Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdongquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:13 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk moet ik net weer kakken als er een pakketje bezorgd moet worden.
"MOMENT!!!"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdong
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdong
Goeie timingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.
Ik mag deze bezorger wel.
Ellende, als halverwege het project de requirements ineens anders worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:14 schreef KoningWouter het volgende:
Zo. Genoeg gewerkt voor nu.
Hele project op de schop genomen.
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.
Ik mag deze bezorger wel.
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger benedenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"
ow. Dus in jouw geval is het helaas pindakaas, met een briefje "de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen, u kunt uw pakket ophalen bij ons distributiepunt, ergens ver weg achterin een industrieterrein, een half uur rijden bij u vandaan"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger beneden
Gelukkig bestel ik niet veelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. Dus in jouw geval is het helaas pindakaas, met een briefje "de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen, u kunt uw pakket ophalen bij ons distributiepunt, ergens ver weg achterin een industrieterrein, een half uur rijden bij u vandaan"
Ach moest toch gebeuren. We hebben nu multi-account. Dat heeft nog geen enkele andere app.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ellende, als halverwege het project de requirements ineens anders worden.
Ik liep net op de gang toen de bel ging, dus kon gewoon opendoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"
Wat ik belangrijk vind: het moet het gewoon doen. Het motto moet zijn: It just works.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach moest toch gebeuren. We hebben nu multi-account. Dat heeft nog geen enkele andere app.
Kan ik inkomen. Al heb je vooral tijdens development nog wel vaak dat er bugs in zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik belangrijk vind: het moet het gewoon doen. Het motto moet zijn: It just works.
Ik heb liever een app die weinig features heeft maar die gewoon altijd werkt, dan een ton of functies en driekwart daarvan werkt gewoon kut.
Daarom ook gewoon de intercom naast je wc inbouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger beneden
wanneer is die terug?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
![]()
wel erg rustig hier. Tijd dat @:justink terug komt van vakantie
Je hebt wel van die slimme deurbel die je met telefoon kan verbindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon de intercom naast je wc inbouwen
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel van die slimme deurbel die je met telefoon kan verbinden
Of verkeerd ingesteld, dat degene buiten ziet wat jij binnen doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |