Iedereen kan meedoen, dus succesquote:1 De hoogste temperatuur (graden C):
2 De laagste temperatuur (graden C):
3 Hoeveelheid Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Gemiddelde Windsnelheid (m/s):
6 Aantal warme dagen:
7 Aantal zomerse dagen:
8 Aantal tropische dagen:
9 Aantal vorstdagen (aantal dagen waarbij de temperatuur onder nul is geweest):
jaquote:Op dinsdag 3 september 2024 06:54 schreef Starhopper het volgende:
Hoe tel je eigenlijk de warme, zomerse en tropische dagen? Stel, het is vandaag 26,1 graad. Telt het dan mee voor zomerse dag en warme dag?
Dankquote:
jij moet gewoon alles bij elkaar optellen en dan vermenigvuldigen met driequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij moet gewoon alles bij elkaar optellen en dan vermenigvuldigen met drieIk ga t aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
@aloa kom er maar inquote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Frutsel het volgende:
Waarom mogen we eigenlijk voorspellen tot 3 september en bijv niet gewoon tot 31-8?
En voor oktober tot max 30-9?
Het idee was dat mensen dan nog wat langer tijd hadden dan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Frutsel het volgende:
Waarom mogen we eigenlijk voorspellen tot 3 september en bijv niet gewoon tot 31-8?
En voor oktober tot max 30-9?
Mijn mening:quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Het idee was dat mensen dan nog wat langer tijd hadden dan.
Maar idd zal het de volgende keer tot het begin van de maand doen...
Gewoon dan voor de 1e van de maand.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn mening:
Doe het op de eerste dag van de nieuwe maand in plaats van laatste dag van de maand. Dit kan nog wel eens verwarrend zijn. (30/31 dagen)
Ja jij staat 3de betreft de neerslag, daar gaat het uiteindelijke deze maand wel om is wel te zienquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:17 schreef MissHobje het volgende:
Gefeliciteerd @:Aloa en @:INViCTuS![]()
Ik ben blij met de 3e plek, had het voor mijn gevoel mega slecht gedaan dus grote meevaller
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:58 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind dat MissHobje, Aloa en SpeedyGJ 150 strafpunten moeten krijgen omdat ze in de top 3 staan![]()
Jaa!!! Jij staat gewoon op 1quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:04 schreef MissHobje het volgende:
Wow check die lijst![]()
![]()
Leuke tussenstand![]()
En vooral hoedan![]()
En 12 weken kan nog zoveel veranderen.
Alvast bedankt SpeedyGJ voor de lijstjes berekenen
Wat 2x gemist al kan aanrichtenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
In de maandwedstrijd is het heel spannend, maar ook hier in de week wedstrijden is het spannend in het totaal klassement. We hebben hier echter nog 12 weken te gaan dus kan ik wel beetje verklappen wat de top 3 isen natuurlijk kijken we toch even naar het totale overzicht.
269,64 - MissHobje
279,60 - Aloa
283,35 - SpeedyGJ
We zien dat MissHobje het heel goed doet gevolgd door Aloa die 9.96 punten achter loopt. SpeedyGJ loopt hierin tegen 13,71 punten achter op MissHobje en 3.75 punten achter op Aloa.
Dus er kan nog een hoop gebeuren hierin, wel is duidelijk dat: Zolang deze 3 users geen enkel week missen, dat vanaf nummer 4 geen inhaalslag op hun kunnen halen, vanaf daar begint namelijk de users die 1 week of meer hebben gemist.
Ook in het rijtje 1x gemist is het spannend natuurlijk! Hier wordt de strijd gestreden tussen Frutsel, Starhopper en Houtenbeen voor de 4de 5de en 6de plek
391,66 - Frutsel
399,89 - Starhopper
401,16 - Houtenbeen
Dan het rijtje met 2x gemist, hier is het vooral spannend tussen Dick_laurent en GarlandBriggs, INViCTuS loopt beetje uit de pas maar met paar goeie weken voor hem kan het nog een goeie kant opgaan en in deze compentite gaan mengen![]()
474,87 - Dick_laurent
475,03 - GarlandBriggs
493,62 - INViCTuS
Dan de overige 2 kandidaten.
We beginnen bij Nattekat, 13x gemist en totaal score van 1495.59.
Butzors heeft intotaal ook 13x gemist en totaal score van 1545.98.
Verwachting is dat Nattekat de strijd heeft opgegeven en dat Butzors volgende week een plek zal stijgen![]()
We hebben ook nog een paar andere users die hebben meegedaan, maar gezien de aantal keren dat ze niet hebben meegedaan groter is dan de keren die ze wel hebben meegedaan neem ik ze voor nu even niet mee. In het eind klassement zullen ze uiteraard wel in komen.
Voor de nieuwe users: Je kan altijd meedoen natuurlijk, probeer dit ook vol te houden door regelmatig mee te blijven doen, het is een leuke competitie en natuurlijk een leuke start voor het nieuwe jaar en met ons de top 3 zien te bemachtigen! Vergeten is iets wat voorkomt en dat kost punten, daarom ook naar aanloop met het nieuwe jaar kun je alvast lekker inwerken en wie weet pak jij wel de winst!![]()
Voor de rest wil ik even melden dat ik dit nog steeds met heel veel plezier doe![]()
En natuurlijk wil ik alle users bedanken voor het meedoen, en natuurlijk met het extra opletten want foutjes maken gebeurd wel eens
@:12Beaufort / @:butz0rs / @:dick_laurent / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:grimselman / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:heywoodu / @:Mikeytt
En nu weer dooooooor met de laatste 12 weken van het jaar eens kijken wie er met de winst ervandoor gaat en wie nog plekken gaat pakken natuurlijk
100 punten per gemiste invoering, je hebt dus nu 200 strafpunten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat 2x gemist al kan aanrichten
Maar hoeveel strafpunten is gemist ook alweer?
Binnenkort op vakantie naar Zuid Korea, dus wel even rekening houden met tijdverschil en dat ik het niet vergeet
Ah, dat is best jammer. Ik zou dan dicht op de top 3 staan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
100 punten per gemiste invoering, je hebt dus nu 200 strafpunten.
Als je ze niet had gemist had je op de 4de plek gestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |