SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het nietquote:
Haaienvinnensoep?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
Ja dat is als je roerei met alleen eiwit maakt en je laat het water erin zitten.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is als je roerei met alleen eiwit maakt en je laat het water erin zitten.
En stukjes ham.
1 witte haai (Carcharodon Carcharias)quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
het zou mij werkelijk niet zoveel uitmaken, als ik dan ook maar geen verplichtingen meer hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Weer puberen? Ik dacht dat we 18 waren
Lijkt me wel grappig om weer eens een weekje 14 jaar te zijn. Niet langer, dan word ik gek waarschijnlijk.
wel van gehoord maar er zit geen haaievin in, dus nep soepquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie nog nooit van haaievinnensoep gehoord of zo. Beperkt volk.
Nooit van gehoord en nooit gegeten zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is ook belachelijk eten, zelfs als het nep is maar goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is natuurlijk het belangrijkste verkooppunt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij werkelijk niet zoveel uitmaken, als ik dan ook maar geen verplichtingen meer heb
Stinkhageneesquote:
ik heb niet meer nodig hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het belangrijkste verkooppunt.
Het nadeel is minder vrijheid.
Krijgen? Krijgen? Je moet het verdienenquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen? Krijgen? Je moet het verdienen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het recept?
aardig dat je dat deelt
Op de snelweg ook?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Raar, ik struikel altijd over de haaievinnen in de AH
Oke, hallo US, ook leuk dat jij er weer bent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook belachelijk eten, zelfs als het nep is maar goed![]()
Mensen eten ook tijgerlullen en neushoornhoorns om een stijfje te krijgen.
Lol, zegt de ene fokker tegen de andere fokker...quote:
quote:
Ja die komt ergens op af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Ik probeer die hoerenvlieg hier maar te negeren.
Ik doe pizza altijd in het midden en smaakt prima.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo lang geen pizza in m'n oven gemaakt dat ik was vergeten dat ie onderin moet in plaats van in het midden. Ach, zal er niet minder om smaken.
Ama! Zo noem je het vriendinnetje van Etto toch niet?!quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Ik probeer die hoerenvlieg hier maar te negeren.
Goede instellingquote:
Gvd...quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ama! Zo noem je het vriendinnetje van Etto toch niet?!
Bij mij is midden tevens praktisch bovenin. Het is maar een hele kleine ovenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe pizza altijd in het midden en smaakt prima.
Hoe vergeet je zoiets?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb al zo lang geen pizza in m'n oven gemaakt dat ik was vergeten dat ie onderin moet in plaats van in het midden. Ach, zal er niet minder om smaken.
Uhm, dat duurt nog wel even toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zal blij zijn als ik met pensioen kan
ja, helaas, ik ben geen balliequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, dat duurt nog wel even toch?
Mijn laatste diepvriespizza is minimaal een jaar geleden, waarschijnlijk nog een stuk langer, vergeef mijquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vergeet je zoiets?
Is dit per ongeluk jouw eerste dag op aarde of zo?
Oh, ben jij niet BB?quote:
👀quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's en ama's electrocuteren.
ik heb volgens mij 2 jaar geleden wel eens de decemberkras dingen gekocht van 5 en 10 euro..quote:
Het zij je vergeven, mijn zoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn laatste diepvriespizza is minimaal een jaar geleden, waarschijnlijk nog een stuk langer, vergeef mij
doe je dat ook met je vlinder zodat ze lekker krokant is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de dimmy's en ama's electrocuteren.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dat ook met je vlinder zodat ze lekker is?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dat ook met je vlinder zodat ze lekker krokant is?
JONGEUHHHquote:
jij altijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONGEUHHH
Wel de goede lijst, toch?
receptenlijst van vlindersquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONGEUHHH
Wel de goede lijst, toch?
Huuuu even gordijn dichtdoen, mom brbquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, zegt de ene fokker tegen de andere fokker...
Uhm, dat is wel een beetje een lange lijstquote:
Lekker broeien op de zolderkamer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huuuu even gordijn dichtdoen, mom brb
Daar wordt het geen december van hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:08 schreef mschol het volgende:
misshcien ook maar zakje kruidnoten meenemen straks?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:08 schreef mschol het volgende:
misshcien ook maar zakje kruidnoten meenemen straks?
misschien wel winterquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wordt het geen december van hoor.
eergisteren zien liggen, volgens mij waren ze er vorige week alquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het antwoord op je vraag is ja.
Ik zag nog geen kruidnootjes liggen, anders had ik wel een zakje meegenomen
Ja, heerlie de peerliequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
eergisteren zien liggen, volgens mij waren ze er vorige week al
SCHAATSENquote:
Oke leuk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik doen, breek ik mn poot, kan ik heel december niet werken
skeeleren, of rolschaatsen kunnen mn hersenen niet aan.. dikke rookwolkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef Ama het volgende:
Was vroeger wel goed in skeeleren. Misschien hielp dat mee haha.
kun je naast Dimm op dr bedje duikenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik doen, breek ik mn poot, kan ik heel december niet werken
merk ik niks van, sta in een bedrijfsloodsquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:15 schreef Ama het volgende:
Morgen gedeeltelijk bewolkt en tussen de 20 & 22 graden. Helemaal top.
Die fietsers massaal negeren, waardoor ik weer in de ankers moet, want deuken zijn zonde.quote:
Ik kom niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke leuk.
KSC Schaatsmeet !!
quote:
Het gaat om het idee oke?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
merk ik niks van, sta in een bedrijfsloods
ik zet regelmatig mijn fiets dwars voor een tegenligger met haaientanden op de driesprong... als ik weet dat ik voorrang heb dan zorg ik ook wel dat ik die krijg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die fietsers massaal negeren, waardoor ik weer in de ankers moet, want deuken zijn zonde.
Stoerquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zet regelmatig mijn fiets dwars voor een tegenligger met haaientanden op de driesprong... als ik weet dat ik voorrang heb dan zorg ik ook wel dat ik die krijg.
Okquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zet regelmatig mijn fiets dwars voor een tegenligger met haaientanden op de driesprong... als ik weet dat ik voorrang heb dan zorg ik ook wel dat ik die krijg.
Ja nee oke, is goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tot je onder een auto ligt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.quote:
is een fietspaddriesprongquote:
Tot ze je een keer dwars doormidden rijden, met een glimlachje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap als ze dat voor elkaar krijgen met hun fiets en glimlachquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze je een keer dwars doormidden rijden, met een glimlachje.
quote:
Gezelquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot ze je een keer dwars doormidden rijden, met een glimlachje.
Kom maar eens een turkje van 14 op een fatbike tegenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
knap als ze dat voor elkaar krijgen met hun fiets en glimlach
4 Turken op 1 fatbike.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom maar eens een turkje van 14 op een fatbike tegen
Nou, rustig maarquote:
gelukkig woon ik niet in een stadquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Turken en fatbikes heb je ook in een dorpquote:
Je kunt natuurlijk ook even wat vooruit kijken, situatie inschatten, en dan voor de meest veilige optie kiezen in plaats er zelf een potentieel onveilige situatie van te makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een fietspaddriesprong
mijn pad buigt een beetje af naar links, zij komen van rechts en willen dan mijn pad op draaien... leuk en gezellig maar als ik voor mag dan ga ik ook eerst.
heb hier nog geen 14jarige turk op een fatbike gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turken en fatbikes heb je ook in een dorp
Al dan niet een combi of apart.
kipquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, rustig maar
Wist niet dat je ging kotsen.
zou best kunnen. Maar kan het ook gewoon volgens de verkeersregels doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook even wat vooruit kijken, situatie inschatten, en dan voor de meest veilige optie kiezen in plaats er zelf een potentieel onveilige situatie van te maken
File van schaatsers, ineens allemaal keihard op de remquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet schaatsend naar kantoor gaan
Ik vandaag nog.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hier nog geen 14jarige turk op een fatbike gezien.
Fatbikes zijn sowieso hier amper te zien. En 14 jarige turkjes zitten liever stoer te zijn in het skatepark
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hier nog geen 14jarige turk op een fatbike gezien.
Fatbikes zijn sowieso hier amper te zien. En 14 jarige turkjes zitten liever stoer te zijn in het skatepark
Het is.. *schraapt keelquote:
gefeliciteerdquote:
je bent zelf een fatbikequote:
Friese paarden vind ik eigenlijk net verwaande Tyrannosaurussen Rex met krulspelden in.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wél een Fries
Ja, maar als je een kans hebt om een lompe kut in het verkeer te zijn, waarom zou je die laten lopenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook even wat vooruit kijken, situatie inschatten, en dan voor de meest veilige optie kiezen in plaats er zelf een potentieel onveilige situatie van te maken
precies!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar als je een kans hebt om een lompe kut in het verkeer te zijn, waarom zou je die laten lopen
Ik maakte net een t-rex geluidquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friese paarden vind ik eigenlijk net verwaande Tyrannosaurussen Rex met krulspelden in.
Joejoequote:Op zondag 25 augustus 2024 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar als je een kans hebt om een lompe kut in het verkeer te zijn, waarom zou je die laten lopen
heb niet zukke grote broekzakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je trouwens beter falabella's hebben
Die passen in je broekzak
Ik overigens ook.
Of een dwergoeistiti.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kun je trouwens beter falabella's hebben
Die passen in je broekzak
Ik overigens ook.
Is dit Brabants?quote:
quote:
Oke Ipne.quote:
Morgenvroeg wakker worden met een kroeskop en een banaan in je oor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een liter Waterdrop
Toevallig kokossmaak
De lievelingssmaak van @:uitstraling
is je 50 euro aan drops binnen gekomen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een liter Waterdrop
Toevallig kokossmaak
De lievelingssmaak van @:uitstraling
Hier hadden ze in de AH de hele muur met kruidnootjes al opgebouwd, lagen ook al verse pepernoten van de bakkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag nog geen kruidnootjes liggen, anders had ik wel een zakje meegenomen
Ik wil geen kroeskopquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenvroeg wakker worden met een kroeskop en een banaan in je oor.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
is je 50 euro aan drops binnen gekomen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze in de AH de hele muur met kruidnootjes al opgebouwd, lagen ook al verse pepernoten van de bakkerHeb me nog in kunnen houden
*steekt in oor.quote:
IK WEET NU....quote:
Ja ik stel wel vaker teleurquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet naar de AH geweest en ik weet niet of ik daar deze week tijd voor heb/ maak.
... U spreeckt... met den Lijschten Man...quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*steekt in oor.
"Hallo, met wie?"
Hier ook. Erg vroeg met 30 graden in aantocht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze in de AH de hele muur met kruidnootjes al opgebouwd, lagen ook al verse pepernoten van de bakkerHeb me nog in kunnen houden
Wil je er over praten ?quote:
goed bezig!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en Nizno
Ik mag nog wat gratis smaakjes uitzoeken en heb ergens nog 10% korting
Dus misschien binnenkort weer een nieuwe batch bestellen
*hangt op en gaat wiegend in een hoekje zitten huilenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... U spreeckt... met den Lijschten Man...
Verse pepernoten, mijn favorietquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik er gisteren nog aangesproken in het centrum, reed met dat ding plankgas door voetgangersgebied tot ik mijn hand uitstak en hij vol op de rem moest. Heb ik hem even duidelijk gemaakt dat het geen fietspad is en toen droop die heel nederig met zijn koppie omlaag af. Ik voelde me wel gelijk een ouwe ventquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij welke bij?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Pepernoten staan bij bij op plekje 19.457 van dingen die ik graag eet.
Bedankt, ik kon zonder deze informatie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Geen commentaar.quote:
Wat staat er op 19.456 en 19.458?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Ja, ben ik al mee bezig, mam.quote:
Ja daarom ook geen chocoladekruidnoten meegenomen, die smelten alleen maar nuquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Erg vroeg met 30 graden in aantocht.
Moet dat?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
@:4everblackeyed
https://www.waterdrop.nl/(...)riant=48922184221000
neem alvast een advent kalender!
Even dimmen zusquote:
Kan me zo misselijk eten daar aanquote:
Moeten is dwang en daar houden we niet van.quote:
Het zijn den goeden lijschtenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*hangt op en gaat wiegend in een hoekje zitten huilen
Ik ben erachter dat cake van de bakker lekkerder is dan de laffe cake van de Appie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt, ik kon zonder deze informatie.
Nu kan ik vredig sterven
Dus nu voortaan cake van de bakker?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat cake van de bakker lekkerder is dan de laffe cake van de Appie.
Dan is het goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het zijn den goeden lijschten
hey jij wilt toch lekker geld uitgeven?!?!quote:
Ik vind "laffe cake" eigenlijk wel een mooi scheldwoord.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben erachter dat cake van de bakker lekkerder is dan de laffe cake van de Appie.
gewoonm zelf makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
19.455quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
19.456 knolselderij
19.458 rabarber
Zeker. Dochter wil er altijd naar binnen omdat ze daar een broodje krijgt. Dus goed excuus nu om nog dikker te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus nu voortaan cake van de bakker?
Jeetje, wat zit er allemaal in die rare druppeltjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten is dwang en daar houden we niet van.
Maar soms moet je wel over bepaalde dingen praten ja, anders krijg je het minimaal vermenigvuldigd terug later.
Oke, genoeg
19.459 paardenijsquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
19.455
Stiek met clotted frambozen cream
Voor mensen die beetje softie zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind "laffe cake" eigenlijk wel een mooi scheldwoord.
Uhm.. we zitten nu wel in het einde der tijdenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zéér diep in de kelders van een verlaten klooster in de onontgonnen gebieden van Finistere, houd ik mijn lijsten bij, dewijl de geesten der overledene Bedectijnermonniken met hun grouwelijk, spookachtig Gregoriaans gezang mij opmerkzaam blijven houden dat het uur U naderend is.
Oh danquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
hey jij wilt toch lekker geld uitgeven?!?!
kom op is leuk!
en er zit ook een agenda bij!
Die zijn hier al twee uur dichtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog steeds naar de supermarkt
Gemaakt van gemalen paarden of van paardenmelk ?quote:
Voorwaar, u spreeckt waarheden..quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. we zitten nu wel in het einde der tijden
En als je geen vroom christen bent geweest, dan zal je voor eeuwig branden in de hel
met van die chocola erinquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
Misschien moet ik ook dit jaar eens kijken naar een leuke adventskalender.
Daarom kun je dieettechnisch gezien beter de laffe cake uit de super halen, daar ben je na een plakje wel weer klaar meequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dochter wil er altijd naar binnen omdat ze daar een broodje krijgt. Dus goed excuus nu om nog dikker te worden.
Wie.. jij of je dochter?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dochter wil er altijd naar binnen omdat ze daar een broodje krijgt. Dus goed excuus nu om nog dikker te worden.
Ja, mijn jeugdtrauma spreekt nuquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voorwaar, u spreeckt waarheden..
Druks.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jeetje, wat zit er allemaal in die rare druppeltjes
Zeker niet. Die fietst ook helemaal naar binnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom kun je dieettechnisch gezien beter de laffe cake uit de super halen, daar ben je na een plakje wel weer klaar mee
Paardenmelk, zo zoet is dat, en hooierig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemaakt van gemalen paarden of van paardenmelk ?
Zuurkoolsapquote:
Misschien vinden de caafs dat wel lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenmelk, zo zoet is dat, en hooierig.
Ja, welk kind houdt er nou niet van cakequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beiden.
Ze houdt ook van cake.
Naaktslakken in zoetzuur???quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor maar koop wel genoeg te vreten in de supermarkt.
Is alleen voor beperkten.quote:
Zo is het net alsof jullie planetoïden aan het opnoemen zijnquote:
Heb je ook een trog?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor maar koop wel genoeg te vreten in de supermarkt.
Aan mijn shirt trekken en "koekie" roepen. En dan ziedend worden als ze niks krijgt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, welk kind houdt er nou niet van cake
wat primitiefquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zijn hier al twee uur dicht
Dan moet je die maar niet meer kopen, ook veel te duurquote:
Doet ze dat watermiloen filmpje na?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet. Die fietst ook helemaal naar binnen.
Ok dan beter bij de bakker kopen, zijn vaak wat kleiner dan die in de superquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker niet. Die fietst ook helemaal naar binnen.
Wattie neemt er een bad in als een echte Cleopatra.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien vinden de caafs dat wel lekker
Oke paps.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die maar niet meer kopen, ook veel te duur
Dan verdwijnt ze helemaalquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattie neemt er een bad in als een echte Cleopatra.
en dan vind je slakken vies? weet je wel wat daar in zit?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik vond het als kind ook wel altijd een hoogtepuntje als ik bij de slager een plakje boterhamworst kreeg.
Shirt helemaal uitgerektquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan mijn shirt trekken en "koekie" roepen. En dan ziedend worden als ze niks krijgt.
100% slakquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan vind je slakken vies? weet je wel wat daar in zit?
Die komt hier dus over een paar jaar ook postenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan mijn shirt trekken en "koekie" roepen. En dan ziedend worden als ze niks krijgt.
Slakkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan vind je slakken vies? weet je wel wat daar in zit?
Oke, sorry.. maar wat bral je nou allemaal?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker, zo'n frikandel waar de koeienhersenen nog uitlopen...
Goede timing wel Flesquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je? Ik ga gewoon nog even in mijn boek lezen. Tot morgen alvast
Nou nouquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker, zo'n frikandel waar de koeienhersenen nog uitlopen...
Zus ...quote:
Eetdieet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, sorry.. maar wat bral je nou allemaal?
Wat is dat? Een dieet?
Ja zo stom dat je dat als volwassene niet meer krijgtquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik vond het als kind ook wel altijd een hoogtepuntje als ik bij de slager een plakje boterhamworst kreeg.
Dat is helemaal niequote:
Omdat een wijze slak, François du Got heette hij volgens mij, tijdens een vakantie in Normandië tegen me zei dat hij heel vies smaakt en voorstelde om in plaats van hem, een oude rubberen Renault-band te eten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Hoe weet je nu af slakken vies zijn als je ze nooit op hebt?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo stom dat je dat als volwassene niet meer krijgt
Oh ja, ho... dat ging niet helemaal goedquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, sorry.. maar wat bral je nou allemaal?
Wat is dat? Een dieet?
quote:Een dieet of voedingswijze is een voeding die aan een specifieke leefregel voldoet.[1] Het woord dieet is afgeleid van het Griekse woord diaita, hetgeen zoveel betekent als "leefregel".
3x gelezen, maar het dringt niet echt doorquote:
Okequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat je er zo in bijt en ineens liggen er overal organen...
vreemd
Gaat alles goed verder?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat je er zo in bijt en ineens liggen er overal organen...
vreemd
jij snapt emquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is helemaal nie
En de geur van cake in huis
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3x gelezen, maar het dringt niet echt door
quote:Een dieet is een samenstelling van voedingsmiddelen. Deze kan aangepast zijn om bepaald doel te bereiken. Vaak wordt een dieet aangepast om de energiewaarde van de maaltijd te verlagen, of juist te verhogen. Daarnaast kan een dieet ook gericht zijn op het weren van bepaalde voedingsmiddelen. Dit kan zijn uit medische, ideologische dan wel religieuze redenen.
nee wacht, is spaghetti denk ik...quote:
Ja, dit werkt dus niet he.quote:
Slakken uit de ovenquote:
Een cornetto hoef je niet eerst af te bakken hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Even kijken of er nog wat lekkers in de vriezer ligt om in de oven te pleuren.
Ben echt blij met deze suggesties, wilde hem net in de oven gooien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een cornetto hoef je niet eerst af te bakken hoor
Oh shit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een cornetto hoef je niet eerst af te bakken hoor
Je dieet is gewoon je voedingspatroon, alles wat je eet en drinkt. Zegt eigenlijk gewoon helemaal niks want iedereen heeft een dieet want iedereen eet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit werkt dus niet he.
Net als die Ik Vertrek- gasten, dat ze dan langzamer Engels gaan praten in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |