SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank je welquote:
Gmtaquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is het opeens na middernacht?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:15 schreef Koen66 het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ete-voor-hitlergroet
je zou er maar 's ochtends naast wakker worden
schones madchenquote:Müller is niet alleen popster, in 2014 was ze ook te zien in de Duitse RTL reality tv-show: Ich bin ein Star- Holt mich hier raus!
Tijdens een huiszoeking in haar huis in Leipzig is er drugs gevonden: 0.69 gram cocaïne en een xtc-tablet.
Is die richtlijn dan weer kleiner gewordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom bij de club, ik heb er eentje op m'n heup
Maar dat komt doordat ik moest zeulen met mn handbagage die per ongeluk wat uit de kluiten gewassen was. Dat was trouwens die tas die jij had aangeraden. Was 9 cm te groot, maar omdat het een zachte tas is, past hij met gemak in dat stomme bagagemeet-ding (weet niet hoe dat heet).
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenquote:
Ben je geslaagd?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik woensdag iets te gespannen in het houten stoeltje heb gezeten tijdens de hoortest, met zo'n knop in m'n handenen m'n ellebogen dus op de houten hoekige armleuning. Gister leek die plek wel zware, vandaag is hij al paars.
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebtquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die richtlijn dan weer kleiner geworden
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ik keek scheel en kocht de 49 cm versie, terwijl je blijkbaar nog een kleinere hebt![]()
Anyway.. de grotere versie kan ook, mits je hem niet helemaal volpropt
nee beter lezen ze is niet geslagen, ze drukte zelf haar ellebogen stevig op de leuningquote:
Ben ik ook.quote:
Nou ja.. gewoon het formaat wat mijn tas heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
49cm, is dat de nieuwe Fok standaard?
Ik heb het expres niet gedaan, omdat ik zat te stressen dat die tas niet in dat vak zou passenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je meestal wel. Ik in elk geval.
ik moest zelfs op m'n handen zitten om niet te reagerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar verlies je gelijk IQ-punten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:33 schreef Xilia het volgende:
Hmm zaterdagavond laat nog leven hier, dat is vreemd![]()
Wat is er gaande?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ga je even een film kijken en voor je het weet is het al 0:17
Ja, dat herken ik wel. Maar de enkele keer dat ik reageer, heb ik daar snel spijt van.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest zelfs op m'n handen zitten om niet te reageren
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:33 schreef Xilia het volgende:
Hmm zaterdagavond laat nog leven hier, dat is vreemd![]()
Wat is er gaande?
Nee, ben er weerquote:
Broccoli, gehakt …quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht, zit ik het verkeerde boodschappenlijstje te maken met de folder voor volgende week
Nou goed.. prima.. heb ik dat alvast gedaan
Nu alleen niet vergeten dat je die al gemaakt hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht, zit ik het verkeerde boodschappenlijstje te maken met de folder voor volgende week
AH?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Dat zou voor de 3e keer een geheugentrainer zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu alleen niet vergeten dat je die al gemaakt hebt.
T was weer hdp op de weg netquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIDL en soms AHquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
AH?
En dan maar mopperen dat HET WEL IN DE FOLDER STOND!
Ok boomerquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is midden in de nachtquote:
Kom vechten Wereldgozerquote:
Okquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik moet echt slapen, slaap lekker jullie
Ik heb daar echt geen tijd noch de levensvreugde voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een boodschappenlijstje gemaakt, ik sjouw gewoon de halve supermarkt terug naar huis in vijf schier ontilbare tassen en dan mis ik nog de helft, genieten.
A59 aan 2 kanten ritsen door ongeluk, iedereen reed er alsof ze spontaan een tia haddenquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is midden in de nacht![]()
Ik heb misschien vanavond wat mensen naar rechts gedirigeerd
Ik maak altijd een lijstje in mijn hoofd eigenlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit een boodschappenlijstje gemaakt, ik sjouw gewoon de halve supermarkt terug naar huis in vijf schier ontilbare tassen en dan mis ik nog de helft, genieten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
A59 aan 2 kanten ritsen door ongeluk, iedereen reed er alsof ze spontaan een tia hadden
Even later nog een werkbus die vol op de rem ging voor een groen verkeerslicht
Ik vergeet gewoon hellofresh uit te zetten en dan krijg ik eten waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon hellofresh uit te zetten en dan krijg ik eten waar ik geen zin in heb
quote:
Ik doe boodschappen voor een hele week, dat past niet in mijn hoofdquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lijstje in mijn hoofd eigenlijk
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe boodschappen voor een hele week, dat past niet in mijn hoofd
Uhm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.
Grote Budaquote:
Stond hij weer te schreeuwen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weegschaal is ook weer ziedend.
Kwam grommend op me afquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond hij weer te schreeuwen?
Je past qua formaat zo in de KLB SC.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boodschappen voor een hele week passen niet in mijn koelkast.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden lapo's
Uhuhquote:
ik mag niet klagen..quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg wakker in combinatie met hoe laat ik naar bed ging.
Ik ging om 1 uur naar bed er werd om 7:35 wakker.quote:
das best netjesquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ging om 1 uur naar bed er werd om 7:35 wakker.
Wii Sports telt nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
Alweer 5 km gelopen. Tijd voor ontbijt nu
Wie heeft er nou nog een Wiiquote:
Een Walking Simulator gespeeld?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:21 schreef dud0r het volgende:
Alweer 5 km gelopen. Tijd voor ontbijt nu
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Walking Simulator gespeeld?
Jij schijnbaarquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog een Wii![]()
Ben jij nou weer voor boomer
Is een heel genre aan spellen. Het gaat daar niet zo zeer om gameplay, maar om een verhaal. Zitten best een paar goede bij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat zoiets bestaat. Toch??
Hond uitgelaten en Pokemon gevangenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Walking Simulator gespeeld?
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Okeequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een heel genre aan spellen. Het gaat daar niet zo zeer om gameplay, maar om een verhaal. Zitten best een paar goede bij.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ben gewoon buiten geweest. Je bent gewoon jaloers dat jij met je dikke stinkende kadaver nog in je smerige bed ligt dat je al een maand niet verschoond hebtquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/
en het is wel een game genre: https://en.wikipedia.org/wiki/Walking_simulator?useskin=vector
Ik sta al op 1585 stappen. Dat haal je niet in bed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Death stranding
[..]
Ben gewoon buiten geweest. Je bent gewoon jaloers dat jij met je dikke stinkende kadaver nog in je smerige bed ligt dat je al een maand niet verschoond hebt
Wauw, jeetjequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/app/1214280/Walking_Simulator/
en het is wel een game genre: https://en.wikipedia.org/wiki/Walking_simulator?useskin=vector
Smartwatch aan je linkerhand zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta al op 1585 stappen. Dat haal je niet in bed.
nou mijn stappen zijn de laatste tijd idd beroerdquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent rondjes aan het wandelen om je stappen te upgraden?
hup, hup terug naar ikea orderpickenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mijn stappen zijn de laatste tijd idd beroerd
dat heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hup, hup terug naar ikea orderpicken
nee dacht er aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je naar je condo te kijken?
nou, dan:quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hup, hup terug naar ikea orderpicken
Die van mij telt geen stappen, doet m'n telefoon. En die kan je niet voor de gek houden.quote:
Ligt eraan aan welke pols je stappenteller zit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga er iets aan doen danquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou mijn stappen zijn de laatste tijd idd beroerd
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij telt geen stappen, doet m'n telefoon. En die kan je niet voor de gek houden.
Stappenteller aan je pols lijkt me stukken nauwkeuriger dan een telefoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mij telt geen stappen, doet m'n telefoon. En die kan je niet voor de gek houden.
Dit is die torenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drankje nippen aan de infinity pool
Welke etage zit jij?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die toren
https://www.google.com/lo(...)HHbaJBfoQpx96BAgbEAs
Ga je daar wonen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:46 schreef bitterbal het volgende:
ah heeft ook een eigen website![]()
http://www.one9five.com/home
miljardmiljoen kabels over de wegquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is die toren
https://www.google.com/lo(...)HHbaJBfoQpx96BAgbEAs
Dan mis je stappen als je uit bed komt. Of steek je je telefoon in je aars als je s ochtends uit bed komt en dingen gaat doenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oke okequote:
Ze zijn nu bezig in bangkok om de kabels onder de grond te plaatsen maar je kan je voorstellen dat dat nogal een operatie is :pquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
miljardmiljoen kabels over de weg
Hmmm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja das mij niet zo duidelijk eigenlijk
Kan wel, maar wat is daar het nut van, stappen zet je voor jezelfquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
scheelt geld bij vervangenquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
miljardmiljoen kabels over de weg
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
had toch vorige keer dat er een kabel in de fik vloog, afbrak en op mijn scooter terecht kwam :p
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef bitterbal het volgende:
had toch vorige keer dat er een kabel in de fik vloog, afbrak en op mijn scooter terecht kwam :p
oh misschien familie lid om je te vertellen dat hij is overleden?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Weird.
Krijg op Facebook nu een vriend-suggestie van een collega. Die vrienden is met wat andere collega's.
Alleen hij is vorige week overleden
Hierom zijn de Amerikanen eerder op Mars dan de Thai.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef bitterbal het volgende:
ja was bij de 7/11
stond buiten en ineens sprong er stukje stroomkabel in de fik en viel dat stuk kabel zo over een rij scooters heen waaronder de mijne.
Ik denk ik ga dat ding niet aanraken natuurlijkdus de medewerkers van de 7/11 hebben het weg gehaald.
Er was wel binnen 10 minuten een groepje medewerkers van de locale electriciteitscentrale denk ik om het te fiksen.
denk dat de thai daar prima mee kunnen levenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hierom zijn de Amerikanen eerder op Mars dan de Thai.
Ik ook wel, laat het volk van de vochtige matras maar mooi daar blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat de thai daar prima mee kunnen leven
Staat hier nog te verstoffen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog een Wii![]()
Ben jij nou weer voor boomer
Altijd hetzelfde probleemquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat hier nog te verstoffen.
Bezig met een deck en even op EDHREC gekeken voor synergy kaarten en die op cardmarket op wishlist toegevoegd, zodat ik die niet zou vergeten, zijn het 44 kaarten.Ja, zoveel ruimte had ik niet meer in het deck.
Wat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook wel, laat het volk van de vochtige matras maar mooi daar blijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:23 schreef kwiwi het volgende:
We stonden net in de tuin, probeert een grote roofvogel de kat die naast ons zat te grijpen. Schrok me kapot, en de kat zit nu angstig onder de tafel gekropen.
Nou, tot zover mijn zondag. Verder niet veel gebeurd
Zoals ik eerder TYPTE: ik heb er erg mijn best op gedaanquote:
Nee.quote:
Nou laat het de volgende keer maar aan iemand anders over okee?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals ik eerder TYPTE: ik heb er erg mijn best op gedaan
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat het de volgende keer maar aan iemand anders over okee?
quote:
9.106 nu.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ewlquote:
Blauwe lucht met wat wolkjes en zonquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Het trekt gewoon echt helemaal dicht
Krijg wel precies wat ik wilde, op een iets extremere manier dan de bedoeling was.
Same, wel lekker productief dagje gehadquote:Op zondag 25 augustus 2024 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Veels te vroeg wakker in combinatie met hoe laat ik naar bed ging.
moeten we vragen waarom ofzo?quote:
quote:
geezquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, wel lekker productief dagje gehad
Boswandeling gemaakt, weekboodschappen binnen, schoen te drinken gegeven (en weer jankend weggereden), vaatwasser uitgeruimd en schoenen in de wasmachine gemikt_
Omdat er nieuwe onderdelen hier in een doos zitten.quote:
Ja, het gaat niet vanzelf.quote:
hij had hem gisteren al 25 keer in elkaar kunnen zetten, elke keer als hij melde er mee bezig te gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie het dan beter doet
eetsequote:
Dank uquote:
eet smakelijk!quote:
vervelend....quote:
hier ook nietquote:
Doe danquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eet smakelijk!
Even een grote bakkes verzinnen
het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
Nee. Ben veelste positief nu om mijn humeur door jou te laten VERGALLEN. Met je knakworst.quote:
Ik woon ook net te ver weg maar bij Solo kan het wel.quote:
Deze zou goed in KLB SC passen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
heb geen idee naar de openingstijden maar ga niet naar de stad om een broodje, dan bestel ik wel bij de snackbar om de hoek een broodjequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:45 schreef mschol het volgende:
[..]
en de subway die nog in de stad zit is op beroerde tijden open
Uitgeprint en opgehangen in de wc.quote:
coronatest gedaan?quote:
Kan je er lekker overheen ZEIKEN.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgeprint en opgehangen in de wc.
Wat een raar hoofd heb jequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft een jasje voor mij gemaakt voor de bruiloft
je mag niet in een witte jurk trouwen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft een jasje voor mij gemaakt voor de bruiloft
ik heb wel een bezorg chinees, maar zelf halen is sneller en goedkoperquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon ook net te ver weg maar bij Solo kan het wel.Ze hebben hier zelfs een bezorg Chinees.
maar de snackbar heb ik niet om de hoek en broodjes zijn zeer matig tov subwayquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb geen idee naar de openingstijden maar ga niet naar de stad om een broodje, dan bestel ik wel bij de snackbar om de hoek een broodje
hmm, de subway broodjes in vergelijking met onze snacktent zijn juist matigquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel een bezorg chinees, maar zelf halen is sneller en goedkoper(ja zelfde zaak)
[..]
maar de snackbar heb ik niet om de hoek en broodjes zijn zeer matig tov subway
Ja ik wilde graag anoniem op de fotoquote:
Scheelt dat de jurk van de bruid ook niet echt wit isquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mag niet in een witte jurk trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
zwaan klaag aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaat zelfs regenen
Ik dacht dat het mooi weer zou zijn
Hier is het wel mooi weerquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaat zelfs regenen
Het gaat over een jasje voor een bruiloft?quote:
hier ook, maar NK woont bewust daar zodat hij flink kan klagen over het weerquote:
Lunchtijd. Maaltijdsalade geitenkaas. Vanavond chinees halen denk ikquote:
Loop ik daar die hele bruiloft te snacken omdat ik dat jasje aan hebquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over een jasje voor een bruiloft?
En de Subway en Chinees.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat over een jasje voor een bruiloft?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lunchtijd. Maaltijdsalade geitenkaas. Vanavond chinees halen denk ik
Je moet subway en chinees etenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Loop ik daar die hele bruiloft te snacken omdat ik dat jasje aan heb
en wie is er begonnen over de subway? en wie is er begonnen over de sjinees?quote:
nog meer tijd om met de pc te rommelenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaat zelfs regenen
Okequote:Op zondag 25 augustus 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet subway en chinees eten
Op die bruiloft ja.
👀 Ik ontken alles.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wie is er begonnen over de subway? en wie is er begonnen over de sjinees?
dan kun je elke treinreis beoordelen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nog meer tijd om met de pc te rommelen
ik ben vandaag voornemens om echt mn NSpanel pro te installeren
Gaan daarna de treinen weer beter rijden?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
illusionistquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaan daarna de treinen weer beter rijden?
Hahahaha.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je elke treinreis beoordelen?
nee, dan kan ik mn prive trein oproepenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta zit immer positief in het levenquote:
Ja zo ben ik. Ik deel nooit met anderenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo ben ik. Ik deel nooit met anderen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta zit immer positief in het leven
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitgeprint en opgehangen in de wc.
Nou, die kan wel doorgaan voor de rest, maar jij moet Subway en Chinees etenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
Ik zal het even aan broer en schoonzus doorgeven dat de BBQ niet doorgaat
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, die kan wel doorgaan voor de rest, maar jij moet Subway en Chinees eten
![]()
![]()
Ik ben dus dom geweest en ben de CPU koeler vergeten omdat ik niet goed heb gekeken of ie er wel bij zat of niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dus nu kun je volgende week weer 50 keer vertellen dat je je pc in elkaar gaat zettenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben dus dom geweest en ben de CPU koeler vergeten omdat ik niet goed heb gekeken of ie er wel bij zat of niet.
Nou kan ik de oude wel hergebruiken aan de specs te zien, maar dan heb ik nog steeds koelpasta nodig dat ik ook niet achter de hand heb. (Vast wel ergens in m'n schuur, maar geen zin om te zoeken)
BBQ is lekkerder dan Subwayquote:
Ja oke.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BBQ is lekkerder dan Subway
Ohquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, die kan wel doorgaan voor de rest, maar jij moet Subway en Chinees eten
![]()
![]()
Hangt wel vanaf wat voor vlees er op de BBQ gaatquote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus nu kun je volgende week weer 50 keer vertellen dat je je pc in elkaar gaat zetten
Niks mis met chineesquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef essnhills het volgende:
Ik zag dat dagje niet aan mijn dieet houden toch iets anders voor me dan subway en Chinees
quote:
quote:
Wow ja dat is wel verrassend hierquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOH HET GAAT HIER WEER OVER ETEN
Ga door
![]()
![]()
Doe eens lekker gekquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow ja dat is wel verrassend hier
Weer eens wat anders
Goed onderwerp.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOH HET GAAT HIER WEER OVER ETEN
Ga door
![]()
![]()
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt wel vanaf wat voor vlees er op de BBQ gaat
Nou, daar zal wel een reden voor zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Subway heb ik echt al heel lang niet gegeten.
Slavinken, boomstammetjes enz mogen mensen zelf opetenquote:
Nou ja dat dus. En als ik er langs loop is het geen etenstijdquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, daar zal wel een reden voor zijn?
Ik vergeet steeds dat het bestaat, omdat ik het op zich wel oke vind, maar ook duur en verder ga ik er niet speciaal naar op zoek
Zou nog steeds wel eten maar goed dat ben ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slavinken, boomstammetjes enz mogen mensen zelf opeten
Maar goed, die gaan doorgaans niet op de bbq
En ik vind alleen de steak and cheese wel lekker, de rest is niet zo bijzonder ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. En als ik er langs loop is het geen etenstijd
Geen ideequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt wel vanaf wat voor vlees er op de BBQ gaat
Serieus?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou nog steeds wel eten maar goed dat ben ik.
Lol, het was geen vraag, maar meer zo van als er maar een beetje normaal vlees op de bbq gaat en niet dat het ineens een vegan bbq is of iets met slavinken en boomstammetjes (huilen)quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee
Ze hebben een cateraar ingehuurd.
Vrienden van vrienden dus zal vast goed komen
als ik er kom gooi ik er op wat ik op dat moment lekker vind. Zou het eigenlijk weer eens moeten doen gewoon. Morgen in de lunchpauze even de stad in of zoquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik vind alleen de steak and cheese wel lekker, de rest is niet zo bijzonder ?
Wel weer goed voor de stapjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik er kom gooi ik er op wat ik op dat moment lekker vind. Zou het eigenlijk weer eens moeten doen gewoon. Morgen in de lunchpauze even de stad in of zo
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf geen ja meer te zeggen dus ik knik zachtjes.
BBQ etiquette doe jij niet aan begrijp ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf geen ja meer te zeggen dus ik knik zachtjes.
Oh is dat het, ik heb al ruim 2 jaar mijn raam openquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, concentratie..
*doet raam open (concentratie vliegt weg)
Enlighten us (niet de user)quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
BBQ etiquette doe jij niet aan begrijp ik
Slaapkamerraam staat hier ook 24/7 openquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat het, ik heb al ruim 2 jaar mijn raam open
Eet smakelijkquote:
De mannen vlees laten aanbranden terwijl jij jezelf volstouwt met stokbrood, fruitsalade en wijn. Zodat je daarna een zwartgeblakerd maar koud van binnen worstje weg kunt spoelen met meer wijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enlighten us (niet de user)
Wat is de BBQ etiquette?
Dankjequote:
Dit klinkt goor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mannen vlees laten aanbranden terwijl jij jezelf volstouwt met stokbrood, fruitsalade en wijn. Zodat je daarna een zwartgeblakerd maar koud van binnen worstje weg kunt spoelen met meer wijn?
Zo die bezem over je laptopquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn e-mail maar even opruimen
Daarna een lekker sopjequote:
stokbrood met kruidenboter en slaatjes eten tot het vlees gaar is en dan alleen nog ruimte hebben voor 1 speklapjequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de BBQ etiquette?
je mag alleen maar schreeuwen en boeren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de BBQ etiquette?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
stokbrood met kruidenboter en slaatjes eten tot het vlees gaar is en dan alleen nog ruimte hebben voor 1 speklapje
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je mag alleen maar schreeuwen en boeren.
Daarna kun je meteen niet meer bij je mail dus wel opgeruimd iddquote:
een dag niet geklaagd is een dag niet geleefdquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Je kan op de buienradar precies zien waar ik woon
Aparte manier van navigeren. Ik gebruik daar meestal google maps voorquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt mij echt een prima oplossingquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarna kun je meteen niet meer bij je mail dus wel opgeruimd idd
Extra uitdagingquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aparte manier van navigeren. Ik gebruik daar meestal google maps voor
Was dit een klacht? Ik weet het niet meer bij Nattekatquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd
Je bent wel speciaalquote:
een verkaptequote:Op zondag 25 augustus 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dit een klacht? Ik weet het niet meer bij Nattekat
EN dan zo lekker met die bui mee zigeuneren om maar te kunnen blijven jankenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Het leven is een frikandel, je moet hem zelf speciaal makenquote:
Maar ik vind frikandellen heul niet lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het leven is een frikandel, je moet hem zelf speciaal maken
Jaa, maar ook.. "Het leven is geen ponykamp."quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het leven is een frikandel, je moet hem zelf speciaal maken
dan maak jij de kroket maar speciaalquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik vind frikandellen heul niet lekker
Doe mij maar een kroket
Of een kaassouffle
nee das slagharenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaa, maar ook.. "Het leven is geen ponykamp."
Nooit geweest en niet echt gemist in mijn levenquote:
Nee, we hebben het ineens over Slagharenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Gaat het nou weer over eten?
Mijn maag knort weer als antwoord
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan maak jij de kroket maar speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |