Roof en verkrachting door een migrant zeker niet uitsluiten. Statisch gezien nu eenmaal een reeele mogelijkheid, helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja omdat die telefoon gevonden is, zou het misschien waarschijnlijker zijn dat het om een verkrachting en/of moord gaat. Maar het kan natuurlijk ook dat ze de telefoon is verloren en daarna de weg kwijt is geraakt.
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze zaak hebben @:nober en ik weer opgelost.
Door de jarenlange ervaring en intensief speurwerk natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:02 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze zaak hebben @:nober en ik weer opgelost.
Ik neem aan dat we snel meer horen over de doodsoorzaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roof en verkrachting door een migrant zeker niet uitsluiten. Statisch gezien nu eenmaal een reeele mogelijkheid, helaas.
Of je hoort niks meer want privacy.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we snel meer horen over de doodsoorzaak.
Nee we horen echt wel of het een natuurlijke doodsoorzaak was of niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Of je hoort niks meer want privacy.
Bron: Telegraafquote:De ingewijden laten weten dat de vrouw vermoedelijk een verkeerd pad is ingeslagen bij een kruising. Het pad bevat een misleidende splitsing, waar iemand makkelijk verkeerd loopt, ook omdat er wel rode markeringen bijstaan. „Waarschijnlijk is het een oude route”, aldus een betrokkene.
Het is nog onduidelijk wat er met het slachtoffer is gebeurd. Ze kan zijn uitgegleden, want het pad dat zij vermoedelijk heeft genomen is vrij gevaarlijk. Maar ze kan ook verdwaald zijn, of te weinig hebben gedronken, zegt de ingewijde.
Dit maakt het wat mij betreft alleen maar vreemder... dit gebiedt ligt hartstikke dicht bij de bewoonde wereld.quote:
quote:The unfortunate woman was found near the monastery of Panagia Spiliani. According to the first data, one of the Dutch who participated in the investigations happened to pass by the spot, next to the monastery, and identified the 64-year-old woman by the strong smell . It is believed that the woman must have slipped and fallen in a bushy and inaccessible area where she was difficult to locate.
Dat is toch bij de zuidingang van de tunnel..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:44 schreef Stupidisco het volgende:
EPT news (ERT) heeft het over de monastery of Panagia Spiliani.
[..]
Ik ben benieuwd, op zich plausibel, maar wel vreemd dat haar telefoon dan wel ergens anders lag...quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:44 schreef Stupidisco het volgende:
EPT news (ERT) heeft het over de monastery of Panagia Spiliani.
[..]
Dat wil niks zeggen. Als je net uit het zicht onder een bebossing terechtkomt kan het dagen, weken, zelfs jaren duren voor ze je vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit maakt het wat mij betreft alleen maar vreemder... dit gebiedt ligt hartstikke dicht bij de bewoonde wereld.
Dat is zeker waar, ik bedoelde dat het vooral vreemd is wanneer je uit gaan van verdwalen. Dat is haast onmogelijk op die plek.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen. Als je net uit het zicht onder een bebossing terechtkomt kan het dagen, weken, zelfs jaren duren voor ze je vinden.
https://www.reddit.com/r/(...)man_after_two_years/
Misschien is de vrouw wel even ergens gaan zitten om uit te rusten en daar op haar telefoon gekeken en heeft deze vervolgens vergeten mee te nemen toen ze haar weg weer vervolgde. Het kan natuurlijk..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:55 schreef Alloch87 het volgende:
Én telefoon kwijt én dodelijk verongelukken is wel erg toevallig.
Er was een plaatje op de vorige pagina van de wandeltocht die ze had willen maken. Daarbij zou ze langs de noordingang van de tunnel wandelen (waar haar telefoon werd gevonden), om vervolgens over de berg/heuvel, min of meer boven dat klooster langs terug te wandelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is toch bij de zuidingang van de tunnel..
Of ze is dus juist van de route afgeraakt omdat ze haar telefoon met kaart en GPS was verloren, waardoor ze op een gevaarlijk pad terecht is gekomen en is verongelukt.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:55 schreef Alloch87 het volgende:
Én telefoon kwijt én dodelijk verongelukken is wel erg toevallig.
Misschien heeft eea enig verband met elkaar? Gemerkt dat ze haar telefoon kwijt was en gaan zoeken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:55 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik bedoelde dat het vooral vreemd is wanneer je uit gaan van verdwalen. Dat is haast onmogelijk op die plek.
Uitglijden en vallen is natuurlijk wel heel goed mogelijk, dat verklaart echter niet hoe het kan dat haar telefoon op een hele andere plek gevonden is. Én telefoon kwijt én dodelijk verongelukken is wel erg toevallig.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pak je een verkeerd pad in het vondelpark, kan het ook fout met je aflopen. Een groep hyena's is altijd dicht in de buurt.
Je bent een beetje abuis. Hyena's lopen in Artis, niet in het Vondelpark.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pak je een verkeerd pad in het vondelpark, kan het ook fout met je aflopen. Een groep hyena's is altijd dicht in de buurt.
Dit is echt Pianista Trail all over againquote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:23 schreef Stupidisco het volgende:
"De ingewijden laten weten dat de vrouw vermoedelijk een verkeerd pad is ingeslagen bij een kruising. Het pad bevat een misleidende splitsing, waar iemand makkelijk verkeerd loopt, ook omdat er wel rode markeringen bijstaan. „Waarschijnlijk is het een oude route”, aldus een betrokkene.
Het is nog onduidelijk wat er met het slachtoffer is gebeurd. Ze kan zijn uitgegleden, want het pad dat zij vermoedelijk heeft genomen is vrij gevaarlijk. Maar ze kan ook verdwaald zijn, of te weinig hebben gedronken, zegt de ingewijde."
Schokkend! Verder loeiende kul, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roof en verkrachting door een migrant zeker niet uitsluiten. Statisch gezien nu eenmaal een reeele mogelijkheid, helaas.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:38 schreef Blues het volgende:
Mijn theorie, omdat mij dat gisteren zelf is overkomen, gewoon in een bos in NL:
Glad, smal bospad, kronkelend naar beneden, onderweg steeds over boomstronken stappend, goed kijken waar je je voeten neerzet maar ook kijken op telefoon ivm route.
En ja, daar ging ik bijna. Het was doodstil in dat bos.
En ja, ik ben 65
Laat staan in die hitte. Tel valt uit je handen, hoofd op een steen zoiets.
Heel verdrietig zo
Waarom is het onzin? Deze persoon kan zich goed voorstellen dat zoiets zomaar kan gebeuren. Dat is het enige wat hij beschrijft.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:50 schreef Alloch87 het volgende:
[..]![]()
Hou deze onzin gewoon lekker voor je.
Omdat er weinig duidelijk is over wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar hetgeen wat wel duidelijk is is dat de telefoon op een hele andere plek is gevonden dan het lichaam.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom is het onzin? Deze persoon kan zich goed voorstellen dat zoiets zomaar kan gebeuren. Dat is het enige wat hij beschrijft.
Misschien dus ook bij deze vrouw.
Nou, dat is anders best een scenario dat zoiets gebeurd kan zijn. Nu.nl berichtte gisteren al dat het waarschijnlijk kwam door uitglijden of plotselinge gezondheidsproblemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 11:59 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Omdat er weinig duidelijk is over wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar hetgeen wat wel duidelijk is is dat de telefoon op een hele andere plek is gevonden dan het lichaam.
Dus dit scenario is gewoon klinkklare onzin.
Dit is echt totaal niet Panama again. Man flikker toch op. Gewoon iemand die weer eens onvoorbereid ging wandelen. Pech en jammer, door.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 16:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit is echt Pianista Trail all over again![]()
Ontzettend triest verhaalZeker als blijkt dat de onduidelijk aangegeven wandelroute de directe aanleiding is voor de fatale afloop.
Het zal ongetwijfeld snel duidelijk worden of er sprake was van een ongeval of een natuurlijke doodsoorzaak. Sterkte aan de nabestaanden![]()
Vind het ook nogal vergezocht die vergelijking.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit is echt totaal niet Panama again. Man flikker toch op. Gewoon iemand die weer eens onvoorbereid ging wandelen. Pech en jammer, door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |