Bespaar je de entreekosten van sealife want wat is dat toch treurig, met 10 minuten ben je er doorheen en heb je niks boeiendste gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:14 schreef fespo het volgende:
Ik ga morgen naar Sea Life.
Heeft iemand een tip waar ik in de buurt gratis kan parkeren en een stukje met ov te reizen.
Hier heb je volkomen gelijk in. Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bespaar je de entreekosten van sealife want wat is dat toch treurig, met 10 minuten ben je er doorheen en heb je niks boeiendste gezien.
Als je in Transvaal of in de Regentessebuurt parkeert kan je dat gratis doen en vanaf daar de tram naar Scheveningen pakken. Parkeren in deze en omliggende buurten is tot 18:00 uur gratis als het goed is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:14 schreef fespo het volgende:
Ik ga morgen naar Sea Life.
Heeft iemand een tip waar ik in de buurt gratis kan parkeren en een stukje met ov te reizen.
bedoel je Parkbee Madurodam? (11 euro, ook geen probleem)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bespaar je de entreekosten van sealife want wat is dat toch treurig, met 10 minuten ben je er doorheen en heb je niks boeiendste gezien.
Gratis parkeren kan je bij de koninginnengracht bij Madurodam, vanaf daar 5 haltes met lijn 9 naar Scheveningen Kurhaus
Typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom jezelf geen luxe gunnen? Waarom steeds de goedkoopste oplossing zoeken. Waarom parkeer he niet gewoon aan de deur.
Dan zou ik al denken laat maar zittenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom jezelf geen luxe gunnen? Waarom steeds de goedkoopste oplossing zoeken. Waarom parkeer he niet gewoon aan de deur.
Paar haltes met bus of tram kan inderdaad erg gunstig uitpakken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Is een stuk met ov reizen goedkoper dan daar parkeren?
Parkeren in Scheveningen. Een uur rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek waar je auto gezandstraald wordt, luxe noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet op vooraf even op google kijken waar de parkeergarages zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:07 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Parkeren in Scheveningen. Een uur rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek waar je auto gezandstraald wordt, luxe noemen![]()
De prijs daarentegen, die is dan wel luxer dan luxe: https://www.omroepwest.nl(...)trum-en-scheveningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |