SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het nietquote:
Haaienvinnensoep?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
Ja dat is als je roerei met alleen eiwit maakt en je laat het water erin zitten.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is als je roerei met alleen eiwit maakt en je laat het water erin zitten.
En stukjes ham.
1 witte haai (Carcharodon Carcharias)quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nasi met foe yong hai, tjap tjoy en saté. En haaievinnesoep. Hollandser wordt het niet
het zou mij werkelijk niet zoveel uitmaken, als ik dan ook maar geen verplichtingen meer hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Weer puberen? Ik dacht dat we 18 waren
Lijkt me wel grappig om weer eens een weekje 14 jaar te zijn. Niet langer, dan word ik gek waarschijnlijk.
wel van gehoord maar er zit geen haaievin in, dus nep soepquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie nog nooit van haaievinnensoep gehoord of zo. Beperkt volk.
Nooit van gehoord en nooit gegeten zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is ook belachelijk eten, zelfs als het nep is maar goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is natuurlijk het belangrijkste verkooppunt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij werkelijk niet zoveel uitmaken, als ik dan ook maar geen verplichtingen meer heb
Stinkhageneesquote:
ik heb niet meer nodig hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het belangrijkste verkooppunt.
Het nadeel is minder vrijheid.
Krijgen? Krijgen? Je moet het verdienenquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen? Krijgen? Je moet het verdienen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:52 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het recept?
aardig dat je dat deelt
Op de snelweg ook?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Raar, ik struikel altijd over de haaievinnen in de AH
Oke, hallo US, ook leuk dat jij er weer bent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook belachelijk eten, zelfs als het nep is maar goed![]()
Mensen eten ook tijgerlullen en neushoornhoorns om een stijfje te krijgen.
Lol, zegt de ene fokker tegen de andere fokker...quote:
quote:
Ja die komt ergens op af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Ik probeer die hoerenvlieg hier maar te negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |