SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Naar buiten toe gaan danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier binnen wel
Eigenlijk had ik alles vanochtend al dicht moeten doen toen het nog redelijk te doen was.
Hier is het net weer droogquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:58 schreef Nattekat het volgende:
99% kans op regen
Ik ga even snel naar de AH voor brood nu we nog in de 1% zitten.
Ook voor jou is het weekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Robotstofzuiger was weer leeg, dus ik wilde hem weer aan de lader leggen.
Steek ik die stekker in het stopcontact gebeurt er niks. Geen lampjes van 'ik word opgeladen'
Paar keer eruit en weer in. Ook bij dat ding zelf.
Zit ik de verkeerde stekker in het stopcontact te steken
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:58 schreef Nattekat het volgende:
99% kans op regen
Ik ga even snel naar de AH voor brood nu we nog in de 1% zitten.
hoe laat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.
Ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
code geel bij ons, wij zitten vanmiddag gewoon in de zon hoor. Ik ga me alvast insmeren.
Mag ik lachen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef essnhills het volgende:
Robotstofzuiger was weer leeg, dus ik wilde hem weer aan de lader leggen.
Steek ik die stekker in het stopcontact gebeurt er niks. Geen lampjes van 'ik word opgeladen'
Paar keer eruit en weer in. Ook bij dat ding zelf.
Zit ik de verkeerde stekker in het stopcontact te steken
Hoihoiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Ik moest er zelf ook om lachen
Wow!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
We gaan overigens richting topic 18k![]()
![]()
Komt er dan een speciaal topic?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
![]()
We gaan overigens richting topic 18k![]()
![]()
Je bent zelf besproken!quote:
Ja, eentje die begint met KSC #18000quote:
Dat is al een tijdje geleden, hoef je niet continu naar boven te brengenquote:
Nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, eentje die begint met KSC #18000
Ja denk het wel hoorquote:
ja moet naar monsterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent met pensioen. Je moet niets meer.
REGIO - Het laatste weekend van de zomervakantie eindigt met gekletter van onweer, hagel, veel regen en rukwinden tot 75 kilometer per uur. Daarvoor waarschuwt het KNMI, dat voor zaterdag tussen 17.00 en 20.00 uur code geel heeft afgekondigd.quote:
Ga jij dat topic openen?quote:
Ik weet het schat. Maar ik moet toch wel zeggen dat in 90% van de gevallen een code geel hier echt werkelijk waar alleen maar is met droog weer. En een enkele keer is het wel terecht hoor dus we moeten het ook weer niet onderschatten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
REGIO - Het laatste weekend van de zomervakantie eindigt met gekletter van onweer, hagel, veel regen en rukwinden tot 75 kilometer per uur. Daarvoor waarschuwt het KNMI, dat voor zaterdag tussen 17.00 en 20.00 uur code geel heeft afgekondigd.
Na een onstuimige vrijdagochtend is de wind iets gaan liggen, maar zaterdagmiddag doet het buiten opnieuw herfstachtig aan. Aan het einde van de middag en begin van de avond neemt de kans op enkele stevige onweersbuien toe. Plaatselijk zijn (zware) windstoten en hagel mogelijk.
Tijdens buien komen er windstoten tot 75 kilometer per uur voor. Ook kan het onweren en lokaal is in korte tijd tien tot twintig millimeter aan regen mogelijk. Hagelstenen van één tot twee centimeter doorsnede zijn niet uitgesloten.
Hinder voor verkeer
In het hele land, en dus ook in Zuid-Holland, geldt zaterdagmiddag en -avond code geel. De waarschuwing loopt van 17.00 tot 20.00 uur. 'Verkeer en buitenactiviteiten kunnen hinder ondervinden', aldus het meteorologisch instituut.
Misschienquote:
Volgens mij complot om te zorgen dat ze niet gaan BBQ'en.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Maar ik moet toch wel zeggen dat in 90% van de gevallen een code geel hier echt werkelijk waar alleen maar is met droog weer. En een enkele keer is het wel terecht hoor dus we moeten het ook weer niet onderschatten.
Tv West kwam enkele weken geleden ook met een column waarom er al een aantal keren code geel was gegeven terwijl er werkelijk niets aan de hand was al die keren. Begint gewoon een beetje opvallend te worden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij complot om te zorgen dat ze niet gaan BBQ'en.
Koffertjes pakken en wasjes draaienquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga m'n regenjas ook maar even zoeken voor op vakantie. Na he eten maar wat spulletjes. verzamelen.
Ok.quote:
Bossie is een goeie jongen, positieve bijdrage aan het topic, weinig op aan te merkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
@:dud0r @:essnhills @:Luctor.et.Emergo @:LTVDK @:Citizen.Erased @:Haags op naar de vergaderruimte
Voorpretquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffertjes pakken en wasjes draaien
Ik sluit mij aan bij Grmblquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bossie is een goeie jongen, positieve bijdrage aan het topic, weinig op aan te merken
Moeten wel van tevoren bepalen welk topictitel hiervoor gaat geldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, eentje die begint met KSC #18000
zijn er mensen die dit tegenspreken dan?quote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die dit tegenspreken dan?
Ik ookquote:
Krijgen we de notulen per mail?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik sluit de vergadering weer
Lunchtijd
Zo zijn wij als joviale gezellige makkelijke Brabanders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bossie is een goeie jongen, positieve bijdrage aan het topic, weinig op aan te merken
Het meest praktisch gewoon hieroquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgen we de notulen per mail?
Hoe is t met je been?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Notulen worden digitaal aangeboden via deze link: LTVDK in GC / [KSC #17997] Hittegolfquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
praktisch is saaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het meest praktisch gewoon hiero
En precies als jij er aan komt, ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Bus en auto tegen elkaar gebotst hier en ze staan nu gigantisch in de weg
goede inspanningquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik merk een gemis van een traplift. Heb er 10 minuten over gedaan om mijzelf naar beneden te krijgen![]()
Vroeger hadden prinsessen daar personeel voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik merk een gemis van een traplift. Heb er 10 minuten over gedaan om mijzelf naar beneden te krijgen![]()
Typisch KSC, vergaderingen snel afronden voor etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Ik sluit de vergadering weer
Lunchtijd
Was enkel wat lakschade, dus ik heb gekozen voor het eromheen lopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En precies als jij er aan komt, ze moeten ook altijd jou hebben he
Kun je er niet gewoon omheen lopen, of moet je ramptoerist uithangen?
Gaan er vaker van zulke nuttige uhhu vergaderinggen gehouden worden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
Notulen vergadering KSC mbt @:bomenverzameling.
2024-08-24, 13.20.
Vergadering ingepland door @:Nattekat
@:LTVDK merkt op dat user @:Bomenverzameling een goeie jongen is met een positieve bijdrage aan het topic. Verder weinig op aan te merken.
Users @:essnhills en @:Airwin sluiten zich daar bij aan.
@:Gianni61 vraagt zich af of er users zijn die de bijdrage van @:LTVDK tegenspreken.
Die zijn er niet, derhalve sluit @:essnhills om 13.26u de vergadering weer.
geen gips dus nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet auwtjes hè maar verder wel ok. Minder stijf dan gister
Stikbenauwd, geen doenig weer neequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffffffffffffffff even een rondje gelopen. 2,01 km door de wijk. Hijgen als een paardHet is echt geen lekker weer om dingen te gaan doen nu
Ik moet vanavond een stuk fietsen.quote:Enkele stevige onweersbuien met (zware) windstoten rond 75 km/uur, in het oosten mogelijk rond 80 km/uur, lokaal veel neerslag en hagel.
Met zulk weer gaat wellicht je fiets wel stukquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet vanavond een stuk fietsen.
Is dit een rondvraag of een volwaardig agendapunt dat een volgende keer ter meningsvorming op de agenda wordt gezet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Gaan er vaker van zulke nuttige uhhu vergaderinggen gehouden worden?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met zulk weer gaat wellicht je fiets wel stuk
Gaan ze een scootmobielrace houden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
zin in!!
Einde van een tijdperk
Goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger hadden prinsessen daar personeel voor
Doe maar agendapunt ;pquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dit een rondvraag of een volwaardig agendapunt dat een volgende keer ter meningsvorming op de agenda wordt gezet?
Oops!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze geboekt jongens. kijk nou wat een luxe
https://www.airbnb.nl/roo(...)062_P3ynYBwbvOQ7LqSu
nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oops!
Well, this is unexpected…
Error code: 500
An error has occurred and we're working to fix the problem! We’ll be up and running shortly.
If you need immediate help from our customer service team about an ongoing reservation, please contact us. If it isn’t an urgent matter, please visit our Help Center for additional information. Thanks for your patience!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
KNMI.nl is er maar gewoon helemaal mee gekapt
KNMI dacht lollig te zijn, maar shit is dus down.quote:504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront)
Request ID: KeTm26dT00usCY8nbinxD-itVc5Ah2G1sikp5RIgZ4E9v-GLyYwRQQ==
Mag je daar straks bij een Thaise familie slapen ineens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet
ik heb gewoon de airb&b link
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
zin in!!
Einde van een tijdperk
Lekker hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:50 schreef bitterbal het volgende:
zo dan
https://www.airbnb.nl/roo(...)88-8d20-e3a9126db165
Varkensbraadworst met aardbeien natuurlijk. Duh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hmm wat ga je vanavond maken?
yesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Zwembadje, sportschooltje, beetje golfen.![]()
En ik neem aan dat je een POV filmpje van de glijbaan krijgen?
Ezelboederij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn eerste Airbnb is op een boerderij met ezeltjes![]()
En de laatste nog even wat extra luxe voordat de vakantie voorbij is.
Als dat zo is krijgt ie een organaliteitsprijs van mijquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Varkensbraadworst met aardbeien natuurlijk. Duh.
luxequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
Dit is vanaf 22 sep tot en met 1 oktober. Daarvoor zit ik in dit hotel
[ afbeelding ]
[quote]quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
[ afbeelding ]
Aah mooi dan weet ik wanneer ik de bommelding moet plaatsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
[ afbeelding ]
ja 1 week in die riverside en dan 1 week in die condoquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 augustus 2024 13:58 schreef bitterbal het volgende:
D
[..]
[ afbeelding ]
Had je toch al geboekt pas?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aah mooi dan weet ik wanneer ik de bommelding moet plaatsen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee wij zijn niet jaloers hoor balletje. Ik niet
Hopelijk zijn daar geen palingbeestjesmoordenaars.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat die riverside ook goed gaat bevallen want hebben ze mooi terras aan de thaise 'maas'.
[ afbeelding ]
ja ze zitten er weer hequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk zijn daar geen palingbeestjesmoordenaars.
nee laat het maar gaanquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee laat het maar gaan
als ze er niet savonds laat zitten of sochtends om 0630 heb ik er niet zoveel last van
Tsja bij de blauwe doos word je niet betaald om palingbeestjes te redden voor je nu-nog-landgenoten blijkbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]Het kan je allemaal niets meer schelen hè? Er is straks geen palingbeestje meer te krijgen hier.
uit het oog uit het hartquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]Het kan je allemaal niets meer schelen hè? Er is straks geen palingbeestje meer te krijgen hier.
Ik verheug mij nu al op de rukvogelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is Thailand een heel rustig land met weinig irritante geluiden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de rukvogel
Ga je bomen omzagen als-ie boven je huisje zit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik verheug mij nu al op de rukvogel
ja eerst 2 weken bangkok. En dan op het eiland moet ik mij inschrijven voor school. Daar gaat geloof ik wat tijd overheen dus dan gewoon smurfenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:25 schreef Xilia het volgende:
Wat ga je de eerste weken allemaal doen daar ballie? [ afbeelding ]
ja misschien welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je bomen omzagen als-ie boven je huisje zit?
Oja in Bangkok bedoelde ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eerst 2 weken bangkok. En dan op het eiland moet ik mij inschrijven voor school. Daar gaat geloof ik wat tijd overheen dus dan gewoon smurfen:D
niet erger dan de meeuwen en de groene kanaries hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:22 schreef bitterbal het volgende:
ah heb em gevonden
doen ze ook snachts. wat een feest
had je gezien dat dit kutbeest een diesel is? Het gaat langzaam steeds sneller, steeds harder, steeds hoger.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet erger dan de meeuwen en de groene kanaries hier
Een ballenbad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze geboekt jongens. kijk nou wat een luxe
https://www.airbnb.nl/roo(...)062_P3ynYBwbvOQ7LqSu
ja rondkijken. Ik wil nog naar dat park met die monitor lizards. En al die shoppingmalls af natuurlijkquote:
Leuk hoor, lekker genieten en vooral lekker etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja rondkijken. Ik wil nog naar dat park met die monitor lizards. En al die shoppingmalls af natuurlijk
Ik vind alles lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Brrrr Geuze, vind je dat lekker Karzai?
ja dat ga ik ook doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuk hoor, lekker genieten en vooral lekker eten
KIJK MIJ EEN AIRCO HEBBENquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Schokkende ontwikkelingen: de airco staat nog altijd niet aan in huize-Nattekat
Kieeeeep!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had deze bv opgeslagen om te eten
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Waaiende wagens door de duinenquote:
Mja ik vind het toch een triest verhaal zeker voor dat 18 jarige meisjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Supervet verhaal, dat zinken van de Bayesian bij Sicilië, smullen geblazen
Doet me denken aan de dood van Robert Maxwell.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
Supervet verhaal, dat zinken van de Bayesian bij Sicilië, smullen geblazen
Roald?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Cake in de oven. Straks Dahl maken
Huub van der Lubbequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie heeft het licht uitgedaan?
te veel woordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, waarom deed hij dat?
Die vroeg toch alleen of het mocht? Heeft die het ook daadwerkelijk gedaan?quote:
De Sir Robert Baden Powell uit Lemmer als eerste schip erbij en de enige afwezige van de gasten is omgekomen bij een auto-ongeluk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doet me denken aan de dood van Robert Maxwell.
Volgens mij wel..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vroeg toch alleen of het mocht? Heeft die het ook daadwerkelijk gedaan?
Qua lichthoeveelheid nu, zou dat prima kunnen.quote:
Platgereden bij het joggen toch? Je zou voor minder in complotten gaan gelovenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sir Robert Baden Powell uit Lemmer als eerste schip erbij en de enige afwezige van de gasten is omgekomen bij een auto-ongeluk.
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Sir Robert Baden Powell uit Lemmer als eerste schip erbij en de enige afwezige van de gasten is omgekomen bij een auto-ongeluk.
lekker huiskamer dansen shake that bootyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar eens even een Erdingertje in de warmte. Stapjes doen we morgen wel weer.
WTFquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was het, de dag voor het zinken geloof ik ook?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Platgereden bij het joggen toch? Je zou voor minder in complotten gaan geloven
Oh dawiknie persiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was het, de dag voor het zinken geloof ik ook?
Ja die zijn wel vakkundig afgemaakt, tot een van zijn tienerdochters aan toe, Mike Lynch had wat verkeerde vijanden gemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Platgereden bij het joggen toch? Je zou voor minder in complotten gaan geloven
Krijg je een strak knotje op bezoek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, cake mag even afkoelen en dan kan ik even stofzuigen.
Buda de trad wife
Ja zou dat echt zo gegaan zijn denk je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn wel vakkundig afgemaakt, tot een van zijn tienerdochters aan toe, Mike Lynch had wat verkeerde vijanden gemaakt denk ik.
Hij was net een klein maandje verlost en op een vage manier vrijgesproken van een jarenlang lopende rechtszaak van 10 miljard die HP tegen hem aangespannen had.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou dat echt zo gegaan zijn denk je?Ik weet het niet hoor, zo'n storm op zee heb je weinig invloed op..
Ja dat heb ik ook gelezen. Maar ja eerst maar eens afwachten of ze dat gat van die kleefbom in de romp gaan vinden dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was net een klein maandje verlost en op een vage manier vrijgesproken van een jarenlang lopende rechtszaak van 10 miljard die HP tegen hem aangespannen had.
Dit zeilreisje was zijn bedankje voor zijn gezin, zijn advocaten en oud bestuursleden.
Ja weet ook niet maar bizar toeval als er echt niets achter zit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen. Maar ja eerst maar eens afwachten of ze dat gat van die kleefbom in de romp gaan vinden dan.
Als het er is he
Ik geloof niet in toeval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou dat echt zo gegaan zijn denk je?Ik weet het niet hoor, zo'n storm op zee heb je weinig invloed op..
De menselijke geest ziet graag verbanden en patronen. Ook als ze er niet zijn. Maar zulke dingen weet jij wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ook niet maar bizar toeval als er echt niets achter zit.
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je een strak knotje op bezoek?
Lijkt echt heel erg op het Maxwell-verhaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was net een klein maandje verlost en op een vage manier vrijgesproken van een jarenlang lopende rechtszaak van 10 miljard die HP tegen hem aangespannen had.
Dit zeilreisje was zijn bedankje voor zijn gezin, zijn advocaten en oud bestuursleden.
U riep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Lekkere behaarde dikke mannentenen.
quote:502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
Ze gooien zelfs een code oranje er tegenaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
oh knmi is ook weer down.
De apocalypse komt en UITGEREKEND FOK is de enige website die nog up is
It Giet Oanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze gooien zelfs een code oranje er tegenaan.
Heddegij daar e probleem mee dan durskequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:23 schreef sacha het volgende:
zidde gij mij een beetje te taggen in de 40plus ja? @:Dr_Flash
nah...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heddegij daar e probleem mee dan durske
Dquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Fogel het volgende:
Wat is volgens jullie de beste stad in Nederland om in mei 3 dagen oor te brengen met een groep Noren die een grote bierinteresse hebben? En vanuit waar La Trappe (Tilburg) ook handig te bereiken is.
Ja, maar DRIE DAGEN?quote:
Het Noorse leger wil op padquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe ff normie hoe is dat soberzo een vraag
dagje Deventer, dagje Nijmegen. Dagje Tilburg als dat toch het doel is.quote:
Bokbier in Zutphen lukt niet in meiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dagje Deventer, dagje Nijmegen. Dagje Tilburg als dat toch het doel is.
Alignen met bokbierdag Zutphen. Allemaal op dezelfde intercitylijn.
Heb je nog meer geheimen? In mei ben ik Nordic aan het doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bokbier in Zutphen lukt niet in mei
Nordic wat? Walking? In de polder?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog meer geheimen? In mei ben ik Nordic aan het doen.
Met van die stokken? Dat wordt 100K stapjes op 1 dagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je nog meer geheimen? In mei ben ik Nordic aan het doen.
Mwoa.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nordic wat? Walking? In de polder?
Ga je naar alle 18?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa.
Nee ik ga naar de Faeroer-eilanden. En ja ik ken ze alle 18 al uit mijn hoofd
Dan weet je vast ook dat de naam "Faeroer-eilanden" eigenlijk foutief is, aangezien "oer" al iets van eiland betekent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa.
quote:50 000 mensen, 70 000 schapen, 110 verschillende soorten vogels, 3 verkeerslichten
Nee. Ten eerste is Mykines prive grond dus moet je betalen om daar sowieso te landen. Ten tweede is Koltur onbewoond, net als Litla Dimun. Ten derde zijn er nog een paar die alleen per helikopter bediend worden, like twee keer in de week, zoals Stora Dimun. Maar ik heb wel een checklist in het boekje waar ik ka afvinken welke ik gezien heb, en welke ik ook daadwerkelijk bezocht heb. We gaan het zien.quote:
Ja. Dat maakt de naam op zich niet foutief. Wat het foutief maakt, is dat "faeroer" staat voor "schapen-eilanden" maar dat ze ondertussen ook een Svinoy (varkens-eiland), Fugloy (vogel-eiland, hebben we trouwens in Deventer ook) en Skuvoy (meeuwen-eiland) hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook dat de naam "Faeroer-eilanden" eigenlijk foutief is, aangezien "oer" al iets van eiland betekent.
Dan zou ik gewoon lekker naar Breda gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Fogel het volgende:
Wat is volgens jullie de beste stad in Nederland om in mei 3 dagen oor te brengen met een groep Noren die een grote bierinteresse hebben? En vanuit waar La Trappe (Tilburg) ook handig te bereiken is.
Kan ik ook goedkeuren hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker naar Breda gaan
Schin op Geulquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Fogel het volgende:
Daar doelde ik op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je bedoelt dat de "eilanden" term er twee keer in voorkomt, dan heb je gelijk. A la "Rio Grande-rivier" @:kaneelstokje
Altijd een aanraderquote:
Wat is daar te doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker naar Breda gaan
Mwah, dan liever Maastricht en dan een uitstapje daarheen.quote:
Waarom zou je naar Maastricht willen ipv Sjin city?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is daar te doen?
[..]
Mwah, dan liever Maastricht en dan een uitstapje daarheen.
Ken ik niet maar okee. Ik snap het mechanismequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar doelde ik op.
De La Brea Tarpits. Nog een voorbeeld.
Omdat je in Maastricht makkelijker 3 dagen kan vullen. Maar hee, waarom niet naar Noorbeek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Maastricht willen ipv Sjin city?
Ik zou eerder vragen: waarom wel naar Noorbeek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat je in Maastricht makkelijker 3 dagen kan vullen. Maar hee, waarom niet naar Noorbeek?
hadden ze daar ook een Snackbarharses?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb daar ooit eens mijn ontgroening gehad als geofysica-student. Wat nogal kut want ik moest van vrijdagavond 21:00 tot zaterdag 05:00 werken in de nachtvulploeg van de EDAH en daarna moest ik om half 8 de trein in naar zuid-Limburg
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hadden ze daar ook een Snackbarharses?
quote:
Eindje? Zit tegenwoordig best het eea op StrijpS en in de stad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:32 schreef Fogel het volgende:
De Edahquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb daar ooit eens mijn ontgroening gehad als geofysica-student. Wat nogal kut want ik moest van vrijdagavond 21:00 tot zaterdag 05:00 werken in de nachtvulploeg van de EDAH en daarna moest ik om half 8 de trein in naar zuid-Limburg
Amyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindje? Zit tegenwoordig best het eea op StrijpS en in de stad.
https://www.reizen-en-rei(...)cafes-van-eindhoven/
Mhh, daar ga ik eens nader naar kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindje? Zit tegenwoordig best het eea op StrijpS en in de stad.
https://www.reizen-en-rei(...)cafes-van-eindhoven/
Ik zou juist blij zijn als ik geen bedrijfskleding aan hoefdequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Was wel lachen. Ik zat al een tijdje in de nachtvulploeg en werd ook weleens gevraagd om overdag in te vallen. Dat wilde ik wel, maar bedrijfskleding was teveel gevraagd![]()
Dat liet ik niet op me zitten. Gelukkig wist ik dat destijds Edah shirtsponsor was van voetbalclub Helmond Sport. Via via contact gelegd met iemand van de supportersvereniging en voor 60 gulden een shirt kunnen kopen.
Dus ik met dat shirt de winkel in. Baas vond het geweldig en ai ai ai had ik maar een bonnetje gehad dan had hij het wel willen vergoeden. Maar goed ik stond natuurlijk mega boven deze loser. En betaalde het zelf.
Ik mocht invallen bij de flessenband, en dat vond ik oprecht leuk om te doen. Ik had op dat moment echgt GRAAG in bedrijfskleding willen lopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou juist blij zijn als ik geen bedrijfskleding aan hoefde
Heb alleen eerste seizoen ooit gekeken maar bijna alles van vergeten want lang geleden.quote:
Niks te zoeken. Wegwezen @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:51 schreef Ama het volgende:
Volgens mij gaat het los in Emmen maar ben niet thuis.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks te zoeken. Wegwezen @:ettovanbelgie
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks te zoeken. Wegwezen @:ettovanbelgie
Oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga Emmen annexeren als deelgemeente van Helmond
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ga Emmen annexeren als deelgemeente van Helmond
Dit hoef ik niet echt uit te leggen toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:40 schreef Modus het volgende:
"Ik heb 60 gulden uitgegeven, dat zal hem leren!"
Ehm, jawel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit hoef ik niet echt uit te leggen toch?
Ik vind dat verhaal ook een beetje vaag.quote:
Nou, mijn trots voor het bedrijf was me meer waard dan 60 gulden. Ten eerste "erbij horen" en ten tweede "dam betaalt de baas het maar niet" lach ik hem gewoon lekker uit.quote:
Dus als ik het goed begrijp wil jij 60 gulden uitgeven om reclame te maken voor het bedrijf waar je werkt, ook al heeft je baas van te voren aangegeven dat je niet in bedrijfskleding met logo's van het bedrijf hoeft rond te lopen. En dan sta jij boven je baas omdat jij gratis reclame voor hem maaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mijn trots voor het bedrijf was me meer waard dan 60 gulden. Ten eerste "erbij horen" en ten tweede "dam betaalt de baas het maar niet" lach ik hem gewoon lekker uit.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, mijn trots voor het bedrijf was me meer waard dan 60 gulden. Ten eerste "erbij horen" en ten tweede "dam betaalt de baas het maar niet" lach ik hem gewoon lekker uit.
Dit had je niet beter kunnen formulerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp wil jij 60 gulden uitgeven om reclame te maken voor het bedrijf waar je werkt, ook al heeft je baas van te voren aangegeven dat je niet in bedrijfskleding met logo's van het bedrijf hoeft rond te lopen. En dan sta jij boven je baas omdat jij gratis reclame voor hem maakt
Jij mag iedere week mijn huis komen schoonmaken voor ¤50,- keer, en om het 'team gevoel' te versterken mag je iedere week voor de zeer schappelijke prijs van ¤100,- een zakje lucht uit ons huis van me kopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit had je niet beter kunnen formuleren
Je begrijpt het bijnaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag iedere week mijn huis komen schoonmaken voor ¤50,- keer, en om het 'team gevoel' te versterken mag je iedere week voor de zeer schappelijke prijs van ¤100,- een zakje lucht uit ons huis van me kopen.
Antwerpen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is daar te doen?
[..]
Mwah, dan liever Maastricht en dan een uitstapje daarheen.
Dan zou ik eerder voor Gent gaanquote:
Mijn collega’s bij Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig waren blij voor me dat ik ging studeren en niet mijn hele leven de Bona stond bij te vullen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Scheelt wel dat alle collega's mij een gruwelijke eindbaas vonden. Terecht.
Nooit geweest maar goede dingen over gehoordquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor Gent gaan
quote:
Vlaanderen is weer een deel van NL?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor Gent gaan
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn collega’s bij Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig waren blij voor me dat ik ging studeren en niet mijn hele leven de Bona stond bij te vullen.
Ze spreken Nederlands. Of iets dat er op lijkt. En prima patatjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Vlaanderen is weer een deel van NL?
Maar serieus, zijn we al geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |