SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
woensdag ziet er erg positief uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een dag uitgezocht om naar het strand te gaan?
Hier zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Wel fucked dat de dader nog niet is gevonden. NWS / Meerdere doden en gewonden bij steekpartij Solingen, Duitsland #1
Airco nog even binnen handbereik houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
Jij hebt het ook fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht op
Het is ook gewoon heel erg warm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
maar prima korte broeken en tshirt weer
Lekker achter balletje aan rollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
En iedere maand een miljoen meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iedere maand een miljoen meer.
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker achter balletje aan rollen
Wij zijn vooral heel erg druk bezig met onze pielen en pretsleufjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nu
Met zoals alles in het leven: Toestemming van van alles en iedereen en ze moeder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |