SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
woensdag ziet er erg positief uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je al een dag uitgezocht om naar het strand te gaan?
Hier zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Wel fucked dat de dader nog niet is gevonden. NWS / Meerdere doden en gewonden bij steekpartij Solingen, Duitsland #1
Airco nog even binnen handbereik houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom op met dat mooie weer. Ik heb er recht op!
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn de meningen over verdeeld.
Jij hebt het ook fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
als het om weer gaat heeft niemand ergens recht op
Het is ook gewoon heel erg warm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
maar prima korte broeken en tshirt weer
Lekker achter balletje aan rollenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
En iedere maand een miljoen meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de uiterlijke kenmerken die genoemd zijn, kan de popo natuurlijk niks. 15 miljoen verdachten.
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iedere maand een miljoen meer.
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker achter balletje aan rollen
Wij zijn vooral heel erg druk bezig met onze pielen en pretsleufjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig is dat hier in Nederland niet meer nu
Met zoals alles in het leven: Toestemming van van alles en iedereen en ze moeder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
jij kan volgens mij prima remote werken, dus wat let je?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, als je ander weer wil moet je verhuizen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woensdag ziet er erg positief uit
Niveau Ben Shapiroquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn vooral heel erg druk bezig met onze pielen en pretsleufjes.
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrijquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
woensdag ziet er erg positief uit
oh ik zie juist op de nos woensdag 28 en donderdag 27quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrij
Dan ga ik op vakantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag nog warmer plus dan ben ik vrij
Oh vrijdag ineens niet meer nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik zie juist op de nos woensdag 28 en donderdag 27
woensdag 28 donderdag 29quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer dat wij in het tijdperk moeten leven van de gezwellen die de dienst uitmaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En iedere maand een miljoen meer.
We weten inmiddels dat er weinig veranderd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ambivalente ervan fascineert me, die kerel trekt veel "wel met ons typetjes" aan.
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar wel lang moeten wachten tot aan mijn vakantie
Met een t.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat er weinig veranderd.
Die gezwellen blijven niet aan de macht, zodra het gepeupel er echt genoeg van heeft pakken ze hun Marie Antoinette momentje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat wij in het tijdperk moeten leven van de gezwellen die de dienst uitmaken.
Was ik maar 100 jaar eerder geboren.
Was dat het Split-debacle?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.
Geloof ik niet. Daarvoor worden we te verdeeld gehouden en is hun macht te groot. Zie de UK.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gezwellen blijven niet aan de macht, zodra het gepeupel er echt genoeg van heeft pakken ze hun Marie Antoinette momentje.
Ik had ergens iets tussendoor moeten plannen, misschien eind van het jaar nog even iets als de situatie het toelaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er alweer aan toe. April is al een eeuwigheid geleden.
Nou ja debacle. Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat het Split-debacle?
Week lang klagen dat het zwembad niet vol was, je hotel geen ontbijt had en dat je eens heel diep moest gaan nadenken over hoe je toekomstige vakanties er uit moesten zien. Klonk destijds behoorlijk debaclerig.quote:
Dat zal niet de laatste volksoproer zijn, er gaan er nog een heleboel moordpartijen en aanslagen volgen en daar komen reacties op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Daarvoor worden we te verdeeld gehouden en is hun macht te groot. Zie de UK.
Zodra je kritiek hebt vlieg je de bak in. Controle, fascisme anno nu.
Achteraf onthou je alleen de leuke dingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Week lang klagen dat het zwembad niet vol was, je hotel geen ontbijt had en dat je eens heel diep moest gaan nadenken over hoe je toekomstige vakanties er uit moesten zien. Klonk destijds behoorlijk debaclerig.
Er staat juist heel veel te veranderen, de snelheid klopt niet met dank aan de deugkwezels, als je gemalen koffie met room stijf wil kloppen tot een heerlijk mokkabeslag moet je de keukenmachine niet te snel te laten draaien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat er weinig veranderd.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Week lang klagen dat het zwembad niet vol was, je hotel geen ontbijt had en dat je eens heel diep moest gaan nadenken over hoe je toekomstige vakanties er uit moesten zien. Klonk destijds behoorlijk debaclerig.
+10quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Ik luister alleen naar meningen die bij de mijne passen. Jij hebt het fout.
Nou ja, hopen dat het dit keer beter bevalt danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achteraf onthou je alleen de leuke dingen![]()
Maar het was raar ja. Bij lange na niet voluit kunnen genieten.
woendag 28, donderdag 29quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is meditatie en yoga iets voor jou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Achteraf onthou je alleen de leuke dingen![]()
Maar het was raar ja. Bij lange na niet voluit kunnen genieten.
"dit keer" is volgend jaar meiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, hopen dat het dit keer beter bevalt dan
tshirtje en flodderende broek hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef mschol het volgende:
iedereen heeft het koud ofzo
lange broeken, winterjassen
Winterjas gaat mij zelfs te ver.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef mschol het volgende:
Ik kies vandaag voor de birkenstockies hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef mschol het volgende:
quote:
ZIEK.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kies vandaag voor de birkenstockies hoor.
Heerlie de peerlie @:Kukelecucktsju10
tshirt en korte broek, paraplu bij mij voor als het hard regentquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tshirtje en flodderende broek hier
Daar gaat je macho-imago.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kies vandaag voor de birkenstockies hoor.
Heerlie de peerlie @:Kukelecucktsju10
Zal vast een boel veranderen. Maar mensen gaan gewoon door met hun eigen leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er staat juist heel veel te veranderen, de snelheid klopt niet met dank aan de deugkwezels, als je gemalen koffie met room stijf wil kloppen tot een heerlijk mokkabeslag moet je de keukenmachine niet te snel te laten draaien.
Ok goed, ik ga eerst even een enorme tattoo op mijn rug laten zetten.quote:
trampstampquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ok goed, ik ga eerst even een enorme tattoo op mijn rug laten zetten.
Nee dat was @Citizen.Erasedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je nu weer een tripje ging doen
Ik wilde Nice zeggen maar dat ligt natuurlijk niet in het noorden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee CE was dat.
Kleine tripjes doe ik ook nog wel hoor. Eind september 4 dagen naar Noord-Frankrijk om te beginnen.
Hihiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wilde Nice zeggen maar dat ligt natuurlijk niet in het noorden.
Hihi
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ok goed, ik ga eerst even een enorme tattoo op mijn rug laten zetten.
Assepoester loopt al met de stofdoeken rondquote:
wel volgens de kalenderquote:
Gewoon, lekker warrem. We gaan het wel zien hequote:
Als ze geen brood meer hebben gewoon cake eten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vast een boel veranderen. Maar mensen gaan gewoon door met hun eigen leven.
Die ziet er wel heel pikant uit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:59 schreef Karzai het volgende:
Pikante Surinaamse sambal erbij
[ afbeelding ]
Dan kom je er te laat achter. Zien mensen dan we weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze geen brood meer hebben gewoon cake eten?
Nee joh dat is een sinaasappel-meloen smoothiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Als sambal zo is verpakt dan weet je wel dat het geen sambal voor zwakkelingen is haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
die is goed heet jadie broodjes waren in de aanbieding voor 69 cent p/s
Ik ben wel blij dat ik nu even een paar weken naar de supermarkt kan zonder hordes kinderen onderweg want school zit naast winkelcentrum.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:02 schreef Haags het volgende:
oooooh maandag beginnen de scholen hier weer. Terug in het gareel. BAM!
Dit is denk ik de pikantste sambal die je kan krijgen, mespuntje is genoeg om je bek te brandenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat is een sinaasappel-meloen smoothie
Dit klinkt niet echt democratisch, ons politieke bestel zou er eigenlijk op gericht moeten zijn dat we aan verkiezingen kunnen zien wat er leeft in de maatschappij, zo kunnen we op tijd bijsturen mocht er een ijsberg voor de boeg liggen, het jammere alleen is dat betweterig links iets te graag het stuurwiel in de handen heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je er te laat achter. Zien mensen dan we weer.
Dit zou Solo ook geweldig vinden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit is denk ik de pikantste sambal die je kan krijgen, mespuntje is genoeg om je bek te branden
[ afbeelding ]
bij de surinaamse toko gekocht, ik gebruik er maar weinig van en het blijft zeker een jaar wel goedquote:
Ziet eruit alsof ik zere billen ga krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Als je er maar zo weinig van nodig hebt is een jaar nog kort voor zo'n fles. Aan de andere kant, capsaïcine is natuurlijk hartstikke giftig voor zo'n beetje elke levensvorm. Zie niet hoe dat in ook maar honderd jaar moet bederven. Verdampen doet het ook niet of zo. Radioactief verval?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij de surinaamse toko gekocht, ik gebruik er maar weinig van en het blijft zeker een jaar wel goed
die kan je trainenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ik zere billen ga krijgen.
ik kan wel wat hebben en kan inmiddels een theelepeltje aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er maar zo weinig van nodig hebt is een jaar nog kort voor zo'n fles. Aan de andere kant, capsaïcine is natuurlijk hartstikke giftig voor zo'n beetje elke levensvorm. Zie niet hoe dat in ook maar honderd jaar moet bederven. Verdampen doet het ook niet of zo. Radioactief verval?
Proef je andere dingen nog wel dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan wel wat hebben en kan inmiddels een theelepeltje aan
altijd zo zonde, sambal. gelijk alle smaak wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:59 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
het gaat wel heel snel overheersen jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Proef je andere dingen nog wel dan?![]()
Maar goed, geniet er lekker van
Surinaamse sambal isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:13 schreef Karzai het volgende:
gewoon een klein beetje erop doen, dan valt het wel mee. en ik eet het ook niet iedere dag
Steekpartij in uitgerekend messenstad Solingen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:13 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik nog rampjes, aanslagen, dood en verderf gemitst?
Dat was gisterenavond al uitgebreid besprokenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Steekpartij in uitgerekend messenstad Solingen.
Ja toen sliep ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was gisterenavond al uitgebreid besproken
Misschien was het wel echt zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:19 schreef Koen66 het volgende:
De geruchten dat de man er Arabisch uit zag staan nog steeds online. Wow had verwacht dat dat snel zou verdwijnen
Ze hebben gezien in het UK waartoe dat kan leiden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:19 schreef Koen66 het volgende:
De geruchten dat de man er Arabisch uit zag staan nog steeds online. Wow had verwacht dat dat snel zou verdwijnen
Beter is men er open en eerlijk over om Engelse ellende te voorkomenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien was het wel echt zo.
Niet dat je daar wat mee kunt verder maar okee.
Maar waaruit zou blijken dat ze dat niet zijn dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter is men er open en eerlijk over om Engelse ellende te voorkomen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog nergens, beter dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waaruit zou blijken dat ze dat niet zijn dan?
Neuh, ik raak vast geïrriteerd omdat er allemaal dingen niet kloppen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Zou je hier naar toe gaan?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat ze daar wel mee uitkijken om dergelijke dooddoeners te vermeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:22 schreef Karzai het volgende:
naja het zal wel weer een gevalletje verwarde persoon worden
Ik zal maandag m'n laptop ook eens in storing melden. Touchpad is stukkigquote:
Mensen die Heinz of Torsten heten vliegen doorgaans andere mensen niet naar de keel met een mes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:20 schreef Karzai het volgende:
licht getint, maja het is ook mooi weer geweest
Zaken verbloemen levert meer ellende opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Wat gebeurt er als we zeggen dat het een asielzoeker is versus wat gebeurt er als we verbloemen dat het een asielzoeker is.
Ik heb er gisteren maar 2 gekochtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:23 schreef Karzai het volgende:
3 dozen lego en wat schoffelen om weer te kunnen meedraaien in de samenleving
jeetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, ik raak vast geïrriteerd omdat er allemaal dingen niet kloppen.
Mijn mening over laptops is niet erg positief en daar kan ik een hele lange rant over schrijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zal maandag m'n laptop ook eens in storing melden. Touchpad is stukkig
Die kelen is wel een cultuurdingetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die Heinz of Torsten heten vliegen doorgaans andere mensen niet naar de keel met een mes.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening over laptops is niet erg positief en daar kan ik een hele lange rant over schrijven
Ik heb geen eigen pc, dit is dus gewoon m'n zakelijkequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening over laptops is niet erg positief en daar kan ik een hele lange rant over schrijven
Wat een verrijking.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kelen is wel een cultuurdingetje
Zal toch wel vestje aan moeten trekken zodra het onder de 25 graden is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf half september heb je het nooit meer koud, bal
vind dat zo'n onwerkelijke gedachtequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf half september heb je het nooit meer koud, bal
Wat vind je van abonnementen op software?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja savonds op de scooterquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal toch wel vestje aan moeten trekken zodra het onder de 25 graden is.
Die gaan meteen voor de kettingzaag en de claymore.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die Heinz of Torsten heten vliegen doorgaans andere mensen niet naar de keel met een mes.
Dat is knap.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer een saudisch stel in mijn wijk zitten. En zij had zon volledig gezicht bedekkend ding aan. Besteld ze de appeltaart met slagroom![]()
Ze heeft het toch weg gekregen zonder te knoeien
oh de bestorming van de rijkskanselarij vergeten, er is ook een extreem rechtse beweging in Duitsland die geweld niet schuwt, die zijn alleen wat slimmer en blijven grotendeels ondergrondsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stond gniffelend toe te kijken zeker?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had een keer een saudisch stel in mijn wijk zitten. En zij had zon volledig gezicht bedekkend ding aan. Besteld ze de appeltaart met slagroom![]()
Als een bouvier die een een bak yoghurt eet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ja ze had zo'n klepje en die hield ze dan omhoog en schoof ze zo hapjes naar binnen. Waren super aardig. heb nog een tijdje met ze gesproken. Zij had dezelfde naam als ik ook toevalligquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is knap.Ik zou dat hele ding onder de slagroom knoeien.
jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stond gniffelend toe te kijken zeker?![]()
[ afbeelding ]
Oh, nou ja. Je MAG ook gewoon normaal doen in het puntmutsenuurtje natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik kwam net binnen in het puntmutsenuurtje, geloof ik.
Heel toevallig is dit nu ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had zo'n klepje en die hield ze dan omhoog en schoof ze zo hapjes naar binnen. Waren super aardig. heb nog een tijdje met ze gesproken. Zij had dezelfde naam als ik ook toevallig
Dan keur ik het goed. Die van mij doet nu dienst als F1TV bron voor de tv omdat die F1TV figuren nog steeds geen app voor LG tvs hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen pc, dit is dus gewoon m'n zakelijke
nou wel een beetje tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel toevallig is dit nu ook weer niet hoor.
Wat zei ze? Ik kies hier zelf voor en vind het reuze handig en high fashion?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had zo'n klepje en die hield ze dan omhoog en schoof ze zo hapjes naar binnen. Waren super aardig. heb nog een tijdje met ze gesproken. Zij had dezelfde naam als ik ook toevallig
nee heb het niet over haar kleding gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zei ze? Ik kies hier zelf voor en vind het reuze handig en high fashion?
Approximately 1,425,122 people bear your namequote:
Whehe, een klepje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik game niet ofzo dus heb laatste vaste pc iets van 15 jaar terug al een slinger gegeven. Zelfde laptop op schoot op de bank, in home office of op de zaak, zou niet meer anders willenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan keur ik het goed. Die van mij doet nu dienst als F1TV bron voor de tv omdat die F1TV figuren nog steeds geen app voor LG tvs hebben gemaakt.
O ja, die rechtse bewegingen die de ene na de andere bloederige aanslag plegen in Europa.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh de bestorming van de rijkskanselarij vergeten, er is ook een extreem rechtse beweging in Duitsland die geweld niet schuwt, die zijn alleen wat slimmer en blijven grotendeels ondergronds
mjaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Approximately 1,425,122 people bear your name
Most prevalent in:
Pakistan
Highest density in:
Pakistan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een bouvier die een een bak yoghurt eet?
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, nou ja. Je MAG ook gewoon normaal doen in het puntmutsenuurtje natuurlijkMag altijd eigenlijk
ja. Vrij goed ook. Geloof dat voor saudies met wat geld normaal is om ook in europa te komen studerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, een klepje.Spraken ze Engels?
Approximately 2,612,492 people bear your namequote:
jouw naam?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Approximately 2,612,492 people bear your name
Most prevalent in:
United States
Highest density in:
Curaçao
Dat is zeker waar, maar wat ik zeg die zijn wat slimmer in hun gewelddadige actiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die rechtse bewegingen die de ene na de andere bloederige aanslag plegen in Europa.
#trots op Cura.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:36 schreef bitterbal het volgende:
wel minder erg dan pakistan
[ afbeelding ]
en Cura
[ afbeelding ]
Hebben ze niet geprobeerd om je te kopen voor 100 kamelen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:32 schreef bitterbal het volgende:
dit was leuke ervaring met saudies.
heb ook bij Aramco een keer moeten werken (saudisch oliebedrijf)
Kwamen hoge piefen voor een diner. En ik kwam daar via een uitzendbureau. Zei die opdrachtgever dat ze om een man hadden gevraagdNou ja geen tijd meer omdat te regelen dus mocht toch blijven. Dat waren zulke arrogante mensen die kwamen eten. Man man man
Zo slim dat niemand het zietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar wat ik zeg die zijn wat slimmer in hun gewelddadige acties
We moeten moslim extremisme ook niet toestaan hier, het is een geopolitieke puzzel waardoor dit escaleert
Ik bied 100 kamelen en een dozijn otters.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze niet geprobeerd om je te kopen voor 100 kamelen?
nee ze gunde mij geen blik waardig. Waren echt onwijs arrogant. Ze wilde ook niet door een vrouw bediend wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze niet geprobeerd om je te kopen voor 100 kamelen?
VERKOCHTquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bied 100 kamelen en een dozijn otters.
In 1933?? Ben je serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh de bestorming van de rijkskanselarij vergeten
Zijn IQ was ook meer links dan rechts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo slim dat niemand het ziet![]()
En Marinus van der Lubbe was trouwens een communist en die zijn niet rechts.
EN dan gewoon die kamelen aan een boom bindenquote:
Geen verschil dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ik dit weet ga ik de hele dag kip eten en een beetje dansen als een banaan zo.
Pakistan is nooit gebombardeerd maar toch zou ik als Brits meisje van 7 geen Pakistaan als kinderoppas willen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
tis gewoon pure frustratie van die moslims, israel en amerika bombarderen de hele rotzooi gewoon plat , vrouwen en kinderen erbij
https://en.m.wikipedia.or(...)st_terrorist_attacksquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
tis gewoon pure frustratie van die moslims, israel en amerika bombarderen de hele rotzooi gewoon plat , vrouwen en kinderen erbij
Aarghquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Karzai het volgende:
ze willen wat terugdoen maar hebben de militaire middelen niet
pakistan is nog een vriend van amerika, tis een moslim land. ja ddar zijn de normen en waarden net iets anders zeg maar maar ze houden het binnen hun eigen grenzenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pakistan is nooit gebombardeerd maar toch zou ik als Brits meisje van 7 geen Pakistaan als kinderoppas willen.
Israël kan in deze zaak alleen maar fout doen. Reageren ze keihard zoals nu zijn ze de gebeten hond. Laten ze alles toe dan worden ze overlopen en de zee in gedreven door de 'from the rivier to the sea' roepersquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Karzai het volgende:
met een aardappelschil mesje tegen de tanks?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus christus Karzai, lul niet zo ongelooflijk dom. Als je wat terug wil doen dan stap je op een vliegtuig naar Gaza, dan steek je geen Duitsers dood in Solingen.
israel doet ook dingen foutquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Israël kan in deze zaak alleen maar fout doen. Reageren ze keihard zoals nu zijn ze de gebeten hond. Laten ze alles toe dan worden ze overlopen en de zee in gedreven door de 'from the rivier to the sea' roepers
Volgens mij waren aardig wat terroristen door de jaren heen Pakistaniquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
pakistan is nog een vriend van amerika, tis een moslim land. ja ddar zijn de normen en waarden net iets anders zeg maar maar ze houden het binnen hun eigen grenzen
Ja, laat maar Karzai, ik heb alweer spijt dat ik uberhaupt iets heb gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een aardappelschil mesje tegen de tanks?
Zeker, absoluut. Het is het verkeerde land op de verkeerde locatie. Maar als die niet keihard waren geweest afgelopen 70 jaar dan hadden ze allang niet meer bestaanquote:
Ik denk dat we jouw stemrecht maar af moeten pakken voorlopig, eerst even wat bijlezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
pakistan is nog een vriend van amerika, tis een moslim land. ja ddar zijn de normen en waarden net iets anders zeg maar maar ze houden het binnen hun eigen grenzen
nee das waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, absoluut. Het is het verkeerde land op de verkeerde locatie. Maar als die niet keihard waren geweest afgelopen 70 jaar dan hadden ze allang niet meer bestaan
Daarom geloof ik ook gewoon niet. Zoveel verschillende geloven. kan allemaal gewoon niet waar zijn...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das waar![]()
eigenlijk wel raar , gaat alleen maar om een boekje en wat heilig grond en kijk wat mensen elkaar aan doen
https://en.wikipedia.org/(...)_grooming_gang_panicquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij waren aardig wat terroristen door de jaren heen Pakistani
de regering heult gewoon met amerika hoor, misschien de bevolking nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat we jouw stemrecht maar af moeten pakken voorlopig, eerst even wat bijlezen.
ja dat speelt ook mee he, dat ze allemaal hun eigen religie de enige juiste vinden. Geen ruimte voor twijfel ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook gewoon niet. Zoveel verschillende geloven. kan allemaal gewoon niet waar zijn...
Ja, dat verhaal inderdaad. Toen wilden ze het al onder het tapijt schuiven en werd je aangepakt als je de feiten benoemdequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)_grooming_gang_panic
Nou ja als die Arabisch uitziende man gisteren geen stekie stekie had gedaan hadden we het over croissants, de ontbrekende negende planeet, Braziliaanse mieren, de perfect gebakken speklap of de Fermiparadox kunnen hebben.quote:
Fermiparadoxquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als die Arabisch uitziende man gisteren geen stekie stekie had gedaan hadden we het over croissants, de ontbrekende negende planeet, Braziliaanse mieren, de perfect gebakken speklap of de Fermiparadox kunnen hebben.
Krijg je het stickertje extreemrechts opgeplakt als je zegt, "Goh, opvallend wel dat 100 procent van de daders uit Pakistan komt"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, dat verhaal inderdaad. Toen wilden ze het al onder het tapijt schuiven en werd je aangepakt als je de feiten benoemde
Of de Australische huisspin die het vooral in Rotterdam goed schijnt te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als die Arabisch uitziende man gisteren geen stekie stekie had gedaan hadden we het over croissants, de ontbrekende negende planeet, Braziliaanse mieren, de perfect gebakken speklap of de Fermiparadox kunnen hebben.
Die stapt morgen dus al op het vliegtuig naar Poepland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de Australische huisspin die het vooral in Rotterdam goed schijnt te doen.
@:bitterbal
Het beste bewijs voor het bestaan van intelligent buitenaards leven is het feit dat ze niks met ons te maken willen hebben.quote:
Met vijf koffers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stapt morgen dus al op het vliegtuig naar Poepland.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een in een van die koffers zit een gniffelende zwangere Australische huisspin.
Dit dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je het stickertje extreemrechts opgeplakt als je zegt, "Goh, opvallend wel dat 100 procent van de daders uit Pakistan komt"
De wereld is knettergek
Straks vinden we slijmerig buitenaards leven in de ondergrondse oceaan van Enceladus, slepen we lekker mee naar onze eigen planeet, zo'n Enceladi hoest een keer waterstofcyanide in ons gezicht en dat was de mensheid danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het beste bewijs voor het bestaan van intelligent buitenaards leven is het feit dat ze niks met ons te maken willen hebben.
Als ik zo’n octopus zie, denk ik dat ze allang geland zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks vinden we slijmerig buitenaards leven in de ondergrondse oceaan van Enceladus, slepen we lekker mee naar onze eigen planeet, zo'n Enceladi hoest een keer waterstofcyanide in ons gezicht en dat was de mensheid dan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:13 schreef Karzai het volgende:
In Nederland worden jaarlijks naar schatting ongeveer 100.000 mensen verkracht12. Dit cijfer omvat zowel mannen als vrouwen, hoewel vrouwen vaker slachtoffer zijn1. In 2022 werden er bij de politie 2.900 verkrachtingen gemeld3.
dat is je lichaam temperatuur hij is blijkbaar erg gevoeligquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
Die bonuszomerweek duurde wel kort
Had een minuut erg hete temperaturen in de achtertuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heul niet zo heetquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is je lichaam temperatuur hij is blijkbaar erg gevoelig
Boksquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:22 schreef Karzai het volgende:
christenen zijn net zo erg daarom ben ik ook pastafari
ja koud is het niet, maar verder is het maar matig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
ik dacht dat het 27 graden zou worden vandaag, valt nog vies tegen tot nu toe
het begint nu wel op te klaren, gisteravond ook nog lekker buiten gezetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja koud is het niet, maar verder is het maar matig.
Witte puntmuts breien en smurfen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo nog ff wat fruit halen op de markt en lamsvlees bij de slager
verder maar wat smurfen.
hebben jullie nog plannen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte puntmuts breien en smurfen.
Haken en eten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
verder maar wat smurfen.
oh gezellig en gefeliciteerd, is de worteltaart nog gelukt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haken en eten.
En eind van de middag word ik opgehaald door broer of vader en en dan bij mijn ouders eten en vanavond vieren dat mijn moeder morgen jarig is
Koelkast ontstoppen en schoonmaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef Karzai het volgende:
verder maar wat smurfen.
Funquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koelkast ontstoppen en schoonmaken.
Toiletbril boven vervangen.
3 magnums per dag eten dan maar, life is toughquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja diepvries ontdooien kan ook wel weer eens eigenlijk. Misschien beter van de week als het nog warmer wordt. En ik hem een beetje heb kunnen leegeten
Ja, die staat nu met de roomkaasglazuur in de koelkastquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh gezellig en gefeliciteerd, is de worteltaart nog gelukt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die staat nu met de roomkaasglazuur in de koelkast
Toilet gaat leuk worden. Vorige bewoner heeft die schroefdraad vernaggeld.quote:
Ja en nog 2 literbakken roomijs idd. Timing, I haz it.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
3 magnums per dag eten dan maar, life is tough
denk aan je stapjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nog 2 literbakken roomijs idd. Timing, I haz it.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:47 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de muur met kruidnootjes weer opgebouwd bij de AHHeb me nog in kunnen houden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ook beginnen aan haken![]()
Hier ook. Had zin om die muur omver te trappen, maar wil nog graag welkom zijn in die AH.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:47 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben de muur met kruidnootjes weer opgebouwd bij de AHHeb me nog in kunnen houden
Ze hebben het over potentiële regionale hittegolven komende week. Maar dan kunnen we die zwetend en puffend uitzitten met kruidnootjesquote:
ja ik ga zo maar weer even de deur uit.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ook beginnen aan haken![]()
Jammer wel dat de chocoladekruidnootjes dan zo half smelten en een plakkerige bende wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het over potentiële regionale hittegolven komende week. Maar dan kunnen we die zwetend en puffend uitzitten met kruidnootjes
Met de stevige wind die er staat valt het niet zo op dat het stiekem best benauwd isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ga zo maar weer even de deur uit.
EN waRME CHOCOLADEMELK, @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben het over potentiële regionale hittegolven komende week. Maar dan kunnen we die zwetend en puffend uitzitten met kruidnootjes
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haken en eten.
En eind van de middag word ik opgehaald door broer of vader en en dan bij mijn ouders eten en vanavond vieren dat mijn moeder morgen jarig is
Hier binnen welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de stevige wind die er staat valt het niet zo op dat het stiekem best benauwd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |