heb je de boordradio's van Lewis ook gehoord?quote:
Worden beflikkerd door Pirelli.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik vraag me toch af hoe de RB zo'n bandenvreter is geworden. Dat was eerst juist 1 vande sterke punten.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de boordradio's van Lewis ook gehoord?
Hij reageert slechtquote:
bef likkerdquote:
Nu Norris nogquote:
F1 blijft een onvoorspelbare sportquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:35 schreef Starhopper het volgende:
Ik schakel net in en Max staat nu 2e en 5 seconde achter?![]()
Reken het lekker zelf uit..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef xzaz het volgende:
Als max alle races 2de wordt kan nor dan nog winnen?
Dit kan nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede stop van Leclerc met goede outlap
Hij kan er toch niets aan doen dat de pitstop te lang duurt?quote:
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef xzaz het volgende:
Denk het net niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef xzaz het volgende:
Ja. Negeer de rest.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef xzaz het volgende:
Echt hequote:
Vast wel, Norris wordt niet iedere keer 1equote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef xzaz het volgende:
Sprintsquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:38 schreef vosss het volgende:
63 punten verschil tussen alles 2de of alles 1ste. Hij staat meer dan dat voor nu.
Deze gp niet meegeteld. Snelste ronde ook niet.
Kut. Vergeten. Ok ik weet het niet dan.quote:
Speciaal voor Lavreyesen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:40 schreef Zipportal het volgende:
Volgens de NOS zijn er ook sprintsbanden.
Maakt net genoeg verschil om deze GP belangrijk te maken voor dat statistiekje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Kut. Vergeten. Ok ik weet het niet dan.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Hans van Loozenoord maakt nog steeds legio fouten.
Nah, verstandig. Perez kennende zou hij ze eerst DRS geven en dan gewillig aan de kant gaan..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef SiGNe het volgende:
OOk niet handig dat Perez nu gepit heeft, die had de mclarens wat op kunnen houden.. of in el k geval proberen
Alsof VER dat 5 seconde zou opleveren. PER mag natuurlijk ook wel zelf racen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef SiGNe het volgende:
OOk niet handig dat Perez nu gepit heeft, die had de mclarens wat op kunnen houden.. of in el k geval proberen
Ze gebruiken PER daar echt nooit voor (de zeldzame keren dat het sowieso kan)quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef SiGNe het volgende:
Goed punt..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nah, verstandig. Perez kennende zou hij ze eerst DRS geven en dan gewillig aan de kant gaan..
Beetje wat Sainz net deedquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nah, verstandig. Perez kennende zou hij ze eerst DRS geven en dan gewillig aan de kant gaan..
Vooral het gelul over verschillen altijd. Zelden is hun enthousiasme terecht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:40 schreef tralalala het volgende:
Melroy en dinges zijn echt zo slecht.
Zonde van de zuurstof.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Hans van Loozenoord maakt nog steeds legio fouten.
Dit. Daar heeft Perez het race gogme simpelweg niet voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die gaat voor een 1 stopper.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef Perox het volgende:
Waarom komt PIA niet naar binnen eigenlijk? Hij loopt nu toch steeds meer risico's....
Moet misschien na z'n put verstappen voorblijven?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef Perox het volgende:
Waarom komt PIA niet naar binnen eigenlijk? Hij loopt nu toch steeds meer risico's....
Piastri moet nog stoppen he.quote:
Dit maakt Piastri gevaarlijk in de slotfase.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef Perox het volgende:
Piastri moet nog pitten natuurlijk.quote:
Op de seconde tegelijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri moet nog stoppen he.
Dus het kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar ze zitten toch allemaal op 1 stop?!
En als hij dan 1 seconde per ronde kan pakken tov Max zoals Norris dat kon... dan gaat het met grote stappen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit maakt Piastri gevaarlijk in de slotfase.
Eerst maar eens Russell voorbij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En als hij dan 1 seconde per ronde kan pakken tov Max zoals Norris dat kon... dan gaat het met grote stappen.
Ik denk dat PIA weer slachtoffer is van MCL 's Ferrari achtige strategieën.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit maakt Piastri gevaarlijk in de slotfase.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Piastri moet nog pitten natuurlijk.
[..]
Op de seconde tegelijk
Gast, kap eens, je bent teringvervelendquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris wat rijdt die een ongelofelijke wedstrijd. Dit had ik niet zien aankomen, wow.
Ahh zo ken ik fok weerquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris wat rijdt die een ongelofelijke wedstrijd. Dit had ik niet zien aankomen, wow.
Waarom reageren op zo 1?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gast, kap eens, je bent teringvervelend
Ik ben ervan overtuigd dat RB is teruggefloten mbt iets illegaals aan de auto.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Evenstar het volgende:
Bizar dat een dominante Red Bull binnen een paar races is vervangen door een nog dominanter McLaren.
kbyequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik snap er geen reet vanIk ga weer GTA spelen.
Mooie volgorde jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
Top 8: Eerste rijders van de topteams gevolgd door de tweede rijders
en ook netjes in dezelfde volgordesquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
Niks mis met flink wat zuigen en mensen op stang jagen toch?quote:
Ja! Bizar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
Max gaat zeker nog een stop moeten maken en ik verwacht Norris ook omdat hij die ruimte immers heeft om die stop te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar ze zitten toch allemaal op 1 stop?!
Moet haast welquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat RB is teruggefloten mbt iets illegaals aan de auto.
Nu pas hier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
En daar gaat Ricciardo voorbij aan Bottas. Prima overtake.
okequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi dat Norris op 1 staat. Ik vind het wel grappig. Al dat gejuich in de eerste ronde voor jan lul
Op zich niet, ware het niet dat je mods niet kan blokkerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks mis met flink wat zuigen en mensen op stang jagen toch?
Welke dominante Red Bull? Verstappen was dominant.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Evenstar het volgende:
Bizar dat een dominante Red Bull binnen een paar races is vervangen door een nog dominanter McLaren.
Verklaart een hoop.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Starhopper het volgende:
Ik snap er geen reet vanIk ga weer GTA spelen.
Wat is er? Norris rijdt toch gewoon een topwedstrijd?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:47 schreef Rnie het volgende:
[..]
Gast, kap eens, je bent teringvervelend
ze hebben wat van de stroopwafelbeslag op de auto's van AM over gebrachtquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:50 schreef Perox het volgende:
Ik zie opeens die Hazen op 9 en 10 hoe is dat dan gebeurd? Waar heeft AM het laten liggen?!
Tuurlijk en hij reed in een zeepkist.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welke dominante Red Bull? Verstappen was dominant.
Max staat niet op 1 dus dan zijn ze triggeredquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is er? Norris rijdt toch gewoon een topwedstrijd?
Of McLaren gaat nog teruggefloten moeten wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou ook eens rekening kunnen houden met anderen, zou je aan sympathie winnen. Tip.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De rest van het seizoen wordt niks meer. Hooguit sporadisch een overwinning omdat de rest het verkloot.quote:
Lijkt mij een prima plan! De F1 hoort niet in een natura2000 gebied.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:50 schreef butz0rs het volgende:
Nog saaier dan Monaco. Deze mag ook wel geschrapt worden
dan moet je even een tweet sturen. ik heb gemerkt dat Nelson die wel leestquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou nu Nelson eigenlijk weleens willen horen nu Max bijna op 10 seconden is gereden.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou nu Nelson eigenlijk weleens willen horen nu Max bijna op 10 seconden is gereden.
Gaat 20+ seconden wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een beetje té goedquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof de rest rekening houdt met mensen die geen fan van Verstappen zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Je zou ook eens rekening kunnen houden met anderen, zou je aan sympathie winnen. Tip.
McLaren heeft niet stil gezeten. En Red Bull moet weer aan de bak. Het is bijna 2021 all over againquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Of McLaren gaat nog teruggefloten moeten worden
Er zou toch iets met de remmen zijn geweest? Dat ze links en rechts onafhankelijk konden laten remmen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Want ik mag niet gewoon m’n mening geven over deze prestatie van Norris?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Je zou ook eens rekening kunnen houden met anderen, zou je aan sympathie winnen. Tip.
"Staat niet op 1".quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Max staat niet op 1 dus dan zijn ze triggered
Rijdt zijn teamgenoot op 20 seconde dus in principe wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In een dominante RB wordt Perez regelmatig tweede.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk en hij reed in een zeepkist.
Nog zorgwekkender is dat Imola inmiddels acht GP's geleden is en er lijkt gewoon geen antwoord vanuit RB te komen. Het grote update pakket werkte totaal niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:48 schreef Evenstar het volgende:
Wie denk je?quote:
STrollquote:
Strollquote:
Douwes?quote:
ik zie geen reden waarom niet inderdaad. de snelheid heeft hij zekerquote:
quote:
Strollquote:
Je weet zelf prima waar je steeds mee bezig bent. Ik roep je op om terug te keren van die keuze en gewoon leuk mee te doen. Ik geloof dat er nog hoop voor je is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want ik mag niet gewoon m’n mening geven over deze prestatie van Norris?
Ja. Dat klopt toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
"Staat niet op 1".
Goddomme, het niveau zinkt echt hiero.
Ben je in het echte leven ook zo? Mocht dat zo zijn, dan ben ik oprecht benieuwd hoe je je in het sociale manoeuvreert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Want ik mag niet gewoon m’n mening geven over deze prestatie van Norris?
Je kijkt niet meer, ga nou maar in plaats van ruzie maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt toch?Hij staat toch 2e nu.
Sporadisch een overwinning zou al heel wat zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
De rest van het seizoen wordt niks meer. Hooguit sporadisch een overwinning omdat de rest het verkloot.
Podium is toch prima?quote:
Hij is gewoon een beetej verliefd, laat die knul toch..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Je weet zelf prima waar je steeds mee bezig bent. Ik roep je op om terug te keren van die keuze en gewoon leuk mee te doen. Ik geloof dat er nog hoop voor je is.![]()
Dat verklaart voor mij niet waarom beide coureurs teruggrijpen naar Miami-spec onderdelen. Dat doe je alleen wanneer je niet weet waar het fout gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Opportunistische post dit.quote:
Denk dat we op dit moment met elk punt blij moeten zijn.quote:
Ja. Ik ga nu echtquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kijkt niet meer, ga nou maar in plaats van ruzie maken.
Vittenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:55 schreef Nizno het volgende:
oke zullen we het nu weer gewoon over de wedstrijd hebben in plaats van steeds op elkaar te fitten?
We zullen vast gelegenheids kijkers zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
joh het paarse klokje staat voor de snelste ronde in de wedstrijd.
Dank voor de duiding NOS
Stuur Codemasters maar een mailtje. Dan patchen ze het wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegenwoordig lijmen ze dat binnenste grind niet maar aan elkaar in de chicane?
Dat was destijds toch zo’n fantastische innovatie zogenaamd
Gaan vooral veel saaie races worden. Mensen die zeurden over dominantie van RB en Max hoor je straks niet meerquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog zorgwekkender is dat Imola inmiddels acht GP's geleden is en er lijkt gewoon geen antwoord vanuit RB te komen. Het grote update pakket werkte totaal niet.
Checo rijdt met Miami-spec onderdelen en Max dit weekend met een vloer van Miami-spec. Dat schetst het beeld dat ze het zelf ook niet meer weten. En als je niet weet waar het fout gaat, hoe ga je dan verder met de ontwikkeling?
Ik denk dat we niet verrast moeten zijn dat de huidige RB-pace is wat het is voor de komende 4/5 maanden, terwijl McLaren en Mercedes echt nog wel stappen gaan zetten.
Ja wow! Nu je het zegt, raar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegenwoordig lijmen ze dat binnenste grind niet maar aan elkaar in de chicane?
Dat was destijds toch zo’n fantastische innovatie zogenaamd
Remproblemen zoals verstappen had mag ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
En nu maar hopen dat de motor van Norris ploft
Dat is nu EAquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur Codemasters maar een mailtje. Dan patchen ze het wel.
ja ze zenden natuurlijk de F1 net zo vaak uit als het breaking van de OSquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We zullen vast gelegenheids kijkers zijn
Raygunquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ze zenden natuurlijk de F1 net zo vaak uit als het breaking van de OS
En Sainz zat bovenop Perezquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
Perez komt langzaam in de buurt van Russell
Tja, Newey's input negeren bij de ontwikkeling is nou eenmaal geen slimme zet. Wache heeft zijn eigen zin door gedreven en Newey krijgt gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nog zorgwekkender is dat Imola inmiddels acht GP's geleden is en er lijkt gewoon geen antwoord vanuit RB te komen. Het grote update pakket werkte totaal niet.
Checo rijdt met Miami-spec onderdelen en Max dit weekend met een vloer van Miami-spec. Dat schetst het beeld dat ze het zelf ook niet meer weten. En als je niet weet waar het fout gaat, hoe ga je dan verder met de ontwikkeling?
Ik denk dat we niet verrast moeten zijn dat de huidige RB-pace is wat het is voor de komende 4/5 maanden, terwijl McLaren en Mercedes echt nog wel stappen gaan zetten.
ja raar, je zou bijna denken dat er ook mensen met op de trein stappen in Zandvoort die niet op het circuit zijn geweestquote:
Zonder regen een optocht jaquote:
*** Lopen altijd wegquote:
Laat hem met z'n obsessie voor treinen nou maar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja raar, je zou bijna denken dat er ook mensen met op de trein stappen in Zandvoort die niet op het circuit zijn geweest
ja je kan hier op Zandvoort niet inhalenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan hier op Zandvoort niet inhalen
Begin jij nou ook al..quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sainz vergeten in te lichten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet vergeten het knopje voor de boordradio open te zetten he.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lando je kan de gap extenden zodat je safetycar window open is. Makkelijk.
Langspeelplaat gifquote:
Het is om te huilenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef Perox het volgende:
PER laat wel goed zien hoe hopeloos de RBR eigenlijk is.
Niemand gaat vrijwillig naar Zandvoort.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja raar, je zou bijna denken dat er ook mensen met op de trein stappen in Zandvoort die niet op het circuit zijn geweest
Werd, uit mijn hoofd, vorig jaar regelmatig geroepen door een bepaalde commentatorquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
En dat ook gewoon terwijl er al 10+ inhaalacties zijn geweest
Ferrari heeft hem een goed strategie bezorgd voor de verandering. Hij kan wel een potje sturen natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles rijdt ook een beer van een race zeg
Wow 1 inhaalactie per 5 laps!!!quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:04 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werd, uit mijn hoofd, vorig jaar regelmatig geroepen door een bepaalde commentator
Had verwacht dat Piastri er makkelijker voorbij zou komen, maar misschien ook beste van de bandjes af al.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles rijdt ook een beer van een race zeg
Moet je eens naar vorig jaar kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat was wel hilarisch toenquote:
Stukje DRSquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die grebbelinie komt helaas achterliggers tegen...
klopt. Alleen jammer dat er van die mods zijn hier die me dan na moeten doen en het dus lijkt alsof ik de kopiekat benquote:
KopieNattekat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. Alleen jammer dat er van die mods zijn hier die me dan na moeten doen en het dus lijkt alsof ik de kopiekat ben
Er zijn wel ok plekjes als je meer naar links looptquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niemand gaat vrijwillig naar Zandvoort.
Wowquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Lando die leiding had behouden stel je eens voor wat voor gap die dan had gehad zeg
Serieus? Jij denkt dat niemand het snapte?!quote:
was ook wel te verwachten inderdaad. Dat extra punt kan HAM goed gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |