SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank je welquote:
Gmtaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens na middernacht?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ete-voor-hitlergroet
je zou er maar 's ochtends naast wakker worden
schones madchenquote:Müller is niet alleen popster, in 2014 was ze ook te zien in de Duitse RTL reality tv-show: Ich bin ein Star- Holt mich hier raus!
Tijdens een huiszoeking in haar huis in Leipzig is er drugs gevonden: 0.69 gram cocaïne en een xtc-tablet.
Is die richtlijn dan weer kleiner gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb er eentje op m'n heup
Maar dat komt doordat ik moest zeulen met mn handbagage die per ongeluk wat uit de kluiten gewassen was. Dat was trouwens die tas die jij had aangeraden. Was 9 cm te groot, maar omdat het een zachte tas is, past hij met gemak in dat stomme bagagemeet-ding (weet niet hoe dat heet).
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens na middernacht?
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenquote:
Ben je geslaagd?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenen m'n ellebogen dus op de houten hoekige armleuning. Gister leek die plek wel zware, vandaag is hij al paars.
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebtquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die richtlijn dan weer kleiner geworden
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
nee beter lezen ze is niet geslagen, ze drukte zelf haar ellebogen stevig op de leuningquote:
Ben ik ook.quote:
Nou ja.. gewoon het formaat wat mijn tas heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?
Ik heb het expres niet gedaan, omdat ik zat te stressen dat die tas niet in dat vak zou passenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |