De eerste keer hadden ze nog een flinke show van Tiesto met Heineken meen ik, nu hebben ze een zwaai gemaakt naar voornamelijk die Nederlandse zangers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je dan met al je geweldige djs.
Hij heeft nog een forse voorsprong.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef Scorpie het volgende:
Verstappen gaat GEEN WK worden dit jaar. U las het hier het eerst.
Ja. En zeker! Valt alleen wel een beetje op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is op het circuit toch? Dan lijkt mij het van wel. En terecht!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef Scorpie het volgende:
We snappen je obsessie inmiddels wel, je hoeft niet ieder kwartier deze link te posten.quote:
400 meter (maximaal) vanaf gate 1, eerst wat eettentjes en dan gelijk general admission. Beter dan zeker 15 minuten sjouwen vanaf station.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan is er wat veranderd, laatste keer dat ik met de bus ging werd je er op de boulevard uitgegooid ver weg van de GA en Hairpin ingang en dichtbij de Arena en Rechte stuk ingang.
Fake newsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We snappen je obsessie inmiddels wel, je hoeft niet ieder kwartier deze link te posten.
Helaas kijk ik geen Viaplay maar F1TV, anders was ik zeker ingeschakeldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. En zeker! Valt alleen wel een beetje op.
Precies. Bier Heineken is beter te verkrijgen dan de restquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is op het circuit toch? Dan lijkt mij het van wel. En terecht!
op dit circuit is het onmogelijk om in te halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat winnen omdat Norris een kutstart heeft en je hier absoluut niet kan inhalen @:nizno
Hier teken ik voor. Zou het weekend perfect maken voor mijn koters. Een once in a lifetime evenement en dan je favoriet zien winnen, wat wil je nog meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat winnen omdat Norris een kutstart heeft en je hier absoluut niet kan inhalen @:nizno
Sam wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar stopte het relevant zijn van Sam Collins.
Heel veel Britten gaan zeiken over de stewards om 17:30.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij moet om 17.00 uur melden bij de stewards
Jemig man. Bijna 1 jaar geleden en nog steeds boos om een filmpje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar stopte het relevant zijn van Sam Collins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |