quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zelfs SF vond het nietsNou....
Hoiquote:
Wel lekker rustig op het strand.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
ZO kwamen de buien via België aan land daarstraks:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik kan niet multi quoten.
Het gaat behoorlijk in het Haagse.
Nog 8 dagen en dan tekenen voor het huis wat we gekocht samen met schoonzoon en nog 9 dagen en dan even 12 dagen Spanje.
Komt dooer het [s]bier[/sweer denk ik.quote:
Onder de party tent wat minder....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel lekker rustig op het strand.
Quequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt dooer het [s]bier[/sweer denk ik.
Benidorm Bastards.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog 8 dagen en dan tekenen voor het huis wat we gekocht samen met schoonzoon en nog 9 dagen en dan even 12 dagen Spanje.
Oh spannendquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat klinkt als dat het goed gaat , lekker Omaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb geen scootmobielquote:
Die kopen ze daar voor een prikkie.En dan over de boulevard racen.quote:
Buienradar is hier nog wel onlinequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zowel knmi.nl als buienradar is down. FOK nog wel up. Dit is echt het einde jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |