SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:12 schreef Cee het volgende:
Theo heeft op z’n insta het Grote Geheim onthuld over wie Shh gaat.Ik zie nu dus blote piemols en wapperarmen voor me on stage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zolang het alleen maar de armen zijn die wapperen.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu dus blote piemols en wapperarmen voor me on stage.
quote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang het alleen maar de armen zijn die wapperen.
Ik heb dat ook, en ook een beetje bij Oostenrijk dit jaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Een hoop pretentieuze blabla is het enige wat ik hoor bij deze inzending steeds
Ik krijg echt soortgelijke kriebels van dit als van Equinox van Bulgarije 2018. Het wíl te graag, ik trek dat niet.
U las het hier als eerste. Een NQ door NQ.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:33 schreef NailQueen het volgende:
We hebben nog niets live gezien dus waarschijnlijk ben ik veel te voorbarig. Maar ik zie dit nog wel een shocking non qualifier worden.
Je moet er wel even bij zeggen dat je bijna de helft van de nummers van dit jaar wel een keer benoemd hebt als mogelijke shocking NQ.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
U las het hier als eerste. Een NQ door NQ.
Ik heb het even gezegd over Luxemburg en eerder over Estland maar die heb ik teruggetrokken. Slovenië was altijd al een NQ voor mij.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet er wel even bij zeggen dat je bijna de helft van de nummers van dit jaar wel een keer benoemd hebt als mogelijke shocking NQ.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |