan gek vinden dat we er zo voor staanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net dat Unuvar blijkbaar ook voor een miljoen per jaar op de loonlijst staat. Nu weet ik eigenlijk niet of ik dat veel of weinig moet vinden in de huidige markt
Ik zou vooral denken om dat salarishuis ook van de prestaties afhankelijk te maken, dan doe je gewoon extra je best als er kampioens- of CL-premies bestaan ipv een hoog vast salaris. Nu zullen die er in dit geval ook nog wel zijn geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zo staan er wel meer op voor dat bedrag. En dan gek vinden dat we er zo voor staan
Hoofball spelen met Weghorst en Brobbey voorin.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 02:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn om Weghorst erbij te hebben. Een uitstekende targetman met uitstekende fysieke waarden als aanvulling op een talentvolle Brobbey, die alleen fysiek fragiel is en tactisch nog soms laks.
Wel verhuurd denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:23 schreef TheVulture het volgende:
Akpom zal nog wel gaan richting onderkant PL of bovenkant Championship
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:23 schreef TheVulture het volgende:
Akpom zal nog wel gaan richting onderkant PL of bovenkant Championship
Hij kon ook al naar enkele PL clubs als je de berichten mag geloven. Volgens mij staat hij er in Engeland nog best redelijk op. Maar Championship kan ook prima betalen. Huren willen ze sowieso (liever) niet in deze casus lijkt mij. Maar er is niet veel tijd meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.
De onderkant van de PL komt tegenwoordig al bij Gimenez en Brubby uit.
Ze denken nog steeds home grown is standaard rendement x300%!!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Akpom kon naar een Griekse club op huurbasis, denk dat je meer daaraan moet denken.
De onderkant van de PL komt tegenwoordig al bij Gimenez en Brubby uit.
Best vaak waar hoor, maar niet bij iemand die echt overal geflopt is. Championship zou nog wel kunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze denken nog steeds home grown is standaard rendement x300%!!
Ja op een Sancho of Bellingham die naar de Duitsers gingen. Dat waren enorme talenten. Bij City lachen ze zich nog steeds dood over wat ze Ajax hebben aangedaan met Forbben.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Best vaak waar hoor, maar niet bij iemand die echt overal geflopt is. Championship zou nog wel kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |