SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
woensdag ziet er erg positief uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een dag uitgezocht om naar het strand te gaan?
Hier zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Wel fucked dat de dader nog niet is gevonden. NWS / Meerdere doden en gewonden bij steekpartij Solingen, Duitsland #1
Airco nog even binnen handbereik houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
Jij hebt het ook fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht op
Het is ook gewoon heel erg warm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
maar prima korte broeken en tshirt weer
Lekker achter balletje aan rollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
En iedere maand een miljoen meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iedere maand een miljoen meer.
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker achter balletje aan rollen
Wij zijn vooral heel erg druk bezig met onze pielen en pretsleufjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nu
Met zoals alles in het leven: Toestemming van van alles en iedereen en ze moeder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woensdag ziet er erg positief uit
Niveau Ben Shapiroquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn vooral heel erg druk bezig met onze pielen en pretsleufjes.
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woensdag ziet er erg positief uit
oh ik zie juist op de nos woensdag 28 en donderdag 27quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrij
Dan ga ik op vakantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrij
Oh vrijdag ineens niet meer nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik zie juist op de nos woensdag 28 en donderdag 27
woensdag 28 donderdag 29quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik zie juist op de nos woensdag 28 en donderdag 27
Jammer dat wij in het tijdperk moeten leven van de gezwellen die de dienst uitmaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iedere maand een miljoen meer.
We weten inmiddels dat er weinig veranderd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ambivalente ervan fascineert me, die kerel trekt veel "wel met ons typetjes" aan.
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar wel lang moeten wachten tot aan mijn vakantie
Met een t.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat er weinig veranderd.
Die gezwellen blijven niet aan de macht, zodra het gepeupel er echt genoeg van heeft pakken ze hun Marie Antoinette momentje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat wij in het tijdperk moeten leven van de gezwellen die de dienst uitmaken.
Was ik maar 100 jaar eerder geboren.
Was dat het Split-debacle?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.
Geloof ik niet. Daarvoor worden we te verdeeld gehouden en is hun macht te groot. Zie de UK.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gezwellen blijven niet aan de macht, zodra het gepeupel er echt genoeg van heeft pakken ze hun Marie Antoinette momentje.
Ik had ergens iets tussendoor moeten plannen, misschien eind van het jaar nog even iets als de situatie het toelaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.
Nou ja debacle. Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat het Split-debacle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |