Maar vraag ik me ook gelijk af wat is nu typisch bi, lesbisch of hetro...
[Dit bericht is gewijzigd door martinweb.nl op 18-02-2003 20:02]
[Dit bericht is gewijzigd door Bal op 18-02-2003 20:05]
[Dit bericht is gewijzigd door Bal op 18-02-2003 20:09]
Sorry voor het taalgebruik, maar dat typeert wel. Hoe harder sommige gozers het er over hebben hoe meer ik twijfel
quote:wat een kul!
Op dinsdag 18 februari 2003 20:08 schreef Skateguy het volgende:
Meestal kan je het merken aan meerdere dingen zoals:
- manier van lopen
- de stem een beetje vrouwelijker
- houding vreemd
- strakke broeken
quote:Als iemand gaat vragen wat typische dingen zijn van homo's!
Op dinsdag 18 februari 2003 19:59 schreef Bal het volgende:
Maar wat zijn nu typisch dingen waarvan je zou zeggen goh das iets voor een homo
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 20:10 schreef Marden het volgende:
Leren pijpen (ik heb het hier over broeken)
Of kijk eens naar een kookprogramma van Joop Braakhekke.
Je weet meteen wat de kenmerken zijn
ook kijken sommige jongens ook niet eens naar vrouwen, ook al loopt er een subliem vrouwtje langs ze
maar maak je niet druk, die meisjes zijn zelf waarschijnlijk potjes
quote:Hmm.... de homo's die ik ken houden idd allemaal van musicals en songfestival
Op dinsdag 18 februari 2003 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Enneh... musicals, en songfestival..
Verder erg mode-bewust, qua kleding (blouses met diagonale strepen, of de kralen-kettinkjes), kapsel (blonderen, hanekammetjes), etc.
Motoriek, al dan niet aangeleerd.
Veel met meisjes omgaan, als 'vriendinnen', samen winkelen enzo.
quote:Als man je penis in de aars van een sexegenoot plaatsen.
Maar wat zijn nu typisch dingen waarvan je zou zeggen goh das iets voor een homo
quote:1 -> niet echt, koop wel graag kleding enzow om uit te gaan maar het is niet zo dat ik bij houd wat er in en uit is.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
1 Verder erg mode-bewust
2 Veel met meisjes omgaan, als 'vriendinnen', samen winkelen enzo.
quote:Wees gerust. Dan ben je geen homo.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:50 schreef Bal het volgende:1 -> niet echt, koop wel graag kleding enzow om uit te gaan maar het is niet zo dat ik bij houd wat er in en uit is.
2 -> jah heb er op zich wel een paar die ik als gewoon vriendinnen zie en verder niks. Winkelen ook een x meegeweest maar dat was voor we iets anders gingen doen.
quote:Dat je in het leger wilt voor leren pijpen
Op dinsdag 18 februari 2003 20:10 schreef Marden het volgende:
Leren pijpen (ik heb het hier over broeken)
quote:zou me er iig geen zorgen over maken.. op de middelbare school worden mensen die 'net' ff wat anders zijn dan normaal vaak homo genoemd.. zeker als je er wat beter uitziet als gemiddeld en je niet als een boer gedraagd.. hell.. zelfs op een reunie zei een oud-leraar tegen mij toen ik over mijn vriendin begon ''maar jij was toch homoseksueel''.. hehe..
Wat zijn nu typische trekjes van een homofiele man. Volgens een paar vrouwen, lees meisjes (16), ben ik dus een homo. Nou weet ik zeker dat dat dus niet zo is. Voel me absoluut niet tot jongens aangetrokken en zeker wel tot vrouwen
.
alhoewel ik er toendertijd wel onzeker over werd weet ik nu wel hoe het zit. ze waren gewoon bang dat ik hun vriendinnetjes afpakte etc..
Kop op, komt in de beste families voor....!
quote:zoiets
Op dinsdag 18 februari 2003 20:22 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
wat is dat ?
eigenlijk is dit niet een heel erg goed voorbeeld maar na 20 minuten googlen vond ik het wel welletjes
ah dit is misschien iets beter:
(Die hokjes zijn ook heel logisch anders wordt het zo'n chaos in je hoofd. Bovendien weten veel mensen echt wel dat ieder mens anders is en dat kleding, uiterlijk en gedrag waar je aan refereert niet zoveel zeggen over de persoon.)
Verder heb je homo's in alle soorten en maten. Alle dingen die hier genoemd zijn kunnen opgaan voor homo's, maar ik ken ook zat homo's die niet van Abba of het songfestival houden, niet veel met meisjes omgaan en die niet verwijfd praten of bewegen.
De ene homo voldoet meer aan het stereotype dan de ander, that's all. Waarschijnlijk voldoe jij ook aan een aantal kenmerken van het stereotype. Maar dat wil dus niet direct zeggen dat je homo bent.
Wellicht toch iets te maken met hormonale zaken in 't vruchtwater vroeger ofzo...
Hoiii (verwijfde ondertoon)
Wat de fok boeit het jou nou weer dat je homo genoemd wordt? Begin je je zorgen te maken? Zo ja, waarom? Loop je niet zo aan te stellen man
al zijn er wel trekjes die voorkomen bij homo's, maar ook naast homo's zijn er zat mannen (hetero's) die vrouwelijk zijn!
Het grootste punt waaraan je kunt herkennen dat iemand homo is...
Is met wie hij/zij oogcontact zoekt...
Ik herken een homo eigenlijk vaak, doordat hij geinteresseerd naar een andere man kijkt...
Niet zoals een hetero jongen naar een meisje kijkt... die kijken vaak naar het lichaam...
veel homo's kijken een andere jongen aan in het gezicht....
lachen dan.. of iets anders wat lief/leuk is...
ze zoeken oog contact...
voor vrouwen (homo's) geld dit volgens mij ook.. alleen zijn vrouwen veel gerafineerder...
En de 'moderne' homo's (dus niet de relnichten met leren pet en hitler-snor) zijn meestal volgens de allerlaatste mode gekleed en zien er altijd pico bello uit.
quote:en dat is over het algemeen genomen hoor
Op dinsdag 18 februari 2003 20:11 schreef aphx het volgende:
Een typische eigenschap van een homo is dat ie verliefd wordt op een jongen.
quote:Dat schijnt vaak voor te komen idd. Tenminste, zo vat ik het hoor.
Op woensdag 19 februari 2003 21:47 schreef innovation het volgende:[..]
en dat is over het algemeen genomen hoor
Ook als je veel van aandacht houdt overigens.
quote:Kijk, de relnichten. Dat is tenminste een groep waar je wat zinnigs over kan generaliseren. Die term bestaat nl. bij gratie van generalisatie.
Op woensdag 19 februari 2003 19:23 schreef brotherlouie98 het volgende:
Je herkend een relnicht als ie verwijfd loopt. Ook de manier van praten is zeer herkenbaar.Hoiii (verwijfde ondertoon)
quote:same story..
Wat zijn nu typische trekjes van een homofiele man. Volgens een paar vrouwen, lees meisjes (16), ben ik dus een homo. Nou weet ik zeker dat dat dus niet zo is. Voel me absoluut niet tot jongens aangetrokken en zeker wel tot vrouwen
.
maar wat ik van anderen heb begrepen..
-Interesse in mode
-Manier van inrichten van je kamer (wat in mijn oogpunt jist hypercommercieel is)
-Zachte ogen, en geen zware stem
en wat ik zelf denk
-Bepaalde zaken bespreekbaar maken (bijv. waarom mannen altijd hun trots moeten hebben)
-Interesse in r&p
quote:Dat kan wat mij betreft twee kanten op.
Op donderdag 20 februari 2003 00:15 schreef Rulin het volgende:
-Bepaalde zaken bespreekbaar maken (bijv. waarom mannen altijd hun trots moeten hebben)
quote:Vermoedelijk voornamelijk interesse in R, je bezighouden met P heeft nog wel iets stereotiep mannelijks als je het maar klinisch genoeg benaderd, maar R? Oei oei oei.
-Interesse in r&p
quote:Precies..maar zie trouwens ook niet het probleem als je je wel bezig zou houden met R. Ik vind relaties wel degelijk boeiend, maar juist die knipoog naar P maakt het zo interessant
Vermoedelijk voornamelijk interesse in R, je bezighouden met P heeft nog wel iets stereotiep mannelijks als je het maar klinisch genoeg benaderd, maar R? Oei oei oei.
quote:Ik schilderde hier even in brede stereotiepen.
Op donderdag 20 februari 2003 00:30 schreef Rulin het volgende:
Precies..maar zie trouwens ook niet het probleem als je je wel bezig zou houden met R. Ik vind relaties wel degelijk boeiend, maar juist die knipoog naar P maakt het zo interessant
Improvement
- Je hebt een snor
- Je draagt een leren jas
- Je rijdt motor
- Je zit bij de Marine
Is dat nou zo moeilijk te onthouden?
quote:En als je aan twee van die criteria voldoet? Homo sapiens?
Op donderdag 20 februari 2003 00:53 schreef Dante_A het volgende:
Is toch heel simpel?
Als je aan één van de volgende criteria voldoet ben je homo:- Je hebt een snor
- Je draagt een leren jas
- Je rijdt motor
- Je zit bij de MarineIs dat nou zo moeilijk te onthouden?
quote:Welke manier van kamer inrichten pcies? Of is over het algemeen je kamer inrichten een homotrekje
Op donderdag 20 februari 2003 00:15 schreef Rulin het volgende:[..]
same story..
maar wat ik van anderen heb begrepen..
-Interesse in mode
-Manier van inrichten van je kamer (wat in mijn oogpunt jist hypercommercieel is)
-Zachte ogen, en geen zware stemen wat ik zelf denk
-Interesse in r&p
Verder: benen over elkaar
Ik vind het er zo verschrikkelijk verwijfd uitzien en ik kan me er echt zwaar aan ergeren
quote:Het is natuurlijk één of meer, twee criteria = homo!
Op donderdag 20 februari 2003 00:55 schreef Litpho het volgende:[..]
En als je aan twee van die criteria voldoet? Homo sapiens?
quote:Puur interesse. Ik vroeg het uiteraard voor een ... een vriend, dat was het
Op donderdag 20 februari 2003 01:05 schreef Dante_A het volgende:[..]
Het is natuurlijk één of meer, twee criteria = homo!
quote:geen PS2 en XBOX en Penthouse posters..maar kunst, vlakverdeling en planten..
Op donderdag 20 februari 2003 00:59 schreef Rembooo het volgende:[..]
Welke manier van kamer inrichten pcies? Of is over het algemeen je kamer inrichten een homotrekje
Verder: benen over elkaar
Ik vind het er zo verschrikkelijk verwijfd uitzien en ik kan me er echt zwaar aan ergeren
ik weet wel beter
quote:En elke zaterdagavond staand op de een of andere bar dat dansje erbij doet
Op woensdag 19 februari 2003 20:23 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je de txt Y.M.C.A. van The Village people uit je hoofd kent weet je zeker dat je homo bent
Én als je make-up tips hebt overgenomen van Boy George.
Ze vergeet alleen erbij te vermelden een handtasje en rode handschoentjes, maakt het af he
quote:Blouses met diagonale strepen en kralen-kettinkjes zijn imo niet modebewust maar vreselijk meeloperig. maar misschien niet in Twente
Op dinsdag 18 februari 2003 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
Madonna, Kylie Minogue, alles wat met diva's te maken heeft...Verder erg mode-bewust, qua kleding (blouses met diagonale strepen, of de kralen-kettinkjes), kapsel (blonderen, hanekammetjes), etc.
Motoriek, al dan niet aangeleerd.
Veel met meisjes omgaan, als 'vriendinnen', samen winkelen enzo.
Verdere kenmerken:
Als nog in de kast: Benadrukken hoe homos wel niet zijn en hoe erg hij wel op meisjes valt..
Als uit de kast: Homos hebben vaak een bepaald soort ogen. Is heel moeilijk te omschrijven maar het zijn een soort ondeugende pretoogjes. Verder doen ze vaak net iets meer aan hun voorkomen. Gelukkig zijn er uitzonderingen anders was er weinig soeps voor mij bij
quote:Deze vind ik het meest treffend
Op woensdag 19 februari 2003 21:53 schreef sizzler het volgende:
Als je goed kan dansen, een goede kledingsmaak hebt en van gevoelige films houdt (danwel van GTST), say no more, dan ben je een homo.Ook als je veel van aandacht houdt overigens.
quote:ik nie...
Op zondag 23 februari 2003 01:07 schreef LuQas het volgende:[..]
Deze vind ik het meest treffend
homo legt wel eerder zijn gevoelens op tafel, maar da heeft meestal te maken met het feit dat zo'n gevoel oprkoppen geen zin heeft...t moet er uit...
voor de rest: mjwa muzieksmaak, gedrag, kledingkeuze, tis allemaal persoonlijk en niet behorend tot een hokje...
quote:Eens! Eens! Eens! en ook als een jongen net even iets langer terugkijkt, wanneer je hem (als jongen) aankijkt
Op zondag 23 februari 2003 01:05 schreef LuQas het volgende:[..]
Als uit de kast: Homos hebben vaak een bepaald soort ogen. Is heel moeilijk te omschrijven maar het zijn een soort ondeugende pretoogjes.
[..]
En alle andere opmerkingen in dit topic zijn gewoon domme vooroordelen, vergelijkbaar met dat hetero's met een vies t-shirt aan en blote harige armen iedere zaterdag onder de motorkap van hun Golf GTI hangen.
maar dit gaat natuurlijk niet in alle gevallen op,kijk maar naar een amerikaanse gevangenen die bubba heet en weer op zn volgende "bitch" zit te wachten,als je die over straat ziet lopen denk je niet van die is homo,maar o wee als je in de gevangenis douche staat met zo'n typ.
altijd moelijk te zeggen of iemand homo is,dan kan je wel zeggen van je hebt geen vriendin en je ziet eruit als een homo dus dat ben je dan,maar als hij ook geen vriendje heeft dan weet je nog niks,altijd moelijk om over zoiets te oordelen
quote:mijn oom hield ook van musicals en helemaal van het songfestival dus daar heb je een punt
Op dinsdag 18 februari 2003 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
Enneh... musicals, en songfestival..
Hij was dus homo ja
quote:*diep nagedacht heeft*
Op zondag 23 februari 2003 00:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Heeft ze gevoel voor humor, ja dat heeft zeZe vergeet alleen erbij te vermelden een handtasje en rode handschoentjes, maakt het af he
Niet helemaal af...
Naaldhakken en idd het armpje/handje
Wanneer komt de compositietekening?
*ArmaniMania ook wel lollig vindt*
*Pascalle mail me eens op armani@xs4all.nl, over muziek kletsen*
quote:ATNWLMAO
Op zondag 23 februari 2003 17:23 schreef ArmaniMania het volgende:
...kop van Balkenende heb ik al...
quote:Het is dat bij die Gay-test 27% had, anders zou ik serieus gaan denken dat ik...
Op dinsdag 18 februari 2003 20:50 schreef Bal het volgende:[..]
1 -> niet echt, koop wel graag kleding enzow om uit te gaan maar het is niet zo dat ik bij houd wat er in en uit is.
2 -> jah heb er op zich wel een paar die ik als gewoon vriendinnen zie en verder niks. Winkelen ook een x meegeweest maar dat was voor we iets anders gingen doen.
Nee, dit is geen ranzige film, ik vond hem zelfs erg leuk.
De film gaat over een man van wie iedereen zegt dat hij homo is, terwijl hij zelf heel zeker weet dat het niet zo is.
quote:LMAO Laughing my ass off?
Op zondag 23 februari 2003 18:47 schreef ArmaniMania het volgende:
ATNWLMAO krijg ik niet ontcijferd.. ATNW=antwoord ? l=later ? MAU=???
Homo's zijn over het algemeen heel lief en behulpzaam.
Vaak ook erg knap. (Zonde!)
quote:Annoying
Op zondag 23 februari 2003 18:47 schreef ArmaniMania het volgende:
ATNWLMAO krijg ik niet ontcijferd.. ATNW=antwoord ? l=later ? MAU=???
(keihard schateren dus, érg aso in een flatje)
gheheh
quote:nee lieverd
Op maandag 24 februari 2003 22:33 schreef Arno_Analus het volgende:
joehoe?? joehoe??? weet een van deze heren wanneer ik homo ben? joehoe??? joehoe?
gheheh![]()
![]()
quote:Je nick maakt me wel aan het twijfelen...
joehoe?? joehoe??? weet een van deze heren wanneer ik homo ben? joehoe??? joehoe?
gheheh![]()
![]()
Kun je hier binnen vijf minuten de gehele tekst van YMCA én die van In the navy plaatsen? Dan weet ik het echt zeker...
Sorry jongen, je bent hardstikke straight!
Was daar in een ander topic trouwens niet een test voor?
quote:Hij vroeg heren
joehoe?? joehoe??? weet een van deze ->heren<- wanneer ik homo ben? joehoe??? joehoe?
gheheh![]()
![]()
quote:Yep...
Op donderdag 20 februari 2003 01:05 schreef Dante_A het volgende:[..]
Het is natuurlijk één of meer, twee criteria = homo!
maar verder een detail: shit ik ben het woord kwijt... uhmmm... nou ja als je een gaatje hebt van 1 bij 1 nanometer in je shirt zeggen ze: eej jij hebt een gaatje in je shirt. dan denk jij van wtf? en dan zegt die: ja daar en dan zeg jij: oh das me nog nooit opgevallen... Oh ja ik heb het woord gevonden: overattent.
Trouwens 40 % gay in dat andere topic en weet ook zeker dat hij verliefd is op een vrouw.
quote:Dus aangezien jij van motoren houdt kan je ook homo zijn!
Op dinsdag 25 februari 2003 17:09 schreef Mr.Zed het volgende:[..]
Yep...
Alle Hell's Angels zijn homo's
Veel homo's zouden dat wel willen.
quote:Nou ik wapper wel eens met m'n hand, maar da's om een vervelende vlieg weg te meppen.
.
quote:Nee, da's Wim v.d. Camp.
Op woensdag 26 februari 2003 14:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Ben dan benieuwd of Balkenende op zijn motor in strak leren pakje naar de 2e kamer racet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |