Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel paktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Oh, leuke weetjes omdat het kan: dit is de eerste keer sinds 2022 dat de voorsprong van RBR in het WCC overkombaar is in een enkele race, de start van het seizoen uitgezonderd.
En de sponsors van perez zouden het verlies van geld compenseren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel pakt
Ik zie ze nog wel derde worden als Mercedes ook op tragere circuits het gat weet te dichten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de ontwikkeltijd is het beter als RBR dit jaar niet de constructeurstitel pakt
Mercedes heeft het gat gedicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel derde worden als Mercedes ook op tragere circuits het gat weet te dichten.
ik heb geen ziggoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al 10 minuten naar een niet voorbeschouwing te kijken omdat de programmering van Ziggo niet klopt. Of is de strandtent weggewaaid?
Op Hongarije na, wat net als Zandvoort ook wel een beetje een uitzondering op de regel is, zijn alle circuits na Oostenrijk front-limited met snelle bochten. Dat is precies de kracht van Mercedes. Hierna is het wel even klaar met dergelijke circuits.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes heeft het gat gedicht.
Ik vraag me wel af wat Mercedes qua motor heeft gevonden dit jaar dat ze er op dat vlak ook weer bij staan
Ja..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit al 10 minuten naar een niet voorbeschouwing te kijken omdat de programmering van Ziggo niet klopt. Of is de strandtent weggewaaid?
Oh, begint nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja..
(Bijj ziggo klopt de programmering vaker niet)
Om 17:00 (ish.. ) is er een nieuwe aflevering.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, begint nu
Herhaling van gisteren
*noteert Verstappen*quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik denk dat je vandaag je geld vrij gerust op McLaren kunt zetten voor pole.
Hij heeft zijn handtekening achter gelaten op Zandvoortquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:33 schreef Perox het volgende:
![]()
FP3 gemist maar niet veel gemist zie ik behalve een afscheidscadeau van Sargeant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |