--------------------------------------------quote:'Ik wil dit moment graag gebruiken om Mainz voor twee dingen te bedanken. Allereerst voor het feit dat 500.000 euro zal worden gebruikt voor projecten om kinderen in Gaza te helpen. Ik hoop dat Mainz, ondanks de pogingen om mij het geld niet te hoeven betalen, troost put uit het feit dat zij op deze manier de wereld dragelijker maken voor de kinderen in Gaza. Ten tweede voor het feit dat ze mijn stem alleen maar luider hebben gemaakt in hun poging om me het zwijgen op te leggen.'
quote:Anwar El Ghazi heeft zijn oude club FSV Mainz 05, waar hij slechts 51 minuten voor speelde, bedankt voor de bijna 2 miljoen euro die hij heeft ontvangen. De 29-jarige aanvaller uit Barendrecht laat weten dat hij een half miljoen euro zal gebruiken voor projecten voor kinderen in Gaza.
Met name dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:47 schreef Galvez het volgende:
Ook fijn dat ie een deel aan charity heeft, al had het statement nog veel meer impact gehad als ie het volledig bedrag gedoneerd had natuurlijk.
quote:Op 22 september 2023 tekende El Ghazi, die na zijn transfervrije vertrek zijn conditie op peil hield bij Jong Ajax[15], een contract bij het Duitse Mainz 05.[16] Daar werd hij op 3 november 2023 ontslagen na pro-Palestijnse uitspraken op zijn sociale media over de oorlog tussen Hamas en Israël in de Gazastrook. In augustus 2024 won El Ghazi een rechtszaak tegen de Duitse club voor onterecht ontslag.
LAND SEA PALESTINE FREEquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:57 schreef Het_Bokje het volgende:
kan iemand me uitleggen waar die rechtszaak om ging?
even van Wikipedia getrokken:
[..]
Ja, het is een slimme jongen. Hij heeft het toch voor elkaar gekregen, opboksend tegen een grote club, en die waterdichte sneren er achteraan zijn voor mij de kers op de taart. Ik ga er een mooi weekend van maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim gespeeld door je op deze manier als held te profileren nadat je berispt bent omdat je gewoon een polariserende kutopmerking maakt
Hamas heeft geen projecten. Ze gebruiken de kinderen wel als menselijk schild.quote:Allereerst voor het feit dat 500.000 euro zal worden gebruikt voor projecten om kinderen in Gaza
De jaren 90 roepen en willen je valse berichtgeving om de publieke opinie te beïnvloeden terug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
500k naar hamas, wat een domme actie. Verblind door haat, teveel geld en een gebrek aan intellect.
Ga naar Google en zoek:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De jaren 90 roepen en willen je valse berichtgeving om de publieke opinie te beïnvloeden terug.
Wat ben ik blij dat dat niet meer werkt. Heerlijk.²
5 ton voor de kinderen van Gaza. Waar lees jij Hamas? Matige schijnbeweging, ik blijf bij de les.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Las laatst dat de top van Hamas miljardair is. Dus of geld sturen nou zo nobel is?
Kom eens uit je bubbel. Het werkt niet bij je mede booslims en extreem linkse activisten. Twee groepen die erg luid zijn. Twee groepen die in de jaren 90 ook al geen fans van Israel waren. Als Iran morgen weer een raketaanval start stijgen er gewoon weer westerse vliegtuigen op om Israel te beschermen en de Nederlandse regering blijft gewoon zaken doen met wat ze een bondgenoot noemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De jaren 90 roepen en willen je valse berichtgeving om de publieke opinie te beïnvloeden terug.
Wat heeft dat met de 5 ton voor de hulpbehoevende kinderen in Gaza te maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kom eens uit je bubbel. Het werkt niet bij je mede booslims en extreem linkse activisten. Twee groepen die erg luid zijn. Twee groepen die in de jaren 90 ook al geen fans van Israel waren. Als Iran morgen weer een raketaanval start stijgen er gewoon weer westerse vliegtuigen op om Israel te beschermen en de Nederlandse regering blijft gewoon zaken doen met wat ze een bondgenoot noemen.
En waar denk JIJ dat dat geld eerst heen gaat? Dat geld wordt niet gestort op de rekening van de kinderen zelf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
5 ton voor de kinderen van Gaza. Waar lees jij Hamas? Matige schijnbeweging, ik blijf bij de les.²
Deze broeder heeft gelukkig contact met betrouwbare instanties. Maak je maar geen zorgen. Deze kinderen gaan het goed krijgen. Ben je toch wel blij om? Dat deze kinderen zich weer kunnen kleden, eten en schoon water kunnen drinken. Toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:30 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
En waar denk JIJ dat dat geld eerst heen gaat? Dat geld wordt niet gestort op de rekening van de kinderen zelf.
Jouw post snap ik als je alleen propaganda van hamas volgt en alles vanuit de eigen echo chamber laat resoneren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat het kinderen zijn interesseert jou of deze ballenschopper geen reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze broeder heeft gelukkig contact met betrouwbare instanties. Maak je maar geen zorgen. Deze kinderen gaan het goed krijgen. Ben je toch wel blij om? Dat deze kinderen zich weer kunnen kleden, eten en schoon water kunnen drinken. Toch?²
Ik ben erg blij. Dit heeft El-Ghazi ontzettend slim (uit)gespeeld. Ja, de kinderen gaan er op vooruit. Maakt me nog blijer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat het kinderen zijn interesseert jou nog deze ballenschopper een reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.
Zeker de zelfde betrouwbare status als die de UNRWA had?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze broeder heeft gelukkig contact met betrouwbare instanties. Maak je maar geen zorgen. Deze kinderen gaan het goed krijgen. Ben je toch wel blij om? Dat deze kinderen zich weer kunnen kleden, eten en schoon water kunnen drinken. Toch?²
Naar aanleiding van die 5 ton maakte jij een post die dat relevant maakte. Beetje vergeetachtig banshee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de 5 ton voor de hulpbehoevende kinderen in Gaza te maken?²
De jarenlange oorverdovende stilte voor de Jezidi's nog wat dichter bij huis is moeilijk te vergeten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat het kinderen zijn interesseert jou of deze ballenschopper geen reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.
En dat maakt dat ik het gros van heel die Palestina-demonstranten niet serieus neem. Met liefdadigheid heeft het niets te maken, gewoon ordinair sektarisme.
Kinderen die niet behoren tot de 'juiste leer' mogen alsnog creperen. Daar geen steun voor, valt te weinig te halen bij de baardtheologen.
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Israël is kleiner dan naar Irak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De jarenlange oorverdovende stilte voor de Jezidi's nog wat dichter bij huis is moeilijk te vergeten.
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Syrië is kleiner dan naar Israel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:52 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Israël is kleiner dan naar Irak.
Jezidis wonen in Irak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Syrië is kleiner dan naar Israel.
Dat ik je smerige primitieve antisemitisme hekel maakt me geen zionist, het maakt me iemand die je smerige primitieve antisemitisme hekelt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een zionist die het over ordinair sektarisme heeft
Hahahahahahahahahahahahaha
Minder dan 10 slachtoffers in een heel rijk land.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Hathor het volgende:
Misschien kan hij het restant van het bedrag overmaken aan de nabestaanden van de slachtoffers van de moslimterreur in Solingen?
Blijf vooral doorgaan met het frivoleuze gebruik van de term genocide.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:20 schreef Galvez het volgende:
[..]
Minder dan 10 slachtoffers in een heel rijk land.
Versus tienduizenden vermoorde burgers, honderdduizenden ontheemden, een compleet vernietigde infrastructuur, in een arm gebied dat al tijden slachtoffer is van een genocidaal regime.
Vond je dit zelf nou wel een goede opmerking eigenlijk?
Jij acht het geen genocide?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Blijf vooral doorgaan met het frivoleuze gebruik van de term genocide.
Blijft toch apart dat de geterroriseerde moslims (Oeigoeren) in China 0,0% aandacht en geen cent krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
Gefeliciteerd Hamas met de 500.000 euro
Ik steun zijn recht om polariserende kutopmerkingen te maken. Het moet maar eens afgelopen zijn met al die bestuurders die denken dat ze daarmee kunnen bepalen dat mensen bekender en populairder dan zij hun mening moeten uitdragen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim gespeeld door je op deze manier als held te profileren nadat je berispt bent omdat je gewoon een polariserende kutopmerking maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |