Dan word ik woedend makker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik @:caland een maand lang stalken.
Die vliegt uit de eerste bocht, dus geen probleemquote:
Wedstrijd is uitgesteld. Er is allemaal stront in de duinen gevonden. @Caland en ik wijzen Lawrence Barretto als de dader aan.quote:
Je praat poep.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wedstrijd is uitgesteld. Er is allemaal stront in de duinen gevonden. @:Caland en ik wijzen Lawrence Barretto als de dader aan.
Ik jump ook maar op de bandwagon. Gratis op NED1. Verder laat ik liever de boel aan kant. Maar daar heb ik personeel voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik maak mezelf liever van kant dan dat ik f1 kijk vriend
goed dat je het zegt dan hoef ik dus geen stream te zoekenquote:
Geen dank. Vorig jaar had ik nog een mooi gratis, online linkje. Mocht niet meer. Ik ga er niet voor betalen. Deed ik zelfs niet voor voetbal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goed dat je het zegt dan hoef ik dus geen stream te zoeken
We hebben nu geen Sauer om ons te redden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
Heb eigenlijk niet echt een beeld van Sparta, maar heb geen zin in zo’n vermoeiend potje als vorig seizoen.
formule 1 kijk ik alleen via streams,,,,ervoor betalen vind ik ook te ver gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen dank. Vorig jaar had ik nog een mooi gratis, online linkje. Mocht niet meer. Ik ga er niet voor betalen. Deed ik zelfs niet voor voetbal.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fatbikes moeten verboden worden.
Motors en scooters moeten verboden worden.
Je moet medisch getest worden voor je recht hebt op een elektrische fiets.
Oké, Karl.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fatbikes moeten verboden worden.
Motors en scooters moeten verboden worden.
Je moet medisch getest worden voor je recht hebt op een elektrische fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |