SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
triest maar kennelijk kon hij zijn huurhuis niet onderhouden of hulp daarvoor inroepen, dan vind ik het alweer een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Ama het volgende: Triest. [ afbeelding ] https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-bushokje-in-dalen
Hoi Dudjequote:
Herfstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HerfstKan niet wachten tot het zover is.
quote:
Vis met piri piri sausquote:
Ik ben niks anders gewend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Er is een speciale plek in hel voor boomers die in dit tyfusweer nog bruggen open laten gaan.
Er schijnen zelfs mensen te bestaan die zo knettergek zijn dat ze niet eens kunnen werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb veel knettergekke mensen ontmoet.
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt nog druk op die speciale plek.
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.
Je hebt het klagen wel al. Alleen de leeftijd nog niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Die zie ik overal en het hoort erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Allemaal naar hel ermeequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zie ik overal en het hoort erbij.
Nee hoor, ik kijk vanuit kantoor uit op een brug waar ik net arme fietsers in de zeikende regen zag wachten op iemand die wat te compenseren heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt het klagen wel al. Alleen de leeftijd nog niet.
Dan stiekem modden in F1 subforum.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk vanuit kantoor uit op een brug waar ik net arme fietsers in de zeikende regen zag wachten op iemand die wat te compenseren heeft.
Nee alleen de prikkers denk ikquote:
hier is het wel TT-waardig weer tot nu toequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:38 schreef Koen66 het volgende:
Regen valt hier reuze mee, paar spettertjes tot dusverre
Nog niet weggewaaid daar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
hier is het wel TT-waardig weer tot nu toe
Windkracht 6 ā 7 is het steeds ongeveer. Dus valt wel meequote:
oh fijn dimmiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
Dinnetje is onderweg. Over een half uurtje naar huis
Herfstquote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Even lunchen met een nieuwe video van Rijk Hofman erbij.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier twee bammetjes met kaas en twee met pepercervelaat.
Mijn oma noemde dat vroegah altijd sterven-op-straat-worst
Herfst is helemaal niet leuk, moet ik straks weer een lange broek en jas aanquote:
Vroeg donker, dat vind ik het meest vervelend. Denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herfst is helemaal niet leuk, moet ik straks weer een lange broek en jas aan
Vooral alle tegenwind en regen op de fiets is zo kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind vooral al die regen vervelendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vroeg donker, dat vind ik het meest vervelend. Denk ik
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal geen last van, ik heb geen fietsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vooral alle tegenwind en regen op de fiets is zo kut.
Want zomers regent het nooitquote:
Nee maar jurkjes staan mij niet zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb bijna nooit een broek aan
Wilden ze bij mij de vorige keer ook, en ze bleven het ook maar neerzetten ook al zei ik dat ik dat niet wildequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ze willen me echt perse aan die oxycodon hebben. Heb nu al vier keer moeten aangegeven dat ik wat anders wil
Ja ok, ook best veel dit jaar, was dan ook maar een matige zomerquote:
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?quote:
Wat apart, kun je eens vragen waarom ze per se willen dat je dat gebruikt? Ben benieuwd of ze daar een antwoord op hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ze willen me echt perse aan die oxycodon hebben. Heb nu al vier keer moeten aangegeven dat ik wat anders wil
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
't Zusjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand tips voor leuke en lekker eetplek in Utregggg?
Nou omdat ik dan wel buiten kom, moet toch aan mijn stapjes komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?
Protocol waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, minder last van. Kom dan niet buiten? Of waarom/wanneer heb jij daar last van?
[..]
Wat apart, kun je eens vragen waarom ze per se willen dat je dat gebruikt? Ben benieuwd of ze daar een antwoord op hebben
https://www.cafe-olivier.be/nl/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Daar hebben we geen tijd voorquote:
Nee want de bestellingen komen niet snel genoeg doorquote:
je bent zelf een leuk tentjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ruby Rose is oprecht een heel leuk tentje
Madeleinequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
er zit nu toch staal in je been alsof je een tent bent op een campingquote:
Broodje Marioquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
ga wegquote:
nee die is ook wel prima. ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten vond ik Tivoli zelf niet verkeerd overigens.
jij was in utrecht en jij laat het mij niet eens wetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:26 schreef bitterbal het volgende:
ik was laatst in de Rumclub
raad het niet aan
Snap ik welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:29 schreef dud0r het volgende:
jij was in utrecht en jij laat het mij niet eens weten
dan mis ik julliequote:
kek regenpakje aandoen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou omdat ik dan wel buiten kom, moet toch aan mijn stapjes komen
denk het ookquote:
BIEEEERquote:
dat eet ik nietquote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua eten vond ik Tivoli zelf niet verkeerd overigens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |