Ik ook, was niet onder de indruk. Maar misschien live...quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb alleen wat snippets gehoord. Dus ik laat me verrassen.
Roxeanne kennen ze van al de hits inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar weten de kinderen wie Jim Bakkum is?
Ze kan wel echt goed Nederlands voor iemand die 2,5 jaar geleden nog geen Nederlands kon. Ah Jim zegt het nu ookquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
Je kan horen dat Nederlands niet haar eerste taal is maar ze doet het best aardig.
Wel beter voor de jury dan de eerste.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet echt een nummer voor Kids
Eigenlijk moet we gewoon afstappen van nummers over geloof, hoop en liefde.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:40 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij niet echt een nummer voor Kids
Of een inzending voor een Nationaal Songfestival.quote:Op zaterdag 21 september 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
Klinkt een beetje als een X factor winnaar single
Maar niet live gezongen. Dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Het groepsnummer is nog het beste van allemaal
Eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik geef geen bal om het JESC maar Momo wees me op de Portugese inzending en daar hou ik wél van. Zou bijna niet misstaan op het echte ESC qua lied haha. Die mag van mij winnen!
Het staat me dat het de vorige jaren om 16.00 uur begon. Is 18.00 uur niet een beetje te laat voor kinderen?quote:
EN nog onderbreken ook voor jeugdjournaal...quote:
Ik ga voor Oekraïne. Zie ik zowel bij jury als televote goed scoren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:38 schreef Momo het volgende:
Ik zie alleen deze 3 landen winnen eigenlijk vanavond: Spanje, Oekraine of Portugal.
Denk dat we dit jaar ergens tussen 10 en 15 gaan eindigen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben toch wat minder hyped als de vorige jaren. In 2022 en 2023 hadden we echt een top 3 inzending en werden we teleurstellend 7de. De inzending van dit jaar is niet onaardig maar ik zou het stiekem erg vinden als dit hoger eindigd dan Luna en Sep & Jasmijn.
Verdiendquote:Op zaterdag 16 november 2024 16:51 schreef Zigsky het volgende:
Ik lees dat het boegeroep voor Martin ook bij deze show te horen is.
Adblocker aanzetten op YouTubequote:Op zaterdag 16 november 2024 18:01 schreef NailQueen het volgende:
Hier schakelt die later in omdat via youtube reclame is. Wat heb ik toch een gloeiende hekel aan reclames.
De NPO is in dit geval echt waardeloos. Ik kan het echt niet vinden op NPO Start/Plusquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Momo het volgende:
Ook alvast de Joetoeb link voor morgen, gezien NPO waardeloos is
Bekijk deze YouTube-video
Antes muerte que sencilla ... dat weet ik nogquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nu dat Maria Isabel optreed. Die won als klein meisje in 2004. Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik heb het net gevonden. Bij Live en dan Npo 2 extra. Hij loopt volgens mij een beetje achter.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De NPO is in dit geval echt waardeloos. Ik kan het echt niet vinden op NPO Start/Plus
One of us - Joan Osborne ?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:12 schreef Sableheart het volgende:
die eerste twee regels komen me heel erg bekend voor
Ze hebben gekeken naar de San Marino voorronde en dachten: Ja, dat moeten we hebben!quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou ineens moraal gezien normaal bedrijf zijn dan voor de EBU
Het ziet er niet uit inderdaad.quote:
Oh, dat heb ik dan nog niet gehoord. Maar AI en kinderen is natuurlijk sowieso een gevoelige situatie gezien viespeuken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit inderdaad.
Later gaan we nog iets zien dat ze beter niet hadden kunnen doen.
Ze hebben de manier van het bekend maken van de jury punten aangepast.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan nog niet gehoord. Maar AI en kinderen is natuurlijk sowieso een gevoelige situatie gezien viespeuken.
Ah, ja dat heb ik wel gezien, nekkramp gaat dat worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben de manier van het bekend maken van de jury punten aangepast.
Opwarmer voor FiK over een maandquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:20 schreef Sableheart het volgende:
Albanie begon goed, wordt wat schreeuwerig
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben de manier van het bekend maken van de jury punten aangepast.
Nekkramp en de presentatoren die voor niets enthousiast worden omdat een land punten krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:28 schreef Arth_NL het volgende:
Iemand heeft goed naar Eleni Chanel gekeken.
Zoals wel vaker de afgelopen paar jaar in Junior.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Frankrijk heeft wel een leuk liedje
Eigenlijk nadelig voor de landen al zijn geweest? En gaan er zo weer uit voor Jeugdjournaal. Zou grappig zijn als dat tijdens NL is.quote:
Ja, ik vraag me af of er weleens een ESF is geweest waar je wel op kon stemmen vanuit Nederland, maar wat niet uitgezonden is.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk nadelig voor de landen al zijn geweest? En gaan er zo weer uit voor Jeugdjournaal. Zou grappig zijn als dat tijdens NL is.
Mij ook! Ik kom er niet opquote:Op zaterdag 16 november 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij ook echt een bestaand nummer denken
Het zal niet het Nick Schilder nummer zijn met dezelfde titel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:37 schreef Momo het volgende:
Dit doet mij ook echt een bestaand nummer denken
En weer komt het niet echt over.quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:51 schreef NailQueen het volgende:
Weer een jochie met een love love peace peace boodschap.
Kinderen weten denk ik wel hoe ze Npo start moeten vindenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:02 schreef Momo het volgende:
Maar op NPO3 missen ze nu dus ook Oekraine en Portugal de 2 andere favorieten?
Maar als ze nu bijvoorbeeld bij hun opa en oma kijken...quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kinderen weten denk ik wel hoe ze Npo start moeten vinden
Daar doet Portugal ook altijd haar eigen ding. En daar vind ik het ook prachtigquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:06 schreef Momo het volgende:
Victoria had net ook net zo goed mee kunnen doen bij volwassen ESF.
Dit is meer een inzending voor het echte ESF inderdaad. Ik vraag me af hoe het hier gaat scoren.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:06 schreef Momo het volgende:
Victoria had net ook net zo goed mee kunnen doen bij volwassen ESF.
Denk goed bij de juries, bij de kinderen weet ik niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is meer een inzending voor het echte ESF inderdaad. Ik vraag me af hoe het hier gaat scoren.
Nu al aan het schrijven met Bárbara Tinoco, die ook eens naar Eurovision moet gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
Die gaan we over een paar jaar terug zien in de Portugese NF.
Er zitten niet heel veel inzendingen in deze editie die wel een goede afsluiter zouden zijn geweest.quote:
Als dat geld naar de winnaar ging, was het nog tot daar aan toe, maar gaat dat niet naar de EBU?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We kunnen de winnaar betalen
Samequote:Op zaterdag 16 november 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Portugal, Oekraïne en Nederland gestemd.
Wat ging er goed?quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:20 schreef NailQueen het volgende:
Wat ging er nou mis bij San Marino?
Ik was eten aan het voorbereiden omdat ik het niet interessant vondquote:
Ik bedoelde bij San Marino, vocaal ging het mis en ze stonden er als een zoutzak bij en miste de camerashots.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was eten aan het voorbereiden omdat ik het niet interessant vond
En nu moet het 45 minuten in de oven
Ah, de laatste plek is al geclaimd dus. Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij San Marino, vocaal ging het mis en ze stonden er als een zoutzak bij en miste de camerashots.
Ik zie Spanjolen op twitter juist oproepen om op San Marino en nog een land zonder kansen te stemmen, vooral niet op Armenië, Oekraine of Portugalquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Heeft er wel eens een inzending 0 punten gekregen bij junior? Dat zou erg bruut zijn.
Zelfs voordat de meeste mensen in dit topic geboren warenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:34 schreef usagi414 het volgende:
Dit was een hit voordat al die kinderen waren geboren.
`80 are back again.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:41 schreef Momo het volgende:
Ze hebben Martin Osterdahl gedeelte wel geschrapt van net, zat nog wel in juryshow lol
Ja, we hebben te vroeg gepiekt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:45 schreef Fred_B het volgende:
Maar je moet dus meetellen hoe vaak je als land punten hebt gehad.
Ja volgens mij lag het dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij verandert er in de televoting in dit systeem meestal weinig meer, dus dit is gespeeld.
Zou Malta zelfs hiermee rommelenquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Malta boven Spanje. Wat zijn dit voor punten
Spanje was zoooooveel leuker.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:53 schreef Arth_NL het volgende:
Maar 16 punten tussen Spanje en San Marino in de internetstemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |