SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
gewoon oprollenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sommige kleding moet echt een vouw instructie krijgen. Niet te doen.
Gewoon weggooienquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sommige kleding moet echt een vouw instructie krijgen. Niet te doen.
oh die is mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)7QAm1yRoCYqQQAvD_BwE
quote:
Neem er een koekje bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga ik zo aan beginnen. Eerst koffiemomentje in de huiskamer
Het was een cadeautje?quote:
oeh dat is een goede doosquote:
Ok loveislikeacatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oeh dat is een goede doos
ik heb een zwak voor goede dozen
zie mijn zolder als je het niet gelooft
Maar bomen zijn relaxed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck het milieuFuck bomen.
Deze niet meer dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar bomen zijn relaxed.![]()
Nah goed. Papierbak in
Ok US.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag is een cadeautje
Ik had ooit eens een speldje gekochtquote:
sla m met een pizzaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:51 schreef Ama het volgende:
Nu zit ik in een andere trein en zit er een irritant kind achter me.
Ik heb maar gezegd dat ik bezig ben. Laat die zijn vader maar lastig vallen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat zou mij echt over de zeik brengen
"Als je me nu nog 1 keer port bijt ik je vinger eraf"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb maar gezegd dat ik bezig ben. Laat die zijn vader maar lastig vallen.
had op 1 rij gepastquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:02 schreef Ama het volgende:
Wat vinden we van drie rijen innemen voor je bagage?
[ link | afbeelding ]
dubbel betalenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:02 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een trein vol aso'squote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:02 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En zet je die tas dan ergens anders of gooi je die weg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat een trein vol aso'sals het druk is dan vind ik daar wat van en ga ik er gewoon zitten
is de aantrekkingskracht van de Amaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je komt vandaag wel een hoop kutmensen tegen zeg @:Ama
Lekker danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is de aantrekkingskracht van de Ama
Ik drapeer mezelf er gewoon overheen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:02 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Alle bejaarden binnen blijven!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:08 schreef Karzai het volgende:
net als in het vliegtuig, bejaarden met rollators ook
Pleonasmequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:51 schreef Ama het volgende:
Nu zit ik in een andere trein en zit er een irritant kind achter me.
Handig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Boek gedownload. Ik zit te lezen. Bij 33% ongeveer lopen er twee hoofdstukken door elkaargvdkut
Is het een puzzelboek?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Boek gedownload. Ik zit te lezen. Bij 33% ongeveer lopen er twee hoofdstukken door elkaargvdkut
Op de grond naast me. De eigenaar komt dan toch wel aanrennen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zet je die tas dan ergens anders of gooi je die weg.
gelijk het raam uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Dubbel zo snel lezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef CherryLips het volgende:
ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Harry Potter and the deathly hallows
Ik kan me niet goed concentreren op audiobooks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh
audio versie downloaden en luisteren onder het genot van stephen fry zijn stem
Die heb ik gewoon hardkopie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Harry Potter and the deathly hallows
Ja ik ook maar a) vind een ereader prettiger lezen dan een logge hardcover en b) ik ben op vakantiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon hardkopie.
Mede door je hoor beperking?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet goed concentreren op audiobooks.
Nee gewoon slechte concentratiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mede door je hoor beperking?
waar ben je heen? kom ik even een hardcopy brengenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook maar a) vind een ereader prettiger lezen dan een logge hardcover en b) ik ben op vakantie
Zeeuws Vlaanderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
waar ben je heen? kom ik even een hardcopy brengen
Oh okee. Ik heb ook 1 keer een audioboek geprobeerd, maar het beviel me ook niet. Ik ben ook iemand die soms een regel 2 keer moet lezen en dat is wat lastiger bij zo'n audioboekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon slechte concentratie
oh daar was ik laatst met de stokquote:
Ik ken vrijwel niks uit die stadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie de boevenspotter uit amsterdam?
Die spoort al die zakkenrollers op in amsterdam en dan laat die de politie ze ze oppakkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel niks uit die stad
Op YT.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh daar was ik laatst met de stok
maar dan kost het geld om er te komen
of ik moet een pokkeind om antwerpen heen
van de wereld weet ik nietsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
boevenspotter gespotquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:03 schreef Karzai het volgende:
Alle terrassen zitten vol maar heb toch een plekje weten te vinden
[ afbeelding ]
Meneer is daar wel goed in.quote:
Liedje in mijn hoofd meteen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van de wereld weet ik niets
niets dan wat ik hoor en zie
Zo herkenbaarquote:
Liefquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze vleermuis heet Flopsi![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Mooie katquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
oh nee ze heeft mijn grote geheim ontdekt
Ik heb ze zowel in het engels als in het nederlands.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon hardkopie.
Jaime?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
9604 maar de hond wil meeeerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
2685 stapjes. Het is een dagje van niks, soort van. Zo maar eens te bedde.
Niks voor mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
9604 maar de hond wil meeeer
Ken wel die uit Italiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Snap ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van mij heeft een luie avond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb 14400, veel te mooi nummer om nog naar bed te gaan lopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
2685 stapjes. Het is een dagje van niks, soort van. Zo maar eens te bedde.
ja ook een held is datquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel die uit Italie
Attenzione, pickpocket!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat die zo heet. Nou ja zijn YT account heet ook de boevenspotter
Heeft FC Eindhoven financiële problemen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van de leukste clubs in in Eindhoven gaat dicht, was zo ongeveer enige waar ik nog met enige regelmaat naartoe ging
Hey je bent er weerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heeft FC Eindhoven financiële problemen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is de aantrekkingskracht van de Ama
Je mag nu best eens iets later hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:43 schreef bitterbal het volgende:
tis al snackbedtijd maar ben helemaal niet moe
Dan blijf je nog even op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:43 schreef bitterbal het volgende:
tis al snackbedtijd maar ben helemaal niet moe
En weer een keer echte Lego. Had ik even zin inquote:
Er is nog een nieuwe set bij gekomen die ik wil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En weer een keer echte Lego. Had ik even zin in
nee das een nieuwe dag, nieuw nieuws en zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat probleem heb je morgenochtend om 730u toch net zo?
Klinkt alsof ze verwachten dat je rent en niet looptquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik ook zo slapen. Wil toch proberen om de Parkrun te gaan lopen morgen ochtend
Ik vind de wereld altijd extreem saai op dat tijdstip.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee das een nieuwe dag, nieuw nieuws en zo
als het op een ander tijdstip beter isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind de wereld altijd extreem saai op dat tijdstip.
Ik ook nietquote:
Ja naarmate de dag vordert wordt de wereld ook wakker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind de wereld altijd extreem saai op dat tijdstip.
we hebben toch niet allemaal dezelfde tijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja naarmate de dag vordert wordt de wereld ook wakker.
Omdat je aan het herstellen bent, dat kost veel energiequote:
Nee, daarom juist.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben toch niet allemaal dezelfde tijd
Komt door al die oxyquote:
Wel een laser?quote:
Toch iets anders gekregen dus?quote:
Goed zo, braafquote:
Lekker regenbuitje inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:06 schreef Karzai het volgende:
Geen open einde
[..]
Tiz heerlijk buiten , ik geniet van deze momenten
Ja maar dat valt in de praktijk altijd tegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dus kan er al van alles gebeurd zijn terwijl lagen te snurken
Heb je nog tips? Ik ben van ellende dingen aan het kijken wat ik al eerder heb gezien.quote:
ja maar elke dag nieuwe kansenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar dat valt in de praktijk altijd tegen.
Ik ga niet doen alsof ik er verstand van heb. Is dat beter?quote:
Wel minder verslavend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga niet doen alsof ik er verstand van heb. Is dat beter?
Is wat minder alsof je pure coke naar binnen werkt met bijbehorende verslavingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, dan doe me maar oxyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wat minder alsof je pure coke naar binnen werkt met bijbehorende verslavingen
Teringzooi dat dat isquote:
Geen ervaring mee, met tramadol ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teringzooi dat dat is![]()
(al werkt het wel verdomde goed)
Ik heb dan weer geen ervaring met cokequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, met tramadol ook niet.
Met coke dan weer wel
Het is hoe dan ook kutspulquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:28 schreef Ama het volgende:
Coke en oxy is niet vergelijkbaar maar ok.
Correcte constateringquote:
Ik zou het bijna nacht noemenquote:
Ja ik heb ook niet zoveel spannends te meldenquote:
vrijdag en zaterdagavond meestal rutsig hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet zoveel spannends te melden
Minder sterk. Minder verslavend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee oxy is een opiaat en dus meer vergelijkbaar met heroine en morfinequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:28 schreef Ama het volgende:
Coke en oxy is niet vergelijkbaar maar ok.
jij geen zin meer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig. Beneden zijn ze nog wijnen
Arme dimmyquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Ik lig. Beneden zijn ze nog wijnen
mijn voeten vinden dat ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het al een uur of 1 is.
Zo toch maar eens richting bedje gaan.quote:
ik moet nog 20 minuten ofzo reizen voor ik thuis benquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo toch maar eens richting bedje gaan.
bij mij was het al gestortquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:13 schreef mschol het volgende:
morgenochtend salaris tijd
loonstrook is beschikbaar
"een Arabisch uitziende dader"quote:
gaan er in Deutschland ook rellen ala UK komen of zijn ze in Duitsland te politiek correctquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"een Arabisch uitziende dader"
Tegenwoordig zetten ze het erbij, dadelijk krijgen ze nog een slechte naam.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"een Arabisch uitziende dader"
Tegenwoordig zetten ze het erbij, dadelijk krijgen ze nog een slechte naam.
Ah het was thema gerelateerdquote:Het thema was "Festival van Diversiteit".
Zit je nou te hopen op extremistisch geweld?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaan er in Deutschland ook rellen ala UK komen of zijn ze in Duitsland te politiek correct
Al hebben ze daar wel de AFD
welke diversiteit bedoelen ze bij dit festival. Is het een soort Gay parade?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Ah het was thema gerelateerd
waar in die post lees je datquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nou te hopen op extremistisch geweld?
En Duitsland heeft idd neonazi's, laten we die maar niet uittesten.
Die AFD is dan weer echt extreem rechts, dan zijn de rechtse partijen wereldwijd slechts theekransjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaan er in Deutschland ook rellen ala UK komen of zijn ze in Duitsland te politiek correct
Al hebben ze daar wel de AFD
Het alternatief is te politiek correct, dus tussen neus en lippen door is dat er wel in te lezenquote:
Als ze daar los gaan dan krijg je wat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die AFD is dan weer echt extreem rechts, dan zijn de rechtse partijen wereldwijd slechts theekransjes.
je zou het er van kunnen makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het alternatief is te politiek correct, dus tussen neus en lippen door is dat er wel in te lezen
Vroeger hadden ze archieven en bevolkingsregisters nodig, nu kan het op zicht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze daar los gaan dan krijg je wat.
En gehoor, als iemand Allah akbar schreeuwt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze archieven en bevolkingsregisters nodig, nu kan het op zicht.
En geur, op knoflook en lui zweet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En gehoor, als iemand Allah akbar schreeuwt.
Dat is generaliseren USquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geur, op knoflook en lui zweet.
Apart dat het op zaterdag wordt overgemaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vanuit werk bevestiging dat het morgen gestort wordt (zal wel ingepland staan)
gewoon doen zoals de Fransen, daar overleven dergelijke gasten het zeldenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoop wel dat ze hem gelijk door zijn flikkker schieten en niet als de Engelsen, netjes oppakken en zeggen dat het een Duitse inwoner is uit een buurtdorpje.
In het geval van de Engelsen een “gewone Engelsman uit Cardiff”
Dat heeft die bevolking daar enorm getriggerd
om er een standaard dag van te maken, altijd op de 25stequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart dat het op zaterdag wordt overgemaakt.
Dries Roelvink vond het een dieptepunt in zijn carrière.quote:
Mja, met getuigen die hem omschrijven als "een arabisch uitziende man" kun je als politie weinig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:05 schreef Karzai het volgende:
Geen signalement van de dader en ze zijn nog opzoek, hoe kan dat met zoveel getuigen?
Meestal loopt er wel iemand met een mobieltje te filmenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, met getuigen die hem omschrijven als "een arabisch uitziende man" kun je als politie weinig natuurlijk.
Lol, de bovenlaag daar heeft zo'n enorme teringhekel aam blanken, niet normaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Ooggetuigen melden dat een man op het stadsfestival rond 21.45 uur willekeurige voorbijgangers neerstak. Ze zeggen dat de dader er "Arabisch uitziet" en op de vlucht is geslagen.
Het stadsfestival, dat zo'n 80.000 bezoekers over drie dagen trekt, is afgelast. Het thema was Festival van Diversiteit.
De elite?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, de bovenlaag daar heeft zo'n enorme teringhekel aam blanken, niet normaal.
Ja helaas wel, was er al om 3.45 uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
mogguh, jullie waren er weer vroeg bij..
Dat was niet vrijwilligquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:33 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
mogguh, jullie waren er weer vroeg bij..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas wel, was er al om 3.45 uit
niet? je moest je oudemannen plasje plegen?quote:
Ben wel blij dat ik geen man ben, ik hoef er nl zelden tot nooit uit voor een plasje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet? je moest je oudemannen plasje plegen?
Tot en met februari.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:31 schreef Karzai het volgende:
Moeten we nu weer 3 maanden lang dat gezanik over de Amerikaanse verkiezingen in het nieuws hebben?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet? je moest je oudemannen plasje plegen?
*gaat nieuws vermijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:31 schreef Karzai het volgende:
Moeten we nu weer 3 maanden lang dat gezanik over de Amerikaanse verkiezingen in het nieuws hebben?
Dat is sowieso verstandig om te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*gaat nieuws vermijden.
Het is zo weer droog hoor, vanmiddag gaat het pas losquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*hoort het regenen, draait zich om.
Hier ook achter brak weer wakker geworden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:01 schreef Haags het volgende:
Dit was geen best nachtje. Rampzalig zelfs.
Plas je dan gewoon in bed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik geen man ben, ik hoef er nl zelden tot nooit uit voor een plasje.Maar ben even goed vroeg wakker
Bijna echt kutweer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een raar weer wordt het vandaag. Wel 27 graden. Veel wind en regen. Bijna tropische storm
??quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:01 schreef Haags het volgende:
Luier omquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plas je dan gewoon in bed?
Uit het niets sinds gisteravond koekoek verkouden/grieperig man. De tering heyquote:
Watje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Uit het niets sinds gisteravond koekoek verkouden/grieperig man. De tering hey
Apensarsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
Zou je hier naar toe gaan?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
A jakkes. Nee moet s'nachts geen last van een volle blaas gelukkig,quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plas je dan gewoon in bed?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:01 schreef Haags het volgende:
Dat is minder, beterschapquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent toch geen homofiel, Edgarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is hier net gestopt met regenen. Dat deed het slechts een uur of 4 pas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Het moet vandaag 26 graden worden. Als ik naar buiten kijk is dat zo lastig te geloven...
Heb je vandaag een beter humeur?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Het moet vandaag 26 graden worden. Als ik naar buiten kijk is dat zo lastig te geloven...
Hier druppelt het nog een beetje naquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is hier net gestopt met regenen. Dat deed het slechts een uur of 4 pas.
Gewoon lekker broeierig benauwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |