abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214786852
Ik ga morgen naar Sea Life.
Heeft iemand een tip waar ik in de buurt gratis kan parkeren en een stukje met ov te reizen.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:20:21 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214786874
Groningen P&R
pi_214786957
Is een stuk met ov reizen goedkoper dan daar parkeren?
pindazakje
pi_214787095
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:14 schreef fespo het volgende:
Heeft iemand een tip waar ik in de buurt gratis kan parkeren en een stukje met ov te reizen.
Bespaar je de entreekosten van sealife want wat is dat toch treurig, met 10 minuten ben je er doorheen en heb je niks boeiendste gezien.

Gratis parkeren kan je bij de koninginnengracht bij Madurodam, vanaf daar 5 haltes met lijn 9 naar Scheveningen Kurhaus
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:38:56 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214787511
Kurhaus _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214787964
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]
Bespaar je de entreekosten van sealife want wat is dat toch treurig, met 10 minuten ben je er doorheen en heb je niks boeiendste gezien.

Hier heb je volkomen gelijk in. Zonde van je geld.
Zonder wrijving geen glans
pi_214788636
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:14 schreef fespo het volgende:
Als je in Transvaal of in de Regentessebuurt parkeert kan je dat gratis doen en vanaf daar de tram naar Scheveningen pakken. Parkeren in deze en omliggende buurten is tot 18:00 uur gratis als het goed is.
pi_214788758
Waarom jezelf geen luxe gunnen? Waarom steeds de goedkoopste oplossing zoeken. Waarom parkeer he niet gewoon aan de deur.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_214789339
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Gratis parkeren kan je bij de koninginnengracht bij Madurodam, vanaf daar 5 haltes met lijn 9 naar Scheveningen Kurhaus
bedoel je Parkbee Madurodam? (11 euro, ook geen probleem)
in de stad kom ik 25 euro tegen maar dat kan ik niet reserveren omdat het vol is.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:34:57 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214789344
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 00:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom jezelf geen luxe gunnen? Waarom steeds de goedkoopste oplossing zoeken. Waarom parkeer he niet gewoon aan de deur.
Typisch Nederlands.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:36:15 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_214789348
Scheef in geparkeerd ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214789353
ik ben 12+ uur in schevingen, ik zie parkeerplekken tot 12 euro per uur _O-
max parkeerdtijd van 60 min etc.

lekker onhandig.
pi_214789467
quote:
Dan zou ik al denken laat maar zitten :D :P
pi_214789492
In de APCOA Strand aan de Zwolsestraat. Het tarief is afhankelijk van de drukte, maar gaat tot ¤4,10 per uur en een max van 26,50 per dag. Sea Life adviseert om bij de kassa te vragen of er nog kortingsacties zijn. De parkeergarage ligt op iets meer dan een kilometer van Sea Life (ruim een kwartier lopen)

De garage is gigantisch (2000 parkeerplekken), maar wel een beetje krap in- en uitrijden.

Je kan natuurlijk ook de Park&Beach overwegen. Je parkeert dan op afstand op Q-park (kan je reserveren) en gaat met de tram naar het strand. Combiticket is ¤6 voor parkeren en tram. Daar komt ¤1 bij voor iedere meereizende persoon (max 4 extra personen, kinderen onder de 4 reizen gratis)

Maar deze informatie komt natuurlijk gewoon van de site van sea life

[ Bericht 11% gewijzigd door Jordy-B op 24-08-2024 09:10:57 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_214789503
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Is een stuk met ov reizen goedkoper dan daar parkeren?
Paar haltes met bus of tram kan inderdaad erg gunstig uitpakken.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_214793623
Madurodam was prima, 11 euro ofzo en binnen 10 min op de Boulevard.
Sealife viel idd tegen, maar gratis ( :') ) kaartjes gekregen.
pi_214814774
quote:
Parkeren in Scheveningen. Een uur rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek waar je auto gezandstraald wordt, luxe noemen :')

De prijs daarentegen, die is dan wel luxer dan luxe: https://www.omroepwest.nl(...)trum-en-scheveningen
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_214818281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 09:07 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Parkeren in Scheveningen. Een uur rondjes rijden op zoek naar een parkeerplek waar je auto gezandstraald wordt, luxe noemen :')

De prijs daarentegen, die is dan wel luxer dan luxe: https://www.omroepwest.nl(...)trum-en-scheveningen
Niet op vooraf even op google kijken waar de parkeergarages zijn :') geen research doen voordat je vertrekt :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')