SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank je welquote:
Gmtaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens na middernacht?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ete-voor-hitlergroet
je zou er maar 's ochtends naast wakker worden
schones madchenquote:Müller is niet alleen popster, in 2014 was ze ook te zien in de Duitse RTL reality tv-show: Ich bin ein Star- Holt mich hier raus!
Tijdens een huiszoeking in haar huis in Leipzig is er drugs gevonden: 0.69 gram cocaīne en een xtc-tablet.
Is die richtlijn dan weer kleiner gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb er eentje op m'n heup
Maar dat komt doordat ik moest zeulen met mn handbagage die per ongeluk wat uit de kluiten gewassen was. Dat was trouwens die tas die jij had aangeraden. Was 9 cm te groot, maar omdat het een zachte tas is, past hij met gemak in dat stomme bagagemeet-ding (weet niet hoe dat heet).
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenquote:
Ben je geslaagd?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenen m'n ellebogen dus op de houten hoekige armleuning. Gister leek die plek wel zware, vandaag is hij al paars.
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebtquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die richtlijn dan weer kleiner geworden
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
nee beter lezen ze is niet geslagen, ze drukte zelf haar ellebogen stevig op de leuningquote:
Ben ik ook.quote:
Nou ja.. gewoon het formaat wat mijn tas heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?
Ik heb het expres niet gedaan, omdat ik zat te stressen dat die tas niet in dat vak zou passenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.
ik moest zelfs op m'n handen zitten om niet te reagerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar verlies je gelijk IQ-punten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:33 schreef Xilia het volgende:
Hmm zaterdagavond laat nog leven hier, dat is vreemd![]()
Wat is er gaande?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ga je even een film kijken en voor je het weet is het al 0:17
Ja, dat herken ik wel. Maar de enkele keer dat ik reageer, heb ik daar snel spijt van.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest zelfs op m'n handen zitten om niet te reageren
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:33 schreef Xilia het volgende:
Hmm zaterdagavond laat nog leven hier, dat is vreemd![]()
Wat is er gaande?
Nee, ben er weerquote:
Broccoli, gehakt …quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht, zit ik het verkeerde boodschappenlijstje te maken met de folder voor volgende week
Nou goed.. prima.. heb ik dat alvast gedaan
Nu alleen niet vergeten dat je die al gemaakt hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht, zit ik het verkeerde boodschappenlijstje te maken met de folder voor volgende week
AH?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Dat zou voor de 3e keer een geheugentrainer zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu alleen niet vergeten dat je die al gemaakt hebt.
T was weer hdp op de weg netquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIDL en soms AHquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
AH?
En dan maar mopperen dat HET WEL IN DE FOLDER STOND!
Ok boomerquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is midden in de nachtquote:
Kom vechten Wereldgozerquote:
Okquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik moet echt slapen, slaap lekker jullie
Ik heb daar echt geen tijd noch de levensvreugde voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een boodschappenlijstje gemaakt, ik sjouw gewoon de halve supermarkt terug naar huis in vijf schier ontilbare tassen en dan mis ik nog de helft, genieten.
A59 aan 2 kanten ritsen door ongeluk, iedereen reed er alsof ze spontaan een tia haddenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht![]()
Ik heb misschien vanavond wat mensen naar rechts gedirigeerd
Ik maak altijd een lijstje in mijn hoofd eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een boodschappenlijstje gemaakt, ik sjouw gewoon de halve supermarkt terug naar huis in vijf schier ontilbare tassen en dan mis ik nog de helft, genieten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
A59 aan 2 kanten ritsen door ongeluk, iedereen reed er alsof ze spontaan een tia hadden
Even later nog een werkbus die vol op de rem ging voor een groen verkeerslicht
Ik vergeet gewoon hellofresh uit te zetten en dan krijg ik eten waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon hellofresh uit te zetten en dan krijg ik eten waar ik geen zin in heb
quote:
Ik doe boodschappen voor een hele week, dat past niet in mijn hoofdquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lijstje in mijn hoofd eigenlijk
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe boodschappen voor een hele week, dat past niet in mijn hoofd
Uhm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.
Grote Budaquote:
Stond hij weer te schreeuwen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weegschaal is ook weer ziedend.
Kwam grommend op me afquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond hij weer te schreeuwen?
Je past qua formaat zo in de KLB SC.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden lapo's
Uhuhquote:
ik mag niet klagen..quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg wakker in combinatie met hoe laat ik naar bed ging.
Ik ging om 1 uur naar bed er werd om 7:35 wakker.quote:
das best netjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur naar bed er werd om 7:35 wakker.
Wii Sports telt nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
Alweer 5 km gelopen. Tijd voor ontbijt nu
Wie heeft er nou nog een Wiiquote:
Een Walking Simulator gespeeld?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
Alweer 5 km gelopen. Tijd voor ontbijt nu
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Walking Simulator gespeeld?
Jij schijnbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog een Wii![]()
Ben jij nou weer voor boomer
Is een heel genre aan spellen. Het gaat daar niet zo zeer om gameplay, maar om een verhaal. Zitten best een paar goede bij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat zoiets bestaat. Toch??
Hond uitgelaten en Pokemon gevangenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Walking Simulator gespeeld?
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat zoiets bestaat. Toch??
Okeequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een heel genre aan spellen. Het gaat daar niet zo zeer om gameplay, maar om een verhaal. Zitten best een paar goede bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |