abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:42:27 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214789667
Anwar El Ghazi heeft zich van zijn goede kant laten zien. De aanvaller won eerder deze zomer een rechtszaak van zijn voormalig werkgever FSV Mainz, waardoor hij met terugwerkende kracht nog 1,7 miljoen euro kreeg. Daar heeft hij een deel van gedoneerd aan het goede doel.

twitter

quote:
'Ik wil dit moment graag gebruiken om Mainz voor twee dingen te bedanken. Allereerst voor het feit dat 500.000 euro zal worden gebruikt voor projecten om kinderen in Gaza te helpen. Ik hoop dat Mainz, ondanks de pogingen om mij het geld niet te hoeven betalen, troost put uit het feit dat zij op deze manier de wereld dragelijker maken voor de kinderen in Gaza. Ten tweede voor het feit dat ze mijn stem alleen maar luider hebben gemaakt in hun poging om me het zwijgen op te leggen.'
--------------------------------------------

Ik ben hier zo ontzettend blij mee. Ik voel me zo ontzettend goed. Ben vervuld van hapiness en trots. El-Ghazi geeft FSV Mainz 05 een heerlijke welverdiende trap na. Mooi om te zien dat hij met hun centen het leed kan verzachten in Palestina. Er zit een goede kop op!

Ik ben erg fier op Anouar El-Ghazi, speelde maar 51 minuten en heeft heerlijk zijn recht en gelijk weten te halen:

quote:
Anwar El Ghazi heeft zijn oude club FSV Mainz 05, waar hij slechts 51 minuten voor speelde, bedankt voor de bijna 2 miljoen euro die hij heeft ontvangen. De 29-jarige aanvaller uit Barendrecht laat weten dat hij een half miljoen euro zal gebruiken voor projecten voor kinderen in Gaza.
:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214789699
Gerichtigheid. ^O^

Fuck die censuur.

Ook fijn dat ie een deel aan charity heeft, al had het statement nog veel meer impact gehad als ie het volledig bedrag gedoneerd had natuurlijk.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_214789704
Held
pi_214789718
Anwar El Gaza O+
pi_214789735
Gefeliciteerd Hamas met de 500.000 euro
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 09:55:25 #6
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214789743
Booslim verzameltopic
pi_214789745
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 09:47 schreef Galvez het volgende:

Ook fijn dat ie een deel aan charity heeft, al had het statement nog veel meer impact gehad als ie het volledig bedrag gedoneerd had natuurlijk.
Met name dit.
Gezanik om een "bron" beschouw ik als een gebrek aan eigen algemene ontwikkeling.
pi_214789751
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 09:55 schreef Cruzinats het volgende:
Booslim verzameltopic
Genocidegenieter gearriveerd
pi_214789753
kan iemand me uitleggen waar die rechtszaak om ging?

even van Wikipedia getrokken:
quote:
Op 22 september 2023 tekende El Ghazi, die na zijn transfervrije vertrek zijn conditie op peil hield bij Jong Ajax[15], een contract bij het Duitse Mainz 05.[16] Daar werd hij op 3 november 2023 ontslagen na pro-Palestijnse uitspraken op zijn sociale media over de oorlog tussen Hamas en Israël in de Gazastrook. In augustus 2024 won El Ghazi een rechtszaak tegen de Duitse club voor onterecht ontslag.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_214789791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 09:57 schreef Het_Bokje het volgende:
kan iemand me uitleggen waar die rechtszaak om ging?

even van Wikipedia getrokken:
[..]

LAND SEA PALESTINE FREE
Yea, she's on crack.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:06:55 #11
13462 BansheeBoy
pi_214789807
El-Ghazi scoort hier gewoon keiharde punten. Als ik zijn nummer had zou ik hem persoonlijk bedanken voor het gelukzalige gevoel dat hij bij me heeft bewerkstelligt. Heerlijk man, dikke ontslagvergoeding, Palestijnse zaak op de kaart en 5 ton naar Palestina.

Mooie vent! Maakt me fier.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214789840
Slim gespeeld door je op deze manier als held te profileren nadat je berispt bent omdat je gewoon een polariserende kutopmerking maakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:16:04 #13
13462 BansheeBoy
pi_214789853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slim gespeeld door je op deze manier als held te profileren nadat je berispt bent omdat je gewoon een polariserende kutopmerking maakt
Ja, het is een slimme jongen. Hij heeft het toch voor elkaar gekregen, opboksend tegen een grote club, en die waterdichte sneren er achteraan zijn voor mij de kers op de taart. Ik ga er een mooi weekend van maken.

pi_214789856
500k naar hamas, wat een domme actie. Verblind door haat, teveel geld en een gebrek aan intellect.
Hallo
pi_214789858
De Gaza strook veranderd nu ook van naam in de Ghazi strook
pi_214789869
quote:
Allereerst voor het feit dat 500.000 euro zal worden gebruikt voor projecten om kinderen in Gaza
Hamas heeft geen projecten. Ze gebruiken de kinderen wel als menselijk schild.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:20:39 #17
13462 BansheeBoy
pi_214789871
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
500k naar hamas, wat een domme actie. Verblind door haat, teveel geld en een gebrek aan intellect.
De jaren 90 roepen en willen je valse berichtgeving om de publieke opinie te beïnvloeden terug. :D

Wat ben ik blij dat dat niet meer werkt. Heerlijk. :)

pi_214789876
Las laatst dat de top van Hamas miljardair is. Dus of geld sturen nou zo nobel is?
pi_214789888
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De jaren 90 roepen en willen je valse berichtgeving om de publieke opinie te beïnvloeden terug. :D

Ga naar Google en zoek:

Hamas miljardair

Alleen dat.. misschien gaan je ogen dan open.
pi_214789895
Tuig
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_214789898
Als ze net zo goed schieten als el ghazi wordt het nog een lange oorlog.
No bitch to me
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:25:01 #22
13462 BansheeBoy
pi_214789900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Las laatst dat de top van Hamas miljardair is. Dus of geld sturen nou zo nobel is?
5 ton voor de kinderen van Gaza. Waar lees jij Hamas? Matige schijnbeweging, ik blijf bij de les.

pi_214789911
quote:

[..]

Kom eens uit je bubbel. Het werkt niet bij je mede booslims en extreem linkse activisten. Twee groepen die erg luid zijn. Twee groepen die in de jaren 90 ook al geen fans van Israel waren. Als Iran morgen weer een raketaanval start stijgen er gewoon weer westerse vliegtuigen op om Israel te beschermen en de Nederlandse regering blijft gewoon zaken doen met wat ze een bondgenoot noemen.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:27:54 #24
13462 BansheeBoy
pi_214789918
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Kom eens uit je bubbel. Het werkt niet bij je mede booslims en extreem linkse activisten. Twee groepen die erg luid zijn. Twee groepen die in de jaren 90 ook al geen fans van Israel waren. Als Iran morgen weer een raketaanval start stijgen er gewoon weer westerse vliegtuigen op om Israel te beschermen en de Nederlandse regering blijft gewoon zaken doen met wat ze een bondgenoot noemen.
Wat heeft dat met de 5 ton voor de hulpbehoevende kinderen in Gaza te maken?

pi_214789933
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
5 ton voor de kinderen van Gaza. Waar lees jij Hamas? Matige schijnbeweging, ik blijf bij de les.

En waar denk JIJ dat dat geld eerst heen gaat? Dat geld wordt niet gestort op de rekening van de kinderen zelf.

Het is algemeen bekend dat Palestijnse leiders bulken van het geld EN Gaza ontvluchten richting een Dubai of ander duur oort.

In de tussentijd laten ze "hun" broeders in zak en as achter.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:31:35 #26
13462 BansheeBoy
pi_214789944
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:30 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
En waar denk JIJ dat dat geld eerst heen gaat? Dat geld wordt niet gestort op de rekening van de kinderen zelf.
Deze broeder heeft gelukkig contact met betrouwbare instanties. Maak je maar geen zorgen. Deze kinderen gaan het goed krijgen. Ben je toch wel blij om? Dat deze kinderen zich weer kunnen kleden, eten en schoon water kunnen drinken. Toch?

pi_214789945
quote:

[..]

Jouw post snap ik als je alleen propaganda van hamas volgt en alles vanuit de eigen echo chamber laat resoneren.

Het vermogen om buiten het eigen referentiekader te bewegen is er vaak niet. Het draait om haat en dat wordt vanaf de geboorte gevoed. Nu is er een excuus om al die opgekropte haat naar buiten te kotsen. Dat is wat deze simpele voetballer ook doet.

Als hij oprecht was, had hij geld geschonken in stilte voor alle oorlogsslachtoffers. Nee, hij is vergiftigd door alle opgekropte haat dat menselijkheid en klasse niet aan hem besteed is.
Hallo
pi_214789962
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Deze broeder heeft gelukkig contact met betrouwbare instanties. Maak je maar geen zorgen. Deze kinderen gaan het goed krijgen. Ben je toch wel blij om? Dat deze kinderen zich weer kunnen kleden, eten en schoon water kunnen drinken. Toch?

Dat het kinderen zijn interesseert jou of deze ballenschopper geen reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.

En dat maakt dat ik het gros van heel die Palestina-demonstranten niet serieus neem. Met liefdadigheid heeft het niets te maken, gewoon ordinair sektarisme.

Kinderen die niet behoren tot de 'juiste leer' mogen alsnog creperen. Daar geen steun voor, valt te weinig te halen bij de baardtheologen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 10:35:47 #29
13462 BansheeBoy
pi_214789972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat het kinderen zijn interesseert jou nog deze ballenschopper een reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.
Ik ben erg blij. Dit heeft El-Ghazi ontzettend slim (uit)gespeeld. Ja, de kinderen gaan er op vooruit. Maakt me nog blijer.

pi_214789978
Misschien kan hij het restant van het bedrag overmaken aan de nabestaanden van de slachtoffers van de moslimterreur in Solingen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214790003
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker de zelfde betrouwbare status als die de UNRWA had? :')
pi_214790006
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de 5 ton voor de hulpbehoevende kinderen in Gaza te maken?

Naar aanleiding van die 5 ton maakte jij een post die dat relevant maakte. Beetje vergeetachtig banshee?
pi_214790011
Ik heb weinig met de voetballer El Ghazi, vind het maar een overgewaardeerde prutser maar dit vind ik wel een strakke actie van hem
pi_214790013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat het kinderen zijn interesseert jou of deze ballenschopper geen reet. Het gaat erom dat ze een bepaalde religie zouden hebben.

En dat maakt dat ik het gros van heel die Palestina-demonstranten niet serieus neem. Met liefdadigheid heeft het niets te maken, gewoon ordinair sektarisme.

Kinderen die niet behoren tot de 'juiste leer' mogen alsnog creperen. Daar geen steun voor, valt te weinig te halen bij de baardtheologen.
De jarenlange oorverdovende stilte voor de Jezidi's nog wat dichter bij huis is moeilijk te vergeten.
pi_214790075
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De jarenlange oorverdovende stilte voor de Jezidi's nog wat dichter bij huis is moeilijk te vergeten.
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Israël is kleiner dan naar Irak.
pi_214790101
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:52 schreef Killumination het volgende:

[..]
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Israël is kleiner dan naar Irak.
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Syrië is kleiner dan naar Israel.
pi_214790106
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb het even gecheckt, afstand naar Syrië is kleiner dan naar Israel.
Jezidis wonen in Irak.
pi_214790135
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:57 schreef Killumination het volgende:

[..]
Jezidis wonen in Irak.
En in ....
pi_214790144
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En in ....
Duitsland?
pi_214790173
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:02 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Een zionist die het over ordinair sektarisme heeft
Hahahahahahahahahahahahaha
Dat ik je smerige primitieve antisemitisme hekel maakt me geen zionist, het maakt me iemand die je smerige primitieve antisemitisme hekelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214790252
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef Hathor het volgende:
Misschien kan hij het restant van het bedrag overmaken aan de nabestaanden van de slachtoffers van de moslimterreur in Solingen?
Minder dan 10 slachtoffers in een heel rijk land.

Versus tienduizenden vermoorde burgers, honderdduizenden ontheemden, een compleet vernietigde infrastructuur, in een arm gebied dat al tijden slachtoffer is van een genocidaal regime.

Vond je dit zelf nou wel een goede opmerking eigenlijk?
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_214790399
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:20 schreef Galvez het volgende:

[..]
Minder dan 10 slachtoffers in een heel rijk land.

Versus tienduizenden vermoorde burgers, honderdduizenden ontheemden, een compleet vernietigde infrastructuur, in een arm gebied dat al tijden slachtoffer is van een genocidaal regime.

Vond je dit zelf nou wel een goede opmerking eigenlijk?
Blijf vooral doorgaan met het frivoleuze gebruik van de term genocide.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 11:37:55 #43
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214790437
terecht
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:46:37 #44
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214791103
Stukje HAMAS
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 12:57:25 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214791173
Als queer for palestine zou ik Anwar willen zoenen, omhelzen, knuffelen en nog meer willen zoenen.
pi_214791244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 11:34 schreef Hathor het volgende:

[..]
Blijf vooral doorgaan met het frivoleuze gebruik van de term genocide.
Jij acht het geen genocide?
pi_214791302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
Gefeliciteerd Hamas met de 500.000 euro
Blijft toch apart dat de geterroriseerde moslims (Oeigoeren) in China 0,0% aandacht en geen cent krijgen.
Of zou het te meer te maken hebben met de haat richting Israël en joden die eenzijdige aandacht?
pi_214791303
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik steun zijn recht om polariserende kutopmerkingen te maken. Het moet maar eens afgelopen zijn met al die bestuurders die denken dat ze daarmee kunnen bepalen dat mensen bekender en populairder dan zij hun mening moeten uitdragen.

Ik ben het ook niet met hem eens, maar El Ghazi is een principieel mannetje die eerder ook al zijn geld stopte waar zijn mond over praat en dat respecteer ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214791374
quote:
Anwar El Ghazi krijgt met terugwerkende kracht 1,7 miljoen euro
Dankzij Hamas, naar Bahamas
  Moderator zaterdag 24 augustus 2024 @ 13:31:42 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214791392
Nette actie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')