SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
triest maar kennelijk kon hij zijn huurhuis niet onderhouden of hulp daarvoor inroepen, dan vind ik het alweer een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Ama het volgende: Triest. [ afbeelding ] https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-bushokje-in-dalen
Hoi Dudjequote:
Herfstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HerfstKan niet wachten tot het zover is.
quote:
Vis met piri piri sausquote:
Ik ben niks anders gewend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Er is een speciale plek in hel voor boomers die in dit tyfusweer nog bruggen open laten gaan.
Er schijnen zelfs mensen te bestaan die zo knettergek zijn dat ze niet eens kunnen werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb veel knettergekke mensen ontmoet.
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt nog druk op die speciale plek.
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.
Je hebt het klagen wel al. Alleen de leeftijd nog niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Die zie ik overal en het hoort erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Allemaal naar hel ermeequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zie ik overal en het hoort erbij.
Nee hoor, ik kijk vanuit kantoor uit op een brug waar ik net arme fietsers in de zeikende regen zag wachten op iemand die wat te compenseren heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt het klagen wel al. Alleen de leeftijd nog niet.
Dan stiekem modden in F1 subforum.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk vanuit kantoor uit op een brug waar ik net arme fietsers in de zeikende regen zag wachten op iemand die wat te compenseren heeft.
Nee alleen de prikkers denk ikquote:
hier is het wel TT-waardig weer tot nu toequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Regen valt hier reuze mee, paar spettertjes tot dusverre
Nog niet weggewaaid daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
hier is het wel TT-waardig weer tot nu toe
Windkracht 6 à 7 is het steeds ongeveer. Dus valt wel meequote:
oh fijn dimmiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
Dinnetje is onderweg. Over een half uurtje naar huis
Herfstquote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Even lunchen met een nieuwe video van Rijk Hofman erbij.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier twee bammetjes met kaas en twee met pepercervelaat.
Mijn oma noemde dat vroegah altijd sterven-op-straat-worst
Herfst is helemaal niet leuk, moet ik straks weer een lange broek en jas aanquote:
Vroeg donker, dat vind ik het meest vervelend. Denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herfst is helemaal niet leuk, moet ik straks weer een lange broek en jas aan
Vooral alle tegenwind en regen op de fiets is zo kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind vooral al die regen vervelendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg donker, dat vind ik het meest vervelend. Denk ik
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal geen last van, ik heb geen fietsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral alle tegenwind en regen op de fiets is zo kut.
Want zomers regent het nooitquote:
Nee maar jurkjes staan mij niet zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aan
Wilden ze bij mij de vorige keer ook, en ze bleven het ook maar neerzetten ook al zei ik dat ik dat niet wildequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ze willen me echt perse aan die oxycodon hebben. Heb nu al vier keer moeten aangegeven dat ik wat anders wil
Ja ok, ook best veel dit jaar, was dan ook maar een matige zomerquote:
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?quote:
Wat apart, kun je eens vragen waarom ze per se willen dat je dat gebruikt? Ben benieuwd of ze daar een antwoord op hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ze willen me echt perse aan die oxycodon hebben. Heb nu al vier keer moeten aangegeven dat ik wat anders wil
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
't Zusjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand tips voor leuke en lekker eetplek in Utregggg?
Nou omdat ik dan wel buiten kom, moet toch aan mijn stapjes komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?
Protocol waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?
[..]
Wat apart, kun je eens vragen waarom ze per se willen dat je dat gebruikt? Ben benieuwd of ze daar een antwoord op hebben
https://www.cafe-olivier.be/nl/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Daar hebben we geen tijd voorquote:
Nee want de bestellingen komen niet snel genoeg doorquote:
je bent zelf een leuk tentjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ruby Rose is oprecht een heel leuk tentje
Madeleinequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
er zit nu toch staal in je been alsof je een tent bent op een campingquote:
Broodje Marioquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
ga wegquote:
nee die is ook wel prima. ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten vond ik Tivoli zelf niet verkeerd overigens.
jij was in utrecht en jij laat het mij niet eens wetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
ik was laatst in de Rumclub
raad het niet aan
Snap ik welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:29 schreef dud0r het volgende:
jij was in utrecht en jij laat het mij niet eens weten
dan mis ik julliequote:
kek regenpakje aandoen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou omdat ik dan wel buiten kom, moet toch aan mijn stapjes komen
denk het ookquote:
BIEEEERquote:
dat eet ik nietquote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten vond ik Tivoli zelf niet verkeerd overigens.
quote:
Kijk IJs is tenminste behulpzaamquote:
Bakkenquote:
bakkes stinkpoesquote:
multiquote beste quotequote:
Brood en kaasquote:
Dat eet ik nietquote:
Hmm, daarbij vind ik zelf zowel gebakken als gekookt primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Brood en kaas
[..]
Dat eet ik niet
dan zou ik hem uitsmijtenquote:
Spek is er ook wel lekker bijquote:
of als je iets minder vet wil is goede ham ook wel prima.quote:
Kipfilet kan ook nog welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of als je iets minder vet wil is goede ham ook wel prima.
salami ook nog welquote:
bier drinkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop dat ik tussen de meetings door alvast gehaktballen kan draaien
Tussen de meetings door drinken kan ook wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bier drinken
oke sorry ik heb heel erg veel zin in weekend
Gehaktbal kiekeboe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hoop dat ik tussen de meetings door alvast gehaktballen kan draaien
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tussen de meetings door drinken kan ook wel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in spek, ham en salami
Paar eitjes erbij bakken en op een stokbroodje gooien danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
Nu heb ik zin in spek, ham en salami
Heb het ook al lang niet meer gehad. Minstens een jaar geledenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar eitjes erbij bakken en op een stokbroodje gooien dan
Moet je het maar niet verdienenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja precies hierom. Anderen uitschelden is niet lief.
Nee dan kun je beter even spek gaan halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:59 schreef essnhills het volgende:
En kaas
Hopelijk schaaf ik nu niet mijn halve duim eraf
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan kun je beter even spek gaan halen
quote:
quote:
Waarom pest je mij zoquote:
Meisjes plagenquote:
Ooooooh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker toch juist na die hitte afgelopen wekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:21 schreef mschol het volgende:
nu oppad
ik laat de fiets even thuis, ga niet met deze wind door de polder
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]krijg een kamer jullie tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneliner Godquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Rob Scheepers terug van vakantie@:haags
Hij is ook al een tijdje doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die voorbij zag komen.
#viesdik allenquote:Nederland produceert opnieuw minder voedsel, maar 'vooral met caloriezekerheid zit het wel goed'
Hij is ook wel echt afschuwelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe dom kunnen sommige zijn
Ik maakte een "slechte" woordgrap en moest deze uitleggen...
Ik ga bij de Efteling solliciteren, want er komen 8banen vrij.![]()
Ja, maar als dan die persoon aan komt met er zijn helemaal geen achtbanen in de Efteling dan heb je echt ergens een afslag gemistquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt afschuwelijk.
ik had aan één baan wel genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar als dan die persoon aan komt met er zijn helemaal geen achtbanen in de Efteling dan heb je echt ergens een afslag gemist
Vanavond met krekkie uit eten en een concert.quote:
Je bent zelfquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is ook wel echt afschuwelijk.
Mijn moeder is jarigquote:
Welk concert?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanavond met krekkie uit eten en een concert.
Morgen denk ik dierentuin. Zondag slapen
Volgende keer navigatie aanzetten danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar als dan die persoon aan komt met er zijn helemaal geen achtbanen in de Efteling dan heb je echt ergens een afslag gemist
heb je ook zoveel koffers?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend even de vakantiespullen bij elkaar gaan zoeken![]()
en dan nog naar de kapper, auto wassen, bij vrienden op bezoek en klimmen.
Dat valt wel mee. Hoef de kampeerspullen ook niet mee te nemen aangezien Cali niet in tentje wil slapen.quote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doet me denken aan Ashraf, de eigenaar en schipper van de Yellow Dolphin, "you are a very nice guy but next time you bring a strong woman"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hoef de kampeerspullen ook niet mee te nemen aangezien Cali niet in tentje wil slapen.
Ik deed dat dus savonds na een dag werken, waarop we om 5:00 gingen rijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had ooit vriendenweekend en ging daarna op vakantie. Zou die zondag eerder naar huis toe komen. Ik kwam toen om 4:00 thuis aan en om 6:00 zouden we naar Italie rijdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik deed dat dus savonds na een dag werken, waarop we om 5:00 gingen rijden.
Tegen 21:30 alles klaar, alleen de schuifdeur van de auto stond nog open, even hard remmen dan schuift die wel dicht:
Ik rem, Bam, halve deur ligt uit de sponning en wil niet meer dicht.
Toen tot 00:30 aan het sleutelen geweest nog.
wie heeft de grootste rode kontquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer sterkeverhalenweekend, ik hoor het al.
Fles, volgens Liesje dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft de grootste rode kont
Het is heel vermoeiend dat telkens als ik wat vertel jij de waarheid ter discussie stelt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer sterkeverhalenweekend, ik hoor het al.
Maar dat rijdt ook niet lekker meer dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit vriendenweekend en ging daarna op vakantie. Zou die zondag eerder naar huis toe komen. Ik kwam toen om 4:00 thuis aan en om 6:00 zouden we naar Italie rijdenheb ik nog lang aan moeten horen aangezien ik m'n spullen toen ook nog niet ingepakt had.
T is toch wat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is heel vermoeiend dat telkens als ik wat vertel jij de waarheid ter discussie stelt.
Als je me kent vertel ik nooit onwaarheden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit vriendenweekend en ging daarna op vakantie. Zou die zondag eerder naar huis toe komen. Ik kwam toen om 4:00 thuis aan en om 6:00 zouden we naar Italie rijdenheb ik nog lang aan moeten horen aangezien ik m'n spullen toen ook nog niet ingepakt had.
Beetje passief agressief vandaag nie?quote:
dít is passief agressiefquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje passief agressief vandaag nie?
Teveel gedronken gisteren of teveel geld aan oud papier uitgegeven?
Starsailorquote:
Oh dat vind ik echt iets voor kinderen, omdat zij nog niet beter weten. Zou voor mezelf echt niet weten waarom ik gedrag zou gaan vertonen wat ik zelf lelijk vind?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat men zaait kan men oogsten.
Schijnbaarquote:
ik had ook wel korte broek aan kunnen doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
En maar weer geswitcht naar de korte broek. We blijven niet aan de gang hoor
Die ene met de Bavi aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie heeft de grootste rode kont
7.381 op de schaal van @Haagsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die ene met de Bavi aan![]()
![]()
@:Haags
sterktequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ben thuis hoor.
Apotheek duurde een eeuwigheid. Alles ging tempo doeloe. Daarna file richting Den Haag. Moesten nog even wat boodschapjes gehaald worden, flesje wijn en bloemen voor mijn moeder.
Maar goed ik lig. Even kijken of een dutje lukt
Ach, de energietransitiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)smonteur-vinden.html
lekker bezig overheid
Jouw honderd meter zal ook niet in 11 blank gaan nuquote:
Mijn toenmalige vriendin was ook heel blij met me toen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat rijdt ook niet lekker meer dan?
Wow heel verschillend maar allebei tof zo te zien. Ik zou die 1e nemen in dit gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Moet ik deze kiezen voor de 2e week bangkok
https://www.airbnb.nl/roo(...)&translate_ugc=false
of deze
https://www.airbnb.nl/roo(...)14-ac07-1c6b48620804
Zou voor die 2e gaan. Die eerste geeft me echt een neppe vibe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Moet ik deze kiezen voor de 2e week bangkok
https://www.airbnb.nl/roo(...)&translate_ugc=false
of deze
https://www.airbnb.nl/roo(...)14-ac07-1c6b48620804
als in dat het een scam is ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou voor die 2e gaan. Die eerste geeft me echt een neppe vibe.
Dat misschien niet. Maar heb er liever een met 40 review dan een met 1 review. Die foto’s zien er allemaal uit als een render.quote:
10 jaar maar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zit helemaal in een muziek fase van 10 jaar geleden tijdens het uitgaan. Wel goede muziek tijdens het koken.
ah ja. snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar heb er liever een met 40 review dan een met 1 review. Die foto’s zien er allemaal uit als een render.
Zeker die buiten foto's, dat zijn gewoon de 3d-renders uit het investeerdersboekjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Maar heb er liever een met 40 review dan een met 1 review. Die foto’s zien er allemaal uit als een render.
vorige eeuw muziek is gewoon veilgerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ging ik nog naar buiten
Vorige eeuw is inmiddels lang geleden hoor, we zitten al weer bijna een kwart in dezequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige eeuw muziek is gewoon veilger
ik blijf gewoon lekker ontkennenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige eeuw is inmiddels lang geleden hoor, we zitten al weer bijna een kwart in deze
Je hebt geen steamdock gekocht?quote:
Die van steam zelf bedoel je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt geen steamdock gekocht?
Hee zo'n verhogertje heb ik ook onder de monitor staan. En ook bij mij is het evengoed een tyfuszooi van heb-ik-jou-daarquote:
Die krijgen allemaal een remake tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige eeuw muziek is gewoon veilger
van de blauwe doos hequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee zo'n verhogertje heb ik ook onder de monitor staan. En ook bij mij is het evengoed een tyfuszooi van heb-ik-jou-daar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die vond ik nogal prijzig
heb jij ook een steam deck?
Bij mij de steamdeck en dan een spel spelen via xbox cloud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat de PS5 vanavond pas weer aan.
Ik zag ook dat remote play best aardig werkt tegenwoordig. Kan ik ook op vakantie spelen als ik per se wil.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij de steamdeck en dan een spel spelen via xbox cloud.
ohh tofquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..], maar de gewone versie ipv de oled versie. Ik ben nog steeds tevreden over de steam deck.
Is die in het Frans?quote:
Vooral Disney dreamlight valley via de game pass en jrpg's, zoals Kingdom hearts en Final Fantasy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh tof![]()
Ik heb hem nu een paar maanden en ben er echt super blij mee. Wat voor games speel jij?
oh die spellen heb ik nooit gespeeld. k ben helemaal verslaafd aan red dead redemptionquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral Disney dreamlight valley via de game pass en jrpg's, zoals Kingdom hearts en Final Fantasy.
Jij hebt de Taxi films nooit gezien?quote:
Die ballenbak zou mij over de streep trekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:29 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft een ballenbak
https://www.airbnb.nl/roo(...)f3-a313-bcc7a7eb89d6
Echt geen geld daar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:29 schreef bitterbal het volgende:
deze heeft een ballenbak
https://www.airbnb.nl/roo(...)f3-a313-bcc7a7eb89d6
Ik durf nu geen jawel te zeggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt de Taxi films nooit gezien?
[ afbeelding ]
ja zo denk ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ballenbak zou mij over de streep trekken.
Voor dat geld voor een week daar heb ik straks 1 nachtje in een gammel tochtig blokhutje in Yellowstonequote:
Mijn laatste Airbnb is ook flink aan de prijs, en daarna kreeg ik nog soort van upgrade dus geen idee wat ik met al die ruimte moet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld voor een week daar heb ik straks 1 nachtje in een gammel tochtig blokhutje in Yellowstone
Ik heb nog nooit een airbnb gehad, maar hoe kun je daar upgraden dan, zijn toch vooral huizen/kamers van mensen zelf?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn laatste Airbnb is ook flink aan de prijs, en daarna kreeg ik nog soort van upgrade dus geen idee wat ik met al die ruimte moet.
ga ook lekker naar thailandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld voor een week daar heb ik straks 1 nachtje in een gammel tochtig blokhutje in Yellowstone
jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat echt afzien worden voor je.
Ander huis in het blok dat ze hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een airbnb gehad, maar hoe kun je daar upgraden dan, zijn toch vooral huizen/kamers van mensen zelf?
Maar daar zijn geen beertjesquote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over 3 wekenquote:
Zal over een paar jaar in Thailand ook wel zo zijn. Willen ze ook allemaal een steam deck.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal je serieus zoveel voor 1 nacht?
daar heeft grmbl toch geen issues mee :pquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah is te dicht bij m'n ex
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal over een paar jaar in Thailand ook wel zo zijn. Willen ze ook allemaal een steam deck.
Jupquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal je serieus zoveel voor 1 nacht?
Eigenlijk te kort, maar 3,5 weekquote:
Beetje random.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
airbnb technisch he,
mijn tante (die ik echt zelden spreek) stuurde via de app deze door van de week
https://www.airbnb.com/slink/qimAzetN
alleen de link, geen bericht, tekst, niets
dus ik kijk en zie niets bijzonders dus ik vraag van joh, en nu?
waarop ze zei dat ik een leesbril nodig had...
ik weet nog steeds niet wat ik hier van moet bakken
Moet je het wel flink wat nachtjes voor verhuren dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat zo'n appartement wat op airb&B ook al 2 ton kost als je het wil kopen
Dat er staat ¤ 77 per nacht maar dat je onderaan de streep 1300 euro mag neergleggen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
airbnb technisch he,
is voor 13 nachtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat er staat ¤ 77 per nacht maar dat je onderaan de streep 1300 euro mag neergleggen?
Ja ik zag het laterquote:
Was het wel de bedoeling om het naar jou te sturen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
airbnb technisch he,
geeeeen ideequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het wel de bedoeling om het naar jou te sturen?
Zo heb ik ook een neef die ieder jaar iets op mijn verjaardag stuurt en ik verder niet van hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geeeeen idee
laatste bericht van haar voor deze was om me te feliciteren met mijn verjaardag
in februari dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |